Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

19/5: City Life, nieuwe SimCity cloon?

Recommended Posts

ik heb de demo gespeelt, en simcity 4 is veel leuker, en het ziet er ook nepper uit dan sc4! geef mij simcity 4 maar!

Daar hoef ik de demo niet eens voor te spelen om die conclusie te trekken :P Ik bedoel als je alleen al kijkt naar de gigantisch grote hoeveelheid mogelijkheden die je in SC4 hebt, dan moet je echt van goeie huize komen wil je daar succesvol mee kunnen concurreren.

Jezus, boeiend :P Als die gast nou iets te melden heeft over dat spel dan is daar dit topic toch voor of niet? Anders gaan we weer zitten zaniken van ja daar is al een topic voor.
Net alsof we hier uberhaupt een probleem hebben met een overvloed aan gespam en gebump :roll:

die screens zijn een kruising tussen De Sims 2, Simcity 4, GTA en The Movies...

Is ie al uitgekomen? (officieel)

Ja volgens mij is hij al wel uit. Op GameSpot staat tenminste een releasedatum van 2 juni :P. En ook bij Bol.com kun je het al bestellen.

Zelf heb in dit spel natuurlijk gekocht, deze week, heb hem al een aantal keer gespeeld, met cheats natuurlijk.

Der zijn veel nadelen, maar ook wel wat voordelen vergeleken met Simcity 4 (vergeleken met 5 zijn er namelijk alleen voordelen:xD:)

Voordelen:

3-D mode is geweldig

Veel gebouwen keuzes

Curved Roads

Uitdaging (je moet namelijk dingen doen om medailles te verdienen om nieuwe mappen te unlocken:D)

Zeer goedkoop

Je kunt je voelen als een persoon die loopt.

Nadelen:

Kleur is dramatisch lelijk

Geen velden waarin je automatisch gebouwen krijg

Weinig vindbare mods

Terraforming is er niet

(LATE ANTWOORD SORRY)

Mja, beetje heel erg 3 jaar te laat... :P

Ik kijk ondertussen uit naar Cities XL, het schijnt de opvolger te zijn van City life, en ook een 'waardige' SimCity 5.

Ik weet, dat is extreem laat:D Toch wel een uhm, topic om over te praten:D

En ik kan ook niet wachten tot die uit komt, ben giga benieuwd:D

Simcity 3000, mhh, 4 vind ik net iets beter, op de terraforming na/ports/airfields :xd:

Gemak zal het probleem niet zijn bij dit spel :P

Kheb het nog steeds niet geprobeerd (strakke 3D graphics en mijn barrel van een pc gaan niet samen) maar volgens mij was de discussie vier jaar geleden al of Cities XL ook maar in de verste verte kon tippen aan SC4 en ik dacht dat het antwoord daarop nee was :P

Ik wil het stiekem toch nog wel een keer uitproberen eigenlijk..

Ja Cities XL lijkt mij ook heel tof, maar jammer dat je maandelijks ervoor moet betalen :(.

[EDIT]Ik lees net dat het al niet meer online is, en nu alleen nog maar single player. Jammer dat het alleen voor Windows is, maar misschien kan ik het alsnog ooit een keer proberen :P

Edited by BeachBoy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...