ezzie 0 Report post Posted August 25, 2018 Omdat dit een dood forum is, maar even hier :) Sims 4 dus! Alweer meerdere jaartjes oud en voorzien van een hele sloot uitbreidingspakketten. Praat er hier over, mocht je toevallig besluiten een dood forum met mij tot leven te willen wekken! :DIn ieder geval, ik vind 4 vrij matig, moet ik toegeven, ik speel nog steeds liever met 3. De Sims 4 voelde heel erg als een stap terug in plaats van als een vooruitgang. Minder vrijheid, laadschermen zijn terug, de style is anders en niet per se mooier, veeel minder customisation opties in bouwen/kopen, geen landscaping, peuters waren een uitbreiding, zwembaden moesten erin gepatcht worden, uitbreidingen die zo overduidelijk matige pogingen zijn tot uitmelken dat het gewoon niet meer grappig is (een uitbreiding om de was te kunnen doen, anyone?)... Ik pas wel, dankje. Ik heb daarom ook alleen de basegame en die ene gratis feestdagen-uitbreiding.Het enige wat ik wel enorm fijn vind is dat CaS heel intuitief werkt en dat met bouwen veel meer mogelijk is. Bijvoorbeeld items dichtbij elkaar plaatsen of tegen elkaar aan zetten. Dingen onder de trap zetten, op kastjes neerzetten etc. Het staat allemaal niet zo snel meer in de weg voor je sims. Zo kun je dan wel weer veel creatiever zijn met de inrichting! Ik kijk dan ook graag naar housebuilding video's op YouTube van TheSimSupply, hij heeft jaren in de Sims 3 gebouwd, en bouwt nu alweer voor lange tijd in de Sims 4. Hij is echt helemaal thuis in het bouwmenu en dat zie je, soms haalt hij rare toeren uit om bepaalde dingen aan zijn huis mogelijk te maken en dat heeft me dan weer positief verrast (over het spel zelf).Anyway, wie weet reageert er ooit iemand. Share this post Link to post Share on other sites