Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Renée Rossa

De familie Modaal

Recommended Posts

Ze zijn altijd in een slecht humeur, je kunt geen gesprek met ze voeren en ze schelden je uit aan de telefoon. Alsof dat nog niet genoeg is, nemen de ouders bij nacht en ontij hun kind mee op bezoek, of je dat nu wilt of niet, en keren vervolgens op hun schreden terug omdat het bedtijd voor kleine Sjonnie is!
Ach, volgens mij kom je dit soort dingen in het echte leven ook tegen.

Wat valt jullie op aan je Sims en hoe denk je daarover? :)

die vervelende katten bij v/d kerkhof sr.
meestal laat ik die gewoon doodgaan

hmm wat nog meer... de katten van mevrouw kat!!!

Al die honden en katten die niet van mij zijn, maar niet van mn terrein af te krijgen zijn .. plaats je zo'n 'verboden voor dieren' bordje in je tuin, gaan ze doodleuk de stoep aan het eind van de straat bevuilen! Alsof ik daar ooit kijk! Maar ondertussen dus wel mn roomscore buiten naar de knoppen! <_<

Fam. van de Kerkhof: komen de eerste dag al op bezoek, niet eens de tijd om punten te verdienen voor koken.. ik laat ze altijd maar bellen :huh:

De familie Van de Kerkhof is inderdaad erg sociaal :D

Wat ik irritant vind, zijn de Strays. Ze hebben debiele namen, bezetten met zijn vijven je kavel, piesen op de stoep ook al zet je er nog zoveel brandkranen en kattenbakken neer en zijn bijna onmogelijk te adopteren. Verder kunnen mijn Sims soms hun elektriciteitsrekening niet op tijd betalen, omdat er een auto voor de brievenbus staat. En waarom staat er een auto voor de brievenbus? Juist, omdat er een Stray voor de auto ligt te slapen. En die blijft rustig liggen, hoe hard de chauffeur ook toetert.

Ook handig: Stel, Sim A moet naar de WC en douchen. Ik laat hem dus eerst naar de WC en daarna douchen, want dan zijn blaas en hygiene allebei zo groen mogelijk. Maar terwijl Sim A aanstalte maakt naar de WC te gaan, komt Sim B de badkamer binnen, die net heeft gegeten en haar bord wil afwassen. Dat kan niet in de vaatwasmachine, want daar ligt de hond voor te slapen. hoe hard Sim A ook "kssst"-t, Sim B gaat gewoon door met de afwas.
Dus tegen de tijd dat Sim B de badkamer verlaat om buiten tegen de flamingo te gaan schoppen, is Sim A vergeten dat ie naar het toilet wilde en stapt onder de douche. Vijf minuten na de douche plast Sim A in zijn broek, waarop de carpool arriveert en het tijd is voor Sim A om naar zijn werk te gaan. In tussen is Sim B in een stoel gaan zitten, waar ze niet meer uit kan komen omdat de kat voor de stoel ligt te slapen. In tussen ligt boven de baby te krijsen en wordt een uur later meegenomen door de sociaal werkster, omdat Sim B niet uit haar stoel kan komen om voor de baby te zorgen!

Sims... You gotta love 'em! :D

Haha .. jah .. "Move_objects on" en je kan zelfs je lieve 4-voetige vriendjes verplaatsen :lol:

[quote name='JVtje ']Haha .. jah .. "Move_objects on" en je kan zelfs je lieve 4-voetige vriendjes verplaatsen :lol:[/quote]
Ja, dat doe ik wel eens als het echt te gek wordt. Maar je moet toegeven dat het tot op zekere hoogte wel grappig is. :)

Jah ik ben benieuwd of ze daar eindelijk iets aan gaan doen in The Sims 2. In ieder geval duurt het nog even voordat er dieren in the sims 2 komen. Alhoewel Maxis heeft laten doorschemeren dat ze naar ons gaan luisteren welke dingen ze in het eerste uitbreidingspakket gaan stoppen en als ik hier en daar luister wint beestenboel enorm dus misschien in januari zullen er al dieren komen. Die kunnen dan ook dood gaan :lol:

El Bandito - de schrik voor iedere slapende sim. Heb je ze eindelijk in bed liggen, geen storende tv of radio - komt El Bandito eraa die de vuilnisbak weer omstoot. Rommel buiten, sim wakker. *zucht* Soms gaat je huisdier ook nog eens met El vechten... Dat is nog wel grappig.

[b:4589728af2="#Phoenix# "] Jah ik ben benieuwd of ze daar eindelijk iets aan gaan doen in The Sims 2. In ieder geval duurt het nog even voordat er dieren in the sims 2 komen. Alhoewel Maxis heeft laten doorschemeren dat ze naar ons gaan luisteren welke dingen ze in het eerste uitbreidingspakket gaan stoppen en als ik hier en daar luister wint beestenboel enorm dus misschien in januari zullen er al dieren komen. Die kunnen dan ook dood gaan :lol: [/quote]
Correctie: rond maart april zullen er mss al dieren komen :D

Ooit al eens gehoord van een optijd gereleased spel?

[b:5c8c959403="~*Netta*~ "] El Bandito - de schrik voor iedere slapende sim. Heb je ze eindelijk in bed liggen, geen storende tv of radio - komt El Bandito eraa die de vuilnisbak weer omstoot. Rommel buiten, sim wakker. *zucht* Soms gaat je huisdier ook nog eens met El vechten... Dat is nog wel grappig. [/quote]
Ik kan me op zich voorstellen dat een Sim wakker wordt van het lawaai als El Bandito de vuilnisbak omstoot. Maar ze willen ook echt niet meer slapen voordat de rommel is opgeruimd! :blink:

Die tragische clown is ook erg. Maakt niet uit hoe vaak je hem delete, hij is altijd binnen een minuut weer terug! :P

Ik heb nog nooit die clown gehad, en ik denk dat mijn sims viezerikken zijn, want die gaan gewoon weer slapen, hoe groot de puinhoop ook is... :P

Ik heb één keertje die clown gehad, en die was inderdaad niet weg te krijgen toen, nou ja .. als je de clown-vangers belt, dan komen ze hem wel ophalen, maar toch ...

Deb: de clown kan je ook alleen maar in huis krijgen wanneer je een schilderij van de clown aan de muur hebt hangen (althans, voor zover ik weet ;))

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...