M@rj@ 0 Report post Posted November 23, 2004 [quote] mneej, k vind em ook niet geweldig :blink: hij is geel :blink: Share this post Link to post Share on other sites
robintjuhhh 0 Report post Posted November 23, 2004 Ik vind hem ook niet mooi hoor! Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted November 23, 2004 :wub: ik zou em kunnen kopen, maar ja.. ik heb de sims 2, en wat ia het nut van dubbele cdrommetjes? Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted November 23, 2004 ja idd Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted November 23, 2004 Ik vind die box wel VET !! Het lijkt me echt vet om die in je bezit te hebben... alleen ik denk niet dat heel veel mensen die kopen nu DS2 uit is Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted November 24, 2004 of juist wel Share this post Link to post Share on other sites
Deborah 0 Report post Posted November 24, 2004 Ik heb een collega op mijn werk, die heeft de sims-super-de-luxe van me geleend,voor haar dochtertje. Maar haar dochtertje (9) en zoontjes (7 en 6) zijn inmiddels zwaar verslaafd aan het spel. Ik kan me dus voorstellen dat zij wel interesse heeft in het complete pakket. En ik vind dat blik helemaal geweldig! :wub: Overigens heb ik ook de sims en het rijke leven in van die grote dozen zitten.... Share this post Link to post Share on other sites
Hiki 0 Report post Posted November 25, 2004 De aankonging van deze 'The Sims Collector's Edition' vindt je nu ook [url="http://nl.sims.ea.phosworks.se/news.read.asp?id=154"]hier[/url] op EA. Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted November 25, 2004 Het is dus zeker officieel Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 25, 2004 Niet slim van EA dat ze 'm na Sinterklaas uitbrenegn, maarja die Amerikanen kunnen ook niet weten dat Santa Claus een broertje heeft Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted November 25, 2004 hehe.. naja, w88 tot kerst dan maar he? of nee... kwam ie de 27e? :blink: Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 25, 2004 Hij komt in Januari misschien voor Sinterklaas/Kerst 2005 :rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
Aernout 0 Report post Posted November 25, 2004 [quote name='Hiki ']Ja en het is nog erger: om beschadigen van elke cdrom te voorkomen heb ik alle cdroms van 1 uitbreiding in aparte cdrom boxen. Dan heb ik de omslag gekopieerd en die als hoes gebruikt. voor Sims 2 moet ik dat nog doen. Jeetje wat ben ik gestoord. [/quote] een heel altaartje met kaarsjes en de ts2 hoes in de hoek van je kamer Share this post Link to post Share on other sites
Hiki 0 Report post Posted November 25, 2004 hoe weet jij dat ik dat heb? :blink: Share this post Link to post Share on other sites
Frouwke 0 Report post Posted November 25, 2004 [quote name='Pessimistic Metal ']Niet slim van EA dat ze 'm na Sinterklaas uitbrenegn, maarja die Amerikanen kunnen ook niet weten dat Santa Claus een broertje heeft [/quote] Even off-topic: De Amerikanen hebben Sinterklaas van ons gestolen! Er kwamen 2 Amerikanen een keer in Nederland, en zagen de traditie van 'onze' Sinterklaas. Zoiets wilden ze in Amerika ook hebben, dus hebben ze zijn kleren een beetje veranderd, hem dikker gemaakt, en een lelijke muts gegeven. LoL @ Hiki Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 25, 2004 Mijn Sims 2 hoesje is al gescheurd door dauw die onder het raam vandaan kwam Koop wel weer een nieuwe bij de speelgoedwinkel Share this post Link to post Share on other sites
JVtje 6 Report post Posted November 25, 2004 [quote name='Pessimistic Metal ']Hij komt in Januari misschien voor Sinterklaas/Kerst 2005 :rolleyes:[/quote] euhhh ... [quote name='offciële bericht op EA'][b]De box kost 99,95 euro en is vanaf 12 december verkrijgbaar! [/b][/quote] Hoe kom je er nou bij dat die box pas in januari komt?! Ok .. ik *weet* dat ze bij EA/Maxis goed zijn in het uitstellen van dingen (overigens zijn ze lang de ergsten niet in de games-wereld, maar dat terzijde), maar het gaat hier om een boxset van een reeds bestaand spel. Er hoeft niets meer aan gedaan te worden, alleen maar in mooie doosjes stoppen en versturen. Daar gaat echt geen vertraging in komen hoor (Zeker niet, als ze zoiets pas 3 weken voordat het in de winkels moet liggen bekend maken) Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 25, 2004 Sorry, last van waanideën (gegokt waar de umlaut moet) 12 December dus dan toch maar voor Santa Claus Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted November 26, 2004 ja idd, hoewel wij toch niet echt kerst vieren met cadeaus, en ik hoef m niet Share this post Link to post Share on other sites
Hiki 0 Report post Posted November 26, 2004 In ieder geval is EA niet erg slim geweest: naast de gebruikelijke reacties van 'ea is een geldzuiger' is het voor niet-Simmers niet duidelijk dat alles erin zit: het wordt aangekondigd met : 'De Collector's Edition zal bestaan uit de volgende packs: The Sims Triple de Luxe , Hot date , Super Star, Beestenboel en Abacadabra.' En je moet maar net weten dat in Triple de Luxe al het basisspel zit. De rest van Nederland vindt €100 voor 5 uitbreidingen zonder de basis Sims afzetterij. Beetje dom van EA. Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 26, 2004 Ben het volledig met al die Nederlanders eens Share this post Link to post Share on other sites
Aernout 0 Report post Posted November 26, 2004 [quote=Frouwke ] [quote] Even off-topic: De Amerikanen hebben Sinterklaas van ons gestolen! Er kwamen 2 Amerikanen een keer in Nederland, en zagen de traditie van 'onze' Sinterklaas. Zoiets wilden ze in Amerika ook hebben, dus hebben ze zijn kleren een beetje veranderd, hem dikker gemaakt, en een lelijke muts gegeven. LoL @ Hiki [/quote] ook even offtopic bij die nederlandse kolonies ofzo in amerika zijn er nederlandse mensen in new york (new amsterdam) gaan wonen, en ze namen sinterklaas dus mee.. en zoals je al zei die amerikanen hebben hem 'gestolen' eigenlijk Coca Cola ^_^ voor de reclames Share this post Link to post Share on other sites
Pessimistic Metal 0 Report post Posted November 26, 2004 [quote name='Beefan '][quote] Even off-topic: De Amerikanen hebben Sinterklaas van ons gestolen! Er kwamen 2 Amerikanen een keer in Nederland, en zagen de traditie van 'onze' Sinterklaas. Zoiets wilden ze in Amerika ook hebben, dus hebben ze zijn kleren een beetje veranderd, hem dikker gemaakt, en een lelijke muts gegeven. LoL @ Hiki[/quote] ook even offtopic bij die nederlandse kolonies ofzo in amerika zijn er nederlandse mensen in new york (new amsterdam) gaan wonen, en ze namen sinterklaas dus mee.. en zoals je al zei die amerikanen hebben hem 'gestolen' eigenlijk Coca Cola ^_^ voor de reclames [/quote] Dat vind ik altijd zo irritant, je weet zeker dat iemand iets van je heeft gestolen of nageaapt. En dan steeds blijven ontkennen...'Ik was wel eerder je kan er gewoon niet tegen dat meer mensen als jou 't hebben' <_< Share this post Link to post Share on other sites
JVtje 6 Report post Posted November 26, 2004 [quote name='Hiki ']In ieder geval is EA niet erg slim geweest: naast de gebruikelijke reacties van 'ea is een geldzuiger' is het voor niet-Simmers niet duidelijk dat alles erin zit: het wordt aangekondigd met : 'De Collector's Edition zal bestaan uit de volgende packs: The Sims Triple de Luxe , Hot date , Super Star, Beestenboel en Abacadabra.' En je moet maar net weten dat in Triple de Luxe al het basisspel zit. De rest van Nederland vindt €100 voor 5 uitbreidingen zonder de basis Sims afzetterij. Beetje dom van EA.[/quote] Dat vond ik ook al een erg rare formulering van EA ja Toen ik het las, had ik meteen zoiets van "Zeg dan meteen dat er gewoon de volledige Sims 1 collectie in zit", maar ja .. Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted November 27, 2004 tjah,, vin ik ook raar,,, ze moeste zeker triple de luxe dr in stoppen ,omdat alle doosjes los te duur was... Share this post Link to post Share on other sites