Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

26/10: De Urbz wallpaper

Recommended Posts

[img]http://img.photobucket.com/albums/v84/hikikomori/okt2004/2601.jpg[/img]

Op de officiele Duitse site staat nu een De Urbz wallpaper voor op je desktop.

De wallpaper is er in 3 formaten: 800x600, 1024x768 en 1280x960 en je kan de zip met de 3 formaten [url="http://diesims.de/files.list.asp?id=380"]hier[/url] downloaden.

Ik geef zoizo al niets om de Urbz en ook niets om SimCity, dus ik hoef dat wallpaper niet :).
Ofja om SimCity een beetje, omdat dat in de sims voorkomt :D

Nee volgens mij niemand hier en elke keer als ik wat over De Urbz hier neerzet komen er alleen maar zeuropmerkingen en dat is reuze motiverend.

[b]Voor diegene die wel geinterreseerd zijn in De Urbz: het laatste nieuws vindt je niet meer hier op het forum maar op [url="http://spzone.simparool.com/"]SP Zone[/url].

Leden zijn natuurlijk vrij om naar aanleiding van een berichtje op SP Zone op het forum een topic te maken.[/b]

Ik moet zeggen dat ik het wat dit betreft met Hiki eens ben. Dit geldt zowel voor de Urbz, als voor de topics in het TSO-forum.
Natuurlijk heeft niet iedereen een console thuis staan en de mensen die er toch eentje hebben, hoeven dan nog altijd geen interesse te hebben in de Urbz. Dat is een ieders goed recht. Maar deze (nieuws-)topics zijn vooral bedoeld [b]ter informatie[/b], voor de mensen die wél in het spel geïnteresseerd zijn. Ik vind het zelf tamelijk irritant, dat ik in bijna elk Urbz-topic wel een aantal berichten terug kan vinden over 'ik vind dit spel toch niet interessant' 'ik ga het toch niet kopen' 'wat lelijk!'. Ik vraag mij dan altijd af "Als je het spel niet interessant vindt, geen console hebt, of om wat voor andere reden dan ook al zeker weet dat je het niet gaat kopen .. waarom moet je dan toch zo nodig in (bijna) elk topic dat verkondigen?!?!" Dit soort topics is dan duidelijk *niet* voor jou bedoeld!
Uiteraard heeft iedereen het recht om zijn/haar mening te geven, maar is het dan niet een veel beter idee om een wat algemener topic te openen, waarin iedereen zijn/haar mening kwijt kan, in plaats van in elk topic dat er geplaatst wordt, veelal alleen om nieuws te brengen, je mening te verkondigen?
Hetzelfde -zoals gezegd- voor TSO: ik weet niet hoe vaak er in het TSO-forum een berichtje geplaatst is, waarin een update in het spel aangekondigd wordt en er weer berichten verschijnen als 'leuk, maar wat moet ik er mee, want ik heb het toch niet?' 'ik wil er niet voor betalen' 'ik heb geen credit card, dus ik kan het toch niet spelen'. Mensen, na 10x snap ik ook wel dat je het spel niet hebt/wilt/whatever. Maar geloof het of niet, er zijn mensen die het spel [b]wel[/b] hebben en graag op de hoogte gehouden worden over updates! Het is dan ook voor deze mensen dat dergelijke berichtjes geplaatst worden!

Om even kort te gaan: als je zo graag je mening wilt verkondigen over een spel als The Urbz of TSO, maak er dan een apart discussie-topic voor, maar ga niet in *elk* nieuws-topic vertellen dat je het spel niet wilt/hebt en waarom niet!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...