Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

EA in overleg over interactieve TV show

Recommended Posts

hihihi ik ehb het boek 'Vervalst' van Carry Slee gelezen en daar was een jongen en die was vroeger heel aardig tegen dat ene meisje maar nu pestte hij haar altijd maar zij kon geen hekel aan m krijgen omdat ze op hem was :P

Nee, maar ik heb erna niets meer van ze gehoord... maar dat komt denk ik omdat ik niet meer op EA zit :D .

Haha Thomas heeft jou uit zijn lijst verwijdert, en je blijft hem "lief" vinden :P .

ome Hiki :blink: !! Ik zou haar bannen :D !!

Maar om ontopic te blijven, word dat ook in het Nederlands gemaakt ?? Of word het [b]JUIST[/b] in het NL gemaakt ???

[quote]geen details [/b]geven.

[quote]EA Mulls 'Sims'-Like Interactive TV Show
By Adam Pasick

LONDON (Reuters) - Reality TV, meet virtual reality.

Electronic Arts, the world's biggest video game publisher, is considering an interactive TV show that would let viewers control the actions of the characters as in its popular game "The Sims."

"One idea could be that you're controlling a family, telling them when to go to the kitchen and when to go to the bedroom, and with this mechanism you have gamers all over the world 'playing the show'," said Jan Bolz, vice president of marketing and sales for EA Europe.

The proposed show, which might involve viewers voting on possible actions, is still in the early stages, but EA confirmed it is in talks with several TV production companies. Bolz declined to disclose any additional details.

A TV show would be a major cross-over into popular culture as EA and other video game creators attempt to shed the image of an industry that mostly makes products that target young men.

"The Sims" lets gamers control the lives of everyday characters in an elaborate virtual world, and has been particularly successful in reaching out to women, who have traditionally scorned video games. Women account for about 60 percent of the game's more than 36 million sales to date.[/quote]

Bron: [url="http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/nm/20050114/tv_nm/media_ea_dc"]Reuters[/url] en [url="http://www.evilavatar.com/"]Evil Avatar[/url] [/quote]
wat staat er nu in de eerste post?

daar heb ik altijd last van meid.. errug lastig..

9 heb ik een pen in mijn handje en dan vraag ik wie mijn pen heeft gepakt :P :lol: )

maar weer ontopic: ik wil ook wel weten wat daar nou staat..

heeft wel wat weg van de film the truman show.
alleen wordt het nu werkelijkheid.
in nederland zal eyeworks wel weer de producent worden.
die hebben al een aantal realityshows op hun cv staan.
mja of je hier vrolijk van moet worden weet ik niet.
't is weer van dat realitygedoe met smszooi enzo.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...