Jump to content

Photo
* * * * - 6 votes

Foto's

• Please log in to reply
2850 replies to this topic

#2841 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 03 July 2010 - 08:33 PM

Ik heb eerst voor de stad gekozen en daarna voor de opleiding. Ik heb me niet laten leiden door anderen maar mijn keuze puur op mijn gevoel gemaakt, misschien heb je daar wat aan. (:
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#2842 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 03 July 2010 - 08:46 PM

Pfoe dan zou ik maar snel iets beslissen dan, de inschrijftermijn is zeg maar ongeveer halverwege de vakantie al... Maar heb je voorlichtingsdagen/meeloopdagen bezocht en nog steeds geen idee? Je kan ook een soort orientatiejaar doen bij sommige studies en universiteiten, weet niet of dat een idee is..
Posted Image

#2843 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 14 July 2010 - 03:26 PM

Ieeeeeh, contract getekend, sleutel binnen <3
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Ohh, ben zo verliefd..

Keuken, woonkamer en badkamer is gedeeld met 3 meiden :D

#2844 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 14 July 2010 - 03:42 PM

Keuken, woonkamer en badkamer is gedeeld met 3 meiden :D

Niiiice 8)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#2845 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 14 July 2010 - 04:57 PM

Haha, Jorrit weer hoor.. ruilen?

#2846 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 14 July 2010 - 05:56 PM

Kende het gebouw al, maar ziet er mooi uit vanbinnen!! Heb je je huisgenoten al ontmoet?
Posted Image

#2847 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 14 July 2010 - 08:49 PM

Jeetje, ziet er goed uit hee! :D Kost dat nou veel?
Posted Image

#2848 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 14 July 2010 - 10:16 PM

Kende het gebouw al, maar ziet er mooi uit vanbinnen!! Heb je je huisgenoten al ontmoet?

Één was al aan het klussen en een andere kwam binnen toen ik wegging, maar nog geen tijd gehad om ze echt te spreken ofzo.. de derde weet niemand nog iets van xD

Kom maar keer biertje doen ;)

@Dogna: Nouja, iets teveel vind ik.. in verhouding tot de andere panden in Wageningen, maar daar krijg je dan wel weer nieuwbouw voor terug :'D

#2849 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 14 July 2010 - 10:27 PM

Waah, ziet er goed uit! En gezellig, met 3 meisjes. :blij: (Hopende dat die derde leuk is dan)

Beetje fout topic, maar ik het hier eerder zei - ik heb me eindelijk ingeschreven voor een studie. Ik ga sociologie studeren in Rotterdam. Yay, er valt nu een enorme last van me af! :D
O__o

#2850 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 18 July 2010 - 08:53 PM

Haha gewoon de studie die ik in gedachten had afgepikt. Lol, als ik dat ook ga studeren na volgend schooljaar komen we idd nooit meer van elkaar af. :lol: Kunnen we wel gezellig op bezoek in Rotterdam. :D

En inderdaad heel leuk huis Rob, ik zou ook wel zoiets willen!
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#2851 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 10 September 2010 - 11:59 AM

ziet er vet uit rob! :o

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users