Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

28/07 The Urbz Day: 3 nieuwe karakters en een nieu

Recommended Posts

Dit keer wat meer nieuws op de officiele [url="http://urbzsims.ea.com/index_flash.php"][u]The Urbz site[/u][/url]:

Allereerst kan je nu een graffiti tag maken (You's It!) en wie weet komt er wel een tag terug.
Dan 3 nieuwe karakters die in The Urbz op GBA komen (Check 'Em Out!) namelijk Roxanna Moxie, Polly Nomial en Ewan Watermey.
Verder het verhaal van een arme Urb (Bog Blog) die dronken werd, en een nieuwe video (Scope This!)

(We zullen zo snel mogelijk de details van de 3 nieuwe karakters en het verhaal vertalen)

JVtje heeft alwel Bog Blog vertaald:

[i]Een Blog schrijven, terwijl ik vast zit in het moeras – Een Urb spreekt!!

... Dit is een interessante plek om te zijn: met het hoofd naar voren in de moerassige wateren van Bayou gedumpt. Dit is waarschijnlijk het ergste wat ik in jaren gezien of geroken heb en, wow, ik stink. Ah, maar ik ben niet gewond. Dat is een geruststelling natuurlijk. Mijn situatie had erger kunnen zijn, ik had opgegeten kunnen worden door een krokodil. Of in de leeuwenkooi geworpen worden op de kermis in Glasstad. Maar nee, ik drijf hier, eigenlijk op een prettige manier zelfs, vredig, liggend op deze dikke vloeistof, wegdrijvend van Miniopolis op een langzame stroming van God weet waar en- ah, zeg eens, wat is dat spul dat water verdikt ... is het zout of zilt dat me drijvende houdt? Daar heb ik ergens wat over gelezen; iets over de Dode Zee en mensen die daar dan op de oppervlakte van het water liggen alsof het pudding was, onderwijl een kleurtje krijgend, tot rust komend... maar wat belangrijk is, is dat ik niet gewond ben. Bijna wel, maar op de één of andere manier ben ik ongedeerd, voortdrijvend in de Bayou. Phew.

Maar die Bigbucks kerel, what the heck, huh? Echt. Wat een grote oude hansworst, me op het verkeerde been zetten met die knobbelige wandelstok van hem om me vervolgens zo in het water te gooien! Echt zo oneerlijk, als je erover nadenkt. Ja, als hij nou nog enig eergevoel had, dan zou hij netjes zijn voorwaarden hebben voorgelegd en een scheids erbij hebben gehaald, zodat we dit als gelijkwaardigen hadden kunnen uitvechten... ah, maar dat is het Kwaad. Altijd de regels herschrijven wanneer normale mensen gewoon wat willen chillen en een kleurtje van de zon willen krijgen, denkend dat ze veilig zijn, maar-

Oh! Heej, wat is dat? Dat is een schram. Eén of andere grote stok die zich onder water verborgen houdt, of misschien zelfs wel een hele boomstam! Er zijn een hoop boomstammen hier in de omgeving, ik moet er aan denken dat ik ze opraap als ik wegga, ik zou daar nog wel iets gaafs uit kunnen snijden. Het zou een cipres of een mangrove kunnen zijn, ik weet het niet. Ik ben de namen van bomen vergeten. Maar deze zijn toch wel mooi, die, die hun takken boven me hangen, waarbij ze een soort dak maken. Ik zou er nu uit kunnen komen om de boel een beetje te verkennen, maar van de andere kant .. ik kan ook gewoon relaxen in het water... gewoon enkele knipogen vangen. Daarna maar eens uitvogelen waarheen te gaan vanaf hier... terug naar Urbania, of naar Bayou Boo’s hut, door het mausoleum sluipen, naar SimQuarter gaan, te veel keuzes, misschien toch beter om ... ja, gewoon wat knipogen... Zzz...

Darby McDevitt
als de verdwaalde Urb in de Bayou
De Urbz GBA Schrijver
Griptonite Games
[/i]

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...