Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Anike

NPC samenwonen

Recommended Posts

Heej, ik ben met een soort legacy bezig en ik heb een leuke vrien gevonden voor mijn sim alleen het is een NPC en hij wil niet samen gaan wonen?! :huh:
Weet iemand hoe je een NPC kan laten samenwonen met iemand?

Met een NPC (of andere Sim) kan je pas gaan samen wonen als je al beste vrienden bent. Misschien is de vriendschapsscore nog te laag?

Anike, je moet gewoon veel met hem praten/zoenen, enz, totdat beide balkjes op 100 % staan. Dan moet het gewoon lukken. ;)

Als hij dan nog niet wil, nodig hem de volgende dag weer uit, omdat zijn balkjes de vorige dag misschien in het rood stonden, en dan willen ze eigenlijk niet veel. :mellow:

ja want je kan niet zomaar ff aan je schoonma(a)k(st)er vragen of hij/zij wil samenwonen terwijl je hem/haar amper kent hehe :P

Nu ik toch in dit topic bezig ben, mag ik nog een andere vraag stellen? Please?! :( :unsure:
Nou jah, in ieder geval wil ik graag naar een openbaar kavel gaan alleen als ik een dienst bel om taxi te bestellen dan staat die optie om taxi te bellen er niet eens bij!! Wanneer kan ik wel met een taxi gaan en wanneer niet? :)

ja dat had k eerst ook, ik dacht waarom kan ik vervoer nou niet bellen? :blink: bleek dat er geen openbaar kavel was :rolleyes:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...