Jump to content

Photo

19/5: City Life, nieuwe SimCity cloon?

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#41 HotChocolate

HotChocolate

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 12 June 2010 - 10:28 AM

Dit is en foto van mijn stad Tauffhausen (Cities XL)
Posted Image
Cities XL heeft en geweldig 3D engine en je kunt heel makkelijk steede maaken.
PS: Ik ben nieuw.
Ik heb koekjes! Pak een: Koekje Koekje

#42 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 12 June 2010 - 04:04 PM

Gemak zal het probleem niet zijn bij dit spel :P

Kheb het nog steeds niet geprobeerd (strakke 3D graphics en mijn barrel van een pc gaan niet samen) maar volgens mij was de discussie vier jaar geleden al of Cities XL ook maar in de verste verte kon tippen aan SC4 en ik dacht dat het antwoord daarop nee was :P

Ik wil het stiekem toch nog wel een keer uitproberen eigenlijk..
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#43 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 12 June 2010 - 08:08 PM

Ja Cities XL lijkt mij ook heel tof, maar jammer dat je maandelijks ervoor moet betalen :(.

[EDIT]Ik lees net dat het al niet meer online is, en nu alleen nog maar single player. Jammer dat het alleen voor Windows is, maar misschien kan ik het alsnog ooit een keer proberen :P

Edited by BeachBoy, 12 June 2010 - 09:44 PM.

Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#44 EduardSaris

EduardSaris

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 10 April 2011 - 09:40 AM

In SC heb je toch ook buurten die niet goed lopen / zich niet ontwikkelen of hebben we het hier over aso-mensen?

:unsure:

Hahah dat zal best ja!

Gr,
Eduard

http://www.eduard.nl/index.php

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users