Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

EA.nl ruimt database op

Recommended Posts

De Burgemeester
Geplaatst: 29-04-2004 16:07
--------------------------------------------------------------------------------
Als het goed is heeft iedereen hier een e-mail gehad van Electronic Arts. In de e-mail staat onder andere dat je je account moet bevestigen bij EA, anders wordt je account uitgeschakeld en dat moeten we niet hebben natuurlijk .

Onthou meteen goed wat de naam is waarmee je je bij EA hebt geregistreerd (dit is niet perse je naam hier op het forum!), straks moet je namelijk met die naam inloggen op dit forum.

[url="http://www.thesims.eagames.nl/forums.view.asp?fID=44&tID=33733"][u]KLIK HIER[/u][/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb ook wel een mail gekregen :) dacht eerst dat het voor tso was, maar niet goed gekeken dus :P mijn gegevens zijn iig bijgewerkt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen voor mijn eerste 'vestdijk' account een mail gehad .. enfin .. we zien het allemaal wel .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Ik kan niet inloggen want m'n wachtwoord is nie juist en als ik klik op paswoord vergeten dan krijg ik geen mail :) I don't care :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote]
me neither maar er is wel paniek op EA ; Burgie heeft weer iets verzonnen :lol:


EDIT

[i]Beste EA member,

Je ontvangt deze e-mail omdat je je geregistreerd hebt bij Electronic Arts. Momenteel checken we de accounts in ons bestand. Om in ons bestand te blijven en om toegang te houden tot de beschermde gedeeltes van de EA websites dien je jouw gegevens te controleren en te bevestigen.

Je doet dat door op onderstaande link te klikken:

[url="https://customer.ea-europe.com"]https://customer.ea-europe.com[/url]

Accounts die niet worden bevestigd en/of sinds 1 mei 2003 niet zijn gebruikt, worden eind mei 2004 gedeactiveerd.

Met vriendelijke groet,
Electronic Arts[/i]

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach, bij mij is het volge mij niet echt gelukt, maar maakt niet uit, dit forum is veel leuker en nu kan ik toch niet meer op ea komen door dat stomme flashding <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou bij mij is het "enigzins" gelukt. Tenminste, dat denk ik....

Toen ik ging inloggen begonnen ze meteen te dreigen dat je NU je gegevens moet verifieren. Dan zie je dus zo'n invul formulier waar al je gegevens in staan. Nou dat heb ik dus gedaan. En dan komt er te staan: je moet op een link klikken in een email dat je gaat krijgen. Ok, ik krijg dus die email en daar staat:

[quote]Je hebt je persoonlijke Electronic Arts-gegevens bijgewerkt.

Je Electronic Arts Online-profiel is nu bijgewerkt.

Als je in de toekomst nog eens gegevens wilt bijwerken, ga je naar de sectie 'Persoonlijke gegevens aanpassen' op [url="https://customer.ea-europe.com/login.aspx?ISOLanguge=nl"]https://customer.ea-europe.com/login.aspx?ISOLanguge=nl[/url].[/quote]

Maar een link om je account te verifieren staat er nergens, en als ik op die andere link klik krijg ik precies hetzelfde verhaal als hierboven. Dus volgens mij is er toch iets mis gegaan bij EA...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vraag voor de systeem beheerder van deze site ;)

stel een account wordt gedeactiveerd ... verdwijnen dan ook alle reacties van dat persoon? als dat zo is gaat er erg veel info verloren op EA

Share this post


Link to post
Share on other sites
da's een goeie vraag. Dat ligt meestal aan het forumsysteem, een logische verklaring zou zijn dat dan wel alle berichten verwijderd zullen worden, omdat er anders een boel MySQL fouten kunnen voorkomen (want je hebt een bericht, alleen kan ie niet vinden wie het gepost heeft, en dat vraagt om fouten). Maar zoals ik al zei: dat ligt verschillend bij alle forumsystemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, die email heb ik wel gehad.. :D ..

en daarmee houd het positieve dan ook op.
want ondanks dat ik al 5 jaar geregistreerd sta op de amerikaanse site, lukt het me niet om er door heen te komen.
Dat klere ding blijft melden dat mijn wachtwoord niet klopt....
En toevallig houd ik mijn wachtwoorden bij, en is dit wel de juiste...

<_< ik wacht wel af <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Hello2125 ']Nou bij mij is het "enigzins" gelukt. Tenminste, dat denk ik....

Toen ik ging inloggen begonnen ze meteen te dreigen dat je NU je gegevens moet verifieren. Dan zie je dus zo'n invul formulier waar al je gegevens in staan. Nou dat heb ik dus gedaan. En dan komt er te staan: je moet op een link klikken in een email dat je gaat krijgen. Ok, ik krijg dus die email en daar staat:

[quote]Je hebt je persoonlijke Electronic Arts-gegevens bijgewerkt.

Je Electronic Arts Online-profiel is nu bijgewerkt.

Als je in de toekomst nog eens gegevens wilt bijwerken, ga je naar de sectie 'Persoonlijke gegevens aanpassen' op [url="https://customer.ea-europe.com/login.aspx?ISOLanguge=nl"]https://customer.ea-europe.com/login.aspx?ISOLanguge=nl[/url].[/quote]

Maar een link om je account te verifieren staat er nergens, en als ik op die andere link klik krijg ik precies hetzelfde verhaal als hierboven. Dus volgens mij is er toch iets mis gegaan bij EA... [/quote]
dit had ik ook, ik zie wel of het geluk is...

echt, ea gaat heel veel leden kwijt raken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
meld ik dat mijn wachtwoord het niet doet, krijg ik braag een mail terug, wel 3 keer, maar ach, met mijn wachtwoord, en wat denk je....
juist, dat was dus het wachtwoord wat ik de hele tijd al probeer in te voeren...

Nou, ik ben ff de weg kwijt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whihi arme deb! Ik heb de mail ook gehad en na lang klungelen accepteerde die eindelijk mijn wachtwoord...maar of het helemaal goed is gegaan....kben er niet zo zeker van.... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
[b:75550124b3="deborah_brit "] meld ik dat mijn wachtwoord het niet doet, krijg ik braag een mail terug, wel 3 keer, maar ach, met mijn wachtwoord, en wat denk je....
juist, dat was dus het wachtwoord wat ik de hele tijd al probeer in te voeren...

Nou, ik ben ff de weg kwijt... [/quote]
dat had ik ook

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe bij mij is het uiteindelijk dan toch gelukt alhoewel ik nog steeds geen Email gekregen heb: ik heb gewoon mijn gebruikersnaam opgevraagd én mijn password. de gebruikersnaam waarmee ik mee ooit heb geregistreerd was een heel andere dan hikikomori al lijkt hij er wel op.

blijft de vraag welk account ik nu gereactiveerd heb: hikikomori account of mijn allereerste account ... vaag gedoe allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: was die mail van EA? :rolleyes: ik dacht dat het weer reclame was
ik heb hem weggegooid ;) maakt mijn niks uit :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ik heb ondertussen vier mails ( :blink: ) ontvangen en steeds gedaan wat erin staat maar ik kan nog steeds niet inloggen op thesims.eagames.nl

kan me eigenlijk ook niets schelen... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je al geprobeerd om zowel je gebruikersnaam als je password opnieuw te krijgen? zo is het bij mij wel gelukt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
  • Create New...