Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
JVtje

De Sims Box

Recommended Posts

Ik vind die box wel VET !! Het lijkt me echt vet om die in je bezit te hebben... alleen ik denk niet dat heel veel mensen die kopen nu DS2 uit is :)

Ik heb een collega op mijn werk, die heeft de sims-super-de-luxe van me geleend,voor haar dochtertje. Maar haar dochtertje (9) en zoontjes (7 en 6) zijn inmiddels zwaar verslaafd aan het spel.
Ik kan me dus voorstellen dat zij wel interesse heeft in het complete pakket.
En ik vind dat blik helemaal geweldig! :wub:

Overigens heb ik ook de sims en het rijke leven in van die grote dozen zitten....

De aankonging van deze 'The Sims Collector's Edition' vindt je nu ook [url="http://nl.sims.ea.phosworks.se/news.read.asp?id=154"]hier[/url] op EA.

[quote name='Hiki ']Ja en het is nog erger: om beschadigen van elke cdrom te voorkomen heb ik alle cdroms van 1 uitbreiding in aparte cdrom boxen. Dan heb ik de omslag gekopieerd en die als hoes gebruikt.

voor Sims 2 moet ik dat nog doen.

Jeetje wat ben ik gestoord. :lol:[/quote]
een heel altaartje met kaarsjes en de ts2 hoes in de hoek van je kamer :P

[quote name='Pessimistic Metal ']Niet slim van EA dat ze 'm na Sinterklaas uitbrenegn, maarja die Amerikanen kunnen ook niet weten dat Santa Claus een broertje heeft :P[/quote]
Even off-topic:

De Amerikanen hebben Sinterklaas van ons gestolen! Er kwamen 2 Amerikanen een keer in Nederland, en zagen de traditie van 'onze' Sinterklaas. Zoiets wilden ze in Amerika ook hebben, dus hebben ze zijn kleren een beetje veranderd, hem dikker gemaakt, en een lelijke muts gegeven. :P

:lol: LoL @ Hiki

[quote name='Pessimistic Metal ']Hij komt in Januari ;) misschien voor Sinterklaas/Kerst 2005 :rolleyes:[/quote]
euhhh ...

[quote name='offciële bericht op EA'][b]De box kost 99,95 euro en is vanaf 12 december verkrijgbaar! [/b][/quote]
Hoe kom je er nou bij dat die box pas in januari komt?!
Ok .. ik *weet* dat ze bij EA/Maxis goed zijn in het uitstellen van dingen (overigens zijn ze lang de ergsten niet in de games-wereld, maar dat terzijde), maar het gaat hier om een boxset van een reeds bestaand spel. Er hoeft niets meer aan gedaan te worden, alleen maar in mooie doosjes stoppen en versturen. Daar gaat echt geen vertraging in komen hoor ;) (Zeker niet, als ze zoiets pas 3 weken voordat het in de winkels moet liggen bekend maken)

In ieder geval is EA niet erg slim geweest: naast de gebruikelijke reacties van 'ea is een geldzuiger' is het voor niet-Simmers niet duidelijk dat alles erin zit: het wordt aangekondigd met : 'De Collector's Edition zal bestaan uit de volgende packs: The Sims Triple de Luxe , Hot date , Super Star, Beestenboel en Abacadabra.' En je moet maar net weten dat in Triple de Luxe al het basisspel zit. De rest van Nederland vindt €100 voor 5 uitbreidingen zonder de basis Sims afzetterij. Beetje dom van EA.

[quote=Frouwke ] [quote]
Even off-topic:

De Amerikanen hebben Sinterklaas van ons gestolen! Er kwamen 2 Amerikanen een keer in Nederland, en zagen de traditie van 'onze' Sinterklaas. Zoiets wilden ze in Amerika ook hebben, dus hebben ze zijn kleren een beetje veranderd, hem dikker gemaakt, en een lelijke muts gegeven. :P

:lol: LoL @ Hiki [/quote]
ook even offtopic :P

bij die nederlandse kolonies ofzo in amerika zijn er nederlandse mensen in new york (new amsterdam) gaan wonen, en ze namen sinterklaas dus mee.. en zoals je al zei die amerikanen hebben hem 'gestolen' :P eigenlijk Coca Cola ^_^ voor de reclames

[quote name='Beefan '][quote]
Even off-topic:

:lol: LoL @ Hiki[/quote]
ook even offtopic :P

bij die nederlandse kolonies ofzo in amerika zijn er nederlandse mensen in new york (new amsterdam) gaan wonen, en ze namen sinterklaas dus mee.. en zoals je al zei die amerikanen hebben hem 'gestolen' :P eigenlijk Coca Cola ^_^ voor de reclames [/quote]
Dat vind ik altijd zo irritant, je weet zeker dat iemand iets van je heeft gestolen of nageaapt. En dan steeds blijven ontkennen...'Ik was wel eerder je kan er gewoon niet tegen dat meer mensen als jou 't hebben' <_<

[quote name='Hiki ']In ieder geval is EA niet erg slim geweest: naast de gebruikelijke reacties van 'ea is een geldzuiger' is het voor niet-Simmers niet duidelijk dat alles erin zit: het wordt aangekondigd met : 'De Collector's Edition zal bestaan uit de volgende packs: The Sims Triple de Luxe , Hot date , Super Star, Beestenboel en Abacadabra.' En je moet maar net weten dat in Triple de Luxe al het basisspel zit. De rest van Nederland vindt €100 voor 5 uitbreidingen zonder de basis Sims afzetterij. Beetje dom van EA.[/quote]
Dat vond ik ook al een erg rare formulering van EA ja :huh:
Toen ik het las, had ik meteen zoiets van "Zeg dan meteen dat er gewoon de volledige Sims 1 collectie in zit", maar ja ..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...