Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

Uurtje Sims 1 gespeeld: echt lachen

Recommended Posts

Sims 1 kinderen bleven kinderen ja .. je had baby's, in zo'n duf blauw wiegje .. en om de zoveel uur begonnen die dan te krijsen, moest je met ze spelen, knuffelen en voeren (als je pech had 2x achter mekaar .. was je echt iets van 4-5 sim-uren bezig om dat stomme kind stil te krijgen <_<) en als je dat 3 dagen vol wist te houden, groeide het op tot een kind, wat het vervolgens de rest van zn leven bleef.....
Ik geloof dat ze alleen konden 'opgroeien' als je dr 1 of andere hack voor gebruikte (en volgens mij zat er in Abracadabra ook een spreuk, waarmee je kinderen op kon laten groeien, maar dat weet ik niet zeker)

allebei misschien?? (ik heb echt het idee dat het een blauw wiegje was, maar misschien was het ook wel groen .. ik heb in al die jaren vooral geprobeert *geen* kindjes te krijgen, want die vond ik toch alleen maar dodelijk irritant :P)

[quote name='JVtje ']En volgens mij zat er in Abracadabra ook een spreuk, waarmee je kinderen op kon laten groeien, maar dat weet ik niet zeker[/quote]
Ja die heet de 'Opgroeispreuk' dat is dat blauwe amulet dat steeds groter word, dan weer kleiner en kan door kinderen worden uitgesproken :).

Ik ben nog nooit boven de wolken geweest, mijn bonustaak bleef volgensmij hangen :(

Errug grappig om die verhalen en 'herrinneringen' van TS1 weer te lezen ;) Waar waren we toen echt mee bezig? :blink: ;)

[quote name='Hiki ']:stunned: weggegeven? :gestoord: alles? :whaaa:[/quote]
:( ja heb ik nu iets heel ergs gedaan ?? jho ik heb er iemand heel erg blij mee gemaakt en spelen doe ik er toch niet meer mee ..... vandaar, nee liever weggeven en iemand er blij mee maken dan dat het hier in de kast ligt te verstoffen ! :lol:

krijg je geen zakgeld? daar heb ik em van gekocht
enne ik heb dus sims 1 gespeeld, maar ben 'helaas' nog niet aan t leven toegkomen :rolleyes:

M@rj@ kan de Sims 2 wel kopen Dogna, maar die draait niet goed op haar computer.... en haar ouders betalen geen nieuwe computer mee tja das nogal (...) .

In DS1 kan je ook op een andere manier kindjes krijgen.... Met dat liefdesbed, "liefkozen" doen, en als je geluk hebt..... Ik heb meerdere keren gehad die die vrouw van die kots-bewegingen maakte, en vervolgens stond er een wiegje naast 't bed! :P

Misschien moeten we een uitdaging verzinnen ala De Legacy maar dan voor Sims 1 zodat de mensen die Sims 2 nog niet hebben of de mensen die nog steeds Sims 1 spelen ook een leuke uitdaging op dit forum hebben?

Suggesties en initiatieven zijn meer dan welkom :)

Gaat een beetje moeilijk worden, Legacy bij Sims 1. Dan worden er super veel dingen onmogenlijk.... gekleurde geesten, kinderen krijgen en opvoeden gaat heel anders, en zo zijn er heel veel dingen. Maar natuurlijk mogen de mensen die graag bij de Sims 1 een Legacy dat natuurlijk doen :)

[quote]uitdaging verzinnen ala De Legacy[/quote]

Dat zei ik dus niets over generaties maar een uitdaging.

't Was ook maar een grapje ;)

't Is op zich wel een leuk idee, om een Legacy bij de Sims1 te verzinnen.... 't is al een uitdaging om er één te verzinnen :lol:

Misschien iets met zoveel mogelijk kinderen? :P

ik heb er vandaag eens met gespeeld en die balkjes met hun honger enz... zo lelijk dat is gewoon vierkantig maar de huizen bouwen is gemakkelijker

kvind de sims 1 wel heel hoekig enzo (zoals sheba al zei) en heel stijf maar ik hoop dat er ook zoveel objecten komen als de sims 1 want kmis wel de keuze die ik vroeger had

ja idd en dit vond ik wel apart: in de sims 1 had ik last van de tijdsprongetjes bug! :o dit komt -denk ik- door een download die ik nog nooit had gebruikt maar ja, die balkjes zijn harstikke vierkant, hebben ook geen overgang van kleur want zijn of rood of groen, ja sims 2 is echt veel beter

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...