Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

Uurtje Sims 1 gespeeld: echt lachen

Recommended Posts

Opeens had ik net even zin om Sims 1 te spelen: eerst de Abracadabra doos afgestoft en de boel opgestart: ik kan het iedereen aanraden om even weer Sims 1 te spelen: je ligt in een deuk zo compleet plat en dom ziet dat er nu uit.

Ik kan me niet meer voorstellen dat ooit nog te spelen.

:)

ja dat had ik ook, zo'n jongetje kwam bij mij spelen(paar jaar jonger dan mij ^_^ ) en hij was nie datik sims 2 had en toen ging die sims 1 opstarten... :lol: zag der echt niet uit joh ^_^

ja ik liep al een tijdje met de vraag rond hoe het nou zou zijn om ts1 te spelen als je ts2 bent gewend :D het lijkt me echt zoo raar :D niet in 3d enzo, je ziet geen stamboom enzo.. en ze worden niet ouder :D je kan niet inzoomen en omg het lijkt me echt zoo vreemd :D

Wel meteen Cora gevonden trouwens die kwam al snel aanlopen ... nou lopen .... met cristiaan,
En dat inzoomen enzo kan inderdaad niet. Ik denk dat ik morgen een nostalgies Sims 1 dagje ga houden en weer eens echt spelen.

:rolleyes:

whahaha meteen cora gevonden lol :P

ik snap trouwens niet dat wendy nog niet de dochter is van gijs en gerda.. want alexandra is er wel al in ts1

k heb allemaal donatiesets enzo voor ts1, bestwel jammer.. ze zijn zo mooi :o *kwijl* die zou k wel in ts2 willen!
Maar k ga ts1 niet meer spelen hoor denk ik

:D Mijn Sim in Sims 1 heeft al meteen de eerste carpool naar zijn werk gemist, jeetje wat is dat wennen zeg: greenen onmogelijk en wat zijn die kleine dingen die in de buurt rondlopen en overal kleine plasjes water achterlaten :blink: :lol:

ohja ik heb mezelf ook nog beloofd de sims 1 te gaan doen, ik denk dat ik ga zeggen nou rot ding draai de camera nou eens! verder naar beneden dan? :blink:

Ik speel nog wel eens TSO .. ziet er -uiteraard- hetzelfde uit als Sims 1 .. gelukkig is het greenen in TSO een stuk makkelijker dan in Sims 1, dat maakt het verschil met Sims 2 iets minder groot ;)

ja ik heb sims1 niet meer gespeeld, ik durf het niet meer... ik denk dat ik me zou irriteren aan alle ongemakken die in sims2 wel weer gemakkelijk zijn... en dan zou mijn verhaal die ik hier typte niet zo'n beetje nu al op zn eind zijn maar pas 1 A4 verder :huh: ....

...

kheb nu ook wel ff zin ff sims1 te spelen :s maar ook weer niet, neej tog maar niet :unsure: ik heb sims1 tog nooit echt gespeeld in de trant van werken en huisje op eerlijke manier opbouwen. dus als ik t al zou doen in sims1 zou ik hoofdpijn krijgen :o

blegh :ph34r:

Weggeven zou ik ook niet doen nee :blink: maar k moest er niet aan denken om het weer eens te spelen..dat lijkt me maar niets :P
Daarbij heb ik het allemaal van de pc geknikkerd dus dan zou ik het eerst weer moeten installeren en daar heb ik toch geen zin aan :P

Of wachten tot ze bellen om te adopteren. :rolleyes:
Net of je gaat bellen naar mensen om een baby te adopteren, nu kan je goed vergelijken hoe onrealistisch DS1 is :lol:

[quote name='Simsfan88 ']Of wachten tot ze bellen om te adopteren. :rolleyes:
Net of je gaat bellen naar mensen om een baby te adopteren, nu kan je goed vergelijken hoe onrealistisch DS1 is :lol:[/quote]
Jaah opzich wel. :lol:

ik wist alles van sims1 daarom schaam ik me voor deze vraag: werden kids in sims1 ook volwassen of bleven ze kids for ever :o?
dat laatste zou wel matig zijn...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...