Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

Nieuw spelletje op EA

Recommended Posts

Burgie heeft een nieuw spelletje op EA gezet:

[url="http://www.thesims.eagames.nl/pages.view_page.asp?id=103"][u]SIMS DORST[/u][/url]

:D

haha na 1 ronde word ik er opgefokt van :P omdat je steeds naar die koelkast moet haha stressend :D maar toch leuk en toch doorgaan :P

ik vind het een vervelend spel.... hopelijk maakt degene die bovenaan staat een typfoutje en staat er Beyoncefan :lol: ik kan het echt niet, na een tijdje werden al die mensen weer rood.... ze kunnen toch wel zelf drinken pakken :'(

Je weet toch dat WIJ die sims moeten besturen als dat niet zo zou zijn zou the sims meer een dierentuin lijken waar je aapjes kunt bekijken ;) :lol:

[quote name='beyoncefan ']ik vind het een vervelend spel.... hopelijk maakt degene die bovenaan staat een typfoutje en staat er Beyoncefan :lol: ik kan het echt niet, na een tijdje werden al die mensen weer rood.... ze kunnen toch wel zelf drinken pakken :'([/quote]
[b]één troost: ik kan er ook niks van ;) [/b]

lol, gefeliciteerd met je grijze haren, hoofdpijn, en je mogelijke hartverzakking :feest:
oja en natuurlijk ook gefeliciteerd met je punten, maar das enkel een bijzaak ;) :P

Mijn hoogste score was 51.000.. -_-"

Maar die ~~EA-Freak~~ heeft ook echt 58 keer meegedaan! Vind je het gek dat ie 6 keer in de top 10 lijst staat... :angry:

Ik zag net al op EA dat acsaczy iedereen vroeg om bij een lagere score niet ook je naam erin te zetten: HELEMAAL MEE EENS! :D die lijst staat vol met een paar namen! Dat is niet leuk meer :nee: Ik heb nu een topscore van 56000 nog wat :D

Ik vind het echt een heel erg saai spel!!!! :annoyed:
Misschien wel leuk voor als je je verveelt...

[i]Edit (speciaal voor Mearl): verkeerde smiley aangeklikt. :P[/i]

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...