Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Saantje & Sims

Koopbaar

Recommended Posts

Ik wil een baby wieg downloaden die je gewoon kan kopen en als je erop klikt dan kan je iets aanklikken waardoor ie tot kind groeid weet iemand zo een download?
Ik heb eens zo een wieg gehad maar das al lang geleden en weet niet meer van waar ik dat had. :rolleyes:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

ojee, k heb wel een koopbare baby wieg, maar die moet je wel 3 dagen verzorgen...
kan je btw kiezen welke kleur, jongen of n meisje....
erg handig...
alleen t is volgensmij een pay-object... moet je eerst lid worden van Bananarepublic, en als je jong genoeg bent w8en tot je youthclubmember bent.... dan kan je m downen

Ik heb al een gewone wieg die ik kan kopen maar ik ben voor een dagboek op the Sims site een weeshuis aant maken met 11 kinderen en dan zou ik er 33simdagen over doen om er 11 groot te krijgen, dat is onbegonnen werk!
Ik heb dat een gehad maar omdat mijn PC gemaakt moest worden was alles eraf en weet niet meer vanwaar ik die wieg had :(

Die deur heb ik al ;)
Maar ze moeten van baby naar kind in 1 dag anders duurt het 33simdagen zonder dat er iets mis gaat, en bepaald happy zijn ze niet met een kind :blink:

Wat ben ik nu een moeilijk geval :lol:

Ik had ooit een wieg en dan kom je op elk moment kiezen 'grow up'. Of het die van Cheapfrills is geen idee ... :blink:

:o Ja die bedoel ik. Het zou goed kunnen dat dat die van Cheapfrills is hoor, heb je al op EA gezocht met wat trefwoorden??

Ja zeker dat kan :D Zelfs zonder downloads daarvoor, had ik per ongeluk ondekt :P

Ik heb gezocht op EA maar er kwam niet echt iets goed uit, alleen gewone koopbare zucht <_<

Nix op die site :(

En op EA vond ik alleen dit:

Babske21
Popster Geplaatst: 04-05-2004 19:51

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb nu wel een ontzettend fijne babywieg. Je kunt kiezen of het een jongen of meisje wordt en wat voor huidskleur.

En het mooiste: je geeft m 1 of 2 x te eten en hij wordt al groot!

[Bijdrage rapporteren]

mss bij wilkare's fun page
zij heeft ook een wieg maar ik weet niet of het die is die je bedoelt

[quote name='Saantje & Sims ']Nix op die site :(

En op EA vond ik alleen dit:

Babske21
Popster Geplaatst: 04-05-2004 19:51

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb nu wel een ontzettend fijne babywieg. Je kunt kiezen of het een jongen of meisje wordt en wat voor huidskleur.

[b]En het mooiste: je geeft m 1 of 2 x te eten en hij wordt al groot! [/b]

[Bijdrage rapporteren][/quote]
Dan is dat toch een handige wieg? Je hoeft 'm maar 2x eten te geven en hij wordt groot, dus heb je binnen een dag al een kind ipv een baby, toch? :)

Saantje het is wel die wieg van Cheapfrills! daar moet je dan op klikken en dan zegt ie Grow up of iets in die geest en dan duurt het een dag voordat ie groot is :)
Volgens mij is em dat wel! dus gewoon proberen! :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...