Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

21/10: Belgische Sim Awards

Recommended Posts

[quote=Hiki ] [quote]
Kan je niet naar de winkel rennen en een nieuw draadje kopen .... ik heb het gevoel dat je kamer zo een rotzooi is dat je die nooit terugvindt :lol: [/quote]
Dat draadje hing gewoon aan mijn USB-poort en het is verdwenen!

[img]http://img53.exs.cx/img53/4761/simsawards.gif[/img]
We mochten wel een uur te laat zijn, door moeder die haar weg maar niet vond door Antwerpen. We hebben de Zuiderkroon te Antwerpen uiteindelijk toch gevonden. Je zag hostessen in sexy SimsAwards-pakjes, en veel promotie-materiaal, waar je voor zou wegkwijnen.

Maar goed, de show (of wat we er toch van gezien hebben), was toppie! Veel blije bekende gezichten. Die blije, winnende gezichten komt vast doordat de SimsAwards geen gewone Awards zijn, voor de beste, maar voor de SIMpathiekste, én dat voelt goed. Dit zijn de winnaars :

-In de categorie SIMpathiekste Acteur haalde Tom Van Landuyt het van zijn concurrenten: Werner De Smedt, Johan Terryn, Peter Van Asbroeck en Herman Verbruggen.

-Het tv-sherm werd nog nooit zo verwend als door de SIMpathiekste TV-persoonlijkheid Erik Van Looy. De andere kanshebbers waren Stany Crets, Tess Goossens, Chris van den Durpel en Katja Retsin

-De Pfaffs gingen aan de haal met de titel SIMpathiekste Familie. De Planckaerts, Het Geslacht De Pauw, Kaat & Co en Wellens & Wee visten deze keer achter het net.

-Zingen kunnen ze allemaal maar enkel Kate Ryan mag zich vanaf nu ook SIMpathiekste popster noemen. Brahim, Elsie Moraïs, Natalia en Xandee zagen deze titel spijtig genoeg aan hun neus voorbijgaan.

-Tenslotte ging de titel van SIMpathiekste fotomodel naar Ellen Petri. Niet gewonnen, maar daarom niet minder sympathiek waren in deze categorie: Veronique De Kock, Sofie Grosemans, Katrien Schotte en Joke van de Velde.

Er was ook erg veel pers aanwezig, zo was o.a. Tiana Prinsier van JIMtv aanwezig. Volgende week krijgen we een verslag van haar in het Pop & Showbizznews. Ook Frank Molnar was aanwezig (van Jim overgestapt naar TMF), die staat zelfs op een foto.

De foto's vind je [url="http://www.simparool.com/s&t/SimsAwards2004"]hier[/url].

[quote name='Dogna ']Coole foto's :D
alleen van die ene rapper ofzo ben je zeker fan van je hebt er wel 7 foto's van gemaakt :P[/quote]
Brahim is cool B)

Brahim was slecht :P K vond Elsie Morais wel leuk..dat liedje was lekker vrolijk :D alleen die hoed van haar.. wolverine :P

Maar de show was heel gaaf, vooral de opening die Sam dus gemist had was mega vet! die danseressen waren goed :D

Jammer dat je geen foto's van de afterparty hebt :P K heb er wel wat maar k moet nog zien of we die mogen posten.. :P

[quote name='ElmoW ']Whaaahahahaaa die rapper :lol: wat een mannetje :lol: :lol:

*kots*[/quote]
En het is helemaal geen rapper... Hij zingt R&B :blink: :rolleyes:

[b:7994a4eb09="*abbey* "] Brahim was slecht :P

Maar de show was heel gaaf, vooral de opening die Sam dus gemist had was mega vet! die danseressen waren goed :D [/quote]
Brahim was niet slecht :P

Tja, jammer van de opening. Hopelijk volgend jaar weer tickets B)

[quote name='Dogna ']ooh-oh dubbelpost! :lol: fijn dat jullie het zo leuk hadden[/quote]
:unsure: Dubbelpost :unsure:

Moet ik nu naar de gevangenis toe? :unsure:

[b:34a93a9813="*abbey* "] Whahaha maar Sam als je volgend jaar weer kunt, ga ik je wel spotten hoor :P

Kunnen we samen champagne lollen :P :lol: [/quote]
:whaaa: Ik ben nog maar 13

Who cares... met nieuwjaar drink ik ook al een glaasje mee :D

[quote name='ElmoW ']WHAAHAHA lol @ abbey :lol: zit jouw ook nooit mee he :P[/quote]
Neej :( De volgende keer moet jij maar mee dan... :P

Oeh! de foto met Kurt is trouwens zoooo leuk he! wat een schatje is dat toch :wub:

Euhm... :unsure: Nou weetje! de tickets waren bestemd voor 2 personen..dus jullie hadden best mee gekunt.. :P Maar t was toch maar beter van niet.. want ik was nogal... ehm... dronkenachtig? :P
Dan geef ik het goede voorbeeld niet meer he :unsure: :lol:

[b:c21c7a0cb2="*abbey* "] Euhm... :unsure: Nou weetje! de tickets waren bestemd voor 2 personen..dus jullie hadden best mee gekunt.. :P Maar t was toch maar beter van niet.. want ik was nogal... ehm... dronkenachtig? :P
Dan geef ik het goede voorbeeld niet meer he :unsure: :lol: [/quote]
Foei Foei!

Een beetje dronkenachtig noemt ze dat???? :lol:
Aant einde van de avond was het net een tuimelaartje.... de andere mods en de mensen van EA hebben dr om de beurt terug geduwd.... maar het was wel beregezellig!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...