Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
sheba

ik verveel me

Recommended Posts

ik verveel me dus te pletter als jullie iets weten zeg het maar
maar ik kan niet op the sims want de computer is hele dag bezet

is er geen andere pc?
zo nee, nou ja je kunt het centrum in gaan bijvoorbeeld of gewoon een stukje gaan fietsen of pak iets te lezen. ik noem maar wat.

heb ik al gedaan en er is niet veel in het centrum de eene is kapot en de andere is bezet en nu zit ik internet een beetje

ik heb momenteel geen boeken meer en in de bibliotheek kan ik niet gaan want mijn lidmaatschap is weg hoe zou dat komen :D nu luister ik een beetje naar muziek op mijn computer de nieuwste liedjes staan er ook op ;)

Heb ik het goed als ik zeg dat het er dus gewoon op neer komt dat je niet alleen niks te doen hebt maar ook gewoon niks anders wil doen behalve Simmen?

ik tekenen kan met moeite een huisje tekenen en nu ben ik juist in een tijdschrift aan het lezen maar bij een half uurtje is hij helemaal uitgelezen

[quote]Heb ik het goed als ik zeg dat het er dus gewoon op neer komt dat je niet alleen niks te doen hebt maar ook gewoon niks anders wil doen behalve Simmen?[/quote]

ja dat ook maar door mijn domme broer met zijn vrienden en daar ga ik niet bij die zitten alleen maar naar mijn achterwerk te kijken

Ow dom dom dom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht !!

Sheba dit is een heel leuk en leerzaam spel, klik onder in het midden op 'Speel het hele Spel'. Veel plezier ;)

Hier is de link : [url="http://www.brandweer.nl/vuurwerkspel/vuurwerkspel.html"]KLIK hier voor het spel[/url] B) .

Ga huiswerk maken.. tv kijken.. muziek luisteren... ga knutselen :P ga rond surfen op het internet.. ga je moeder vervelen... ehm.. eens zien wat ik nog meer kan bedenken :D Ga een lekkere cake/taart bakken..ga boodschappen voor je mama doen.. ga je broer pesten... kuch.. uhm dan kan je ook nog je kamer op gaan ruimen.. je zelf volstoppen met chocola.. ga alvast sinterklaas gedichten maken..of surprises..dat komt vast van pas :D

Nou en ga me nu niet vertellen dat jij een van deze dingen niet kunt gaan doen.. :lol:

alsk me verveel ga k op mn bed liggen en met een balletje tegen het plafond liggen gooien wolverine hij komt aleen soms niet goed terug das wel pijnlijk :unsure:

of k ga tekenen (lijkt nergens naar maar okey)

of k ga over kabouters schrijven :P :P :P :blink:
maar ach

[quote=Simsfan88 ] [quote]
Het besturen lukt niet !! Je moet toch met de pijltjestoetsen sturen ? [/quote]
Ja. Pijltje naar links is achteruit, geloof ik. Het is in ieder geval niet zo logisch. Maasr probeer het gewoon uit. Vooral de reactie van de instructeur als je bent gebotst, is leuk! :)

@ @Brandweerspel: "Dennis heeft zijn hand verbrand"? :rolleyes:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...