Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

Simsville: Nooit gereleased

Recommended Posts

[quote name='Hello2125 ']Ach ja, Simsville. Het leek me wel leuk maar blijkbaar vonden ze het bij Maxis een beetje saai worden [u]als je alles al gebouwd hebt. [/u] Daarom hebben ze een boel dingen uit Simsville over gezet naar SimCity 4.[/quote]
mja misschien was t zoiets als de urbz ofzo? ik denk dat t wel leuk zou zijn geweest :)

[quote name='Hiki ']Ik lees net dat het filmpje op de cdrom van de uitbreiding 'Living Large' moet zitten ...[/quote]
Ik dacht op sims deluxe!

[quote]als je alles al gebouwd hebt. [/u] Daarom hebben ze een boel dingen uit Simsville over gezet naar SimCity 4. [/quote]
mja misschien was t zoiets als de urbz ofzo? ik denk dat t wel leuk zou zijn geweest :) [/quote]
Nee het is niet zoals The Urbz omdat het zich niet in de stad afspeelt en je bestuurt niet echt een sim. Bij Simsville moet je een dorp bouwen zoals bij SimCity maar je moet er zelf families laten intrekken. Je kunt dan die families in de gaten houden met hun dagelijkse dingen en doen. Je moet er tegelijk voor zorgen dat het dorp een beetje netjes blijft of anders komt je dorp eruit te zien als de eerste en derde screen. Maar dat is zo een beetje alles wat je kunt doen, waardoor het spel nogal eentonig een saai wordt.

[url="http://www.gamespot.com/pc/strategy/simsville/news_2814094.html"]Hier kun je lezen waarom Maxis Simsville heeft afgelast[/url]

het komt er op neer dat het spel eigenlijk niet zo goed was als de vorige die ze hadde uitgebracht, en ze wilden het minstens even goed doen. Eigenlijk was het spel na 10 min al helemaal niet zo leuk meer. Ze waren begonnen met het id dat ze the sims verder dan enkel in hun huis zouden kunnen zien, en daar is het id van hot date veel beter voor dan voor simsville...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...