Babske 0 Report post Posted April 10, 2007 Ik vind het spelen juist leuker. Huizen bouwen is voor een keer wel grappig, maar ben totaal niet creatief op dat gebied. Alle huizen zijn bij mij vrij standaard eigenlijk. Share this post Link to post Share on other sites
Odie 0 Report post Posted April 11, 2007 Leven met je sims vind ik ook wel leuk, maar na een tijdje wordt het zo'n ...sleur. Opstaan, douchen, eten, werken, aan skills werken en/of plezier maken, slapen en weer opnieuw. Huizen maken daarintegen kan ik al mijn creativiteit in kwijt. Ook al ziet een huis er standaard uit aan de buitenkant, aan de binnenkant hoeft dat weer totaal niet. ^^ Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted April 14, 2007 In de Sims 1 was ik erg bezig mnet dagboeken! Het was echt geweldig; Sims allemaal dingen laten doen zodat ze net dat gezicht trokken of beweging maakten die ik nodig had voor de tekst en het plaatje, hele sets neerzetten, op 1 lot een hele buurt als scenario voor het verhaal, erg speciaal vond ik het. In desims2 heb ik dat helaas niet meer! In desims 2 bouw ik vooral, richt ik in, laat ik mn sims even erin leven en dan sluit ik af en ben ik het weer zat.... en soms denk ik 'nou ik ga desims1 installeren!' en dan wil ik het doen en dan schiet er door mijn hoofd 'ja maar dan moet je alles weer opnieuw ontdekken want je weet niet meer hoe of wat en dan moet je helemaal dit en dat doen eerst..' en dan knap ik af en dat heb ik ook bij desims 2 eerlijk gezegd Share this post Link to post Share on other sites
Melkpakje 0 Report post Posted April 15, 2007 Ik hou echt niet van inrichten en het bouwen van huizen! Verschrikkelijk omdat ik niet echt zo creatief erin ben en dat is erg jammer omdat ik dan steeds moet dowloaden. Ook kan ik niet echt zo goed inrichten, haha . En dat duurt ook altijd zo lang. Daarom vind ik het maken van Sims het leukst. En ik hou van het schrijfen van een korte biografie van je Sim .. Share this post Link to post Share on other sites
Daan 2 Report post Posted April 18, 2007 Ik hou het meest van bouwen. De ene keer bouw ik bejaarden-bungalows en de andere keer villa's. Meestal maak ik eerst een familie (nou ja, familie, meestal is het een alleenstaande of een stel, nooit kinderen i.i.g) en als ze het dan bijvoorbeeld leuk vinden om te tuinieren richt ik mijn huis daar op in. Spelen met familie's doe ik niet zoveel, ik heb maar 3 familie's die ik echt van kind af aan heb gevolgt. Ik vind Gaan het Maken ook de leukste uitbreiding omdat je daar een doel in hebt, dus die uitbreiding heeft me veel extra Sim-uren opgeleverd Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted April 18, 2007 Ja idd! Bouwen is ook leuk vindt ik, maar met de sims spelen ook.. en kopen ook wel, dus eigenlijk alles is wel leuk! Share this post Link to post Share on other sites
ezzie 0 Report post Posted May 12, 2008 leven met familie, lkkr huisje voor ze bouwen+inrichten is ook wel leuk, maar om te zien hoe ze opgroeien enzo..(kon niet in sims 1..ohh jah vergeten xD) of rijk en succesvol maken:P(of juist niet:K) mezelf en familie/vrienden namaken^^ da's lollig... Share this post Link to post Share on other sites
-Elke- 0 Report post Posted May 12, 2008 Bij de Sims 1 had ik een soort wedstrijd verzonnen met mijn broer. Wie het eerst op nummer 1 in de hitlijst stond (superstar) Mijn broer had zijn poppetje eerder gemaakt dus was al eerder begonnen. hij won dus... En toen met de uitbreiding "hocus pocus" had ik zijn sim perongeluk vermoord ( ) Share this post Link to post Share on other sites
ezzie is back 0 Report post Posted May 24, 2008 [quote name='-Elke-' post='238518' date='12 May 2008, 16:21']Bij de Sims 1 had ik een soort wedstrijd verzonnen met mijn broer. Wie het eerst op nummer 1 in de hitlijst stond (superstar) Mijn broer had zijn poppetje eerder gemaakt dus was al eerder begonnen. hij won dus... En toen met de uitbreiding "hocus pocus" had ik zijn sim perongeluk vermoord ( )[/quote] jahh da's oowk een manier om te winnen xD Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted May 24, 2008 [quote name='Shania' post='222980' date='9 Apr 2007, 13:59']1: Het spelen, families en alles 2: Kleding creeren 3: Filmpjes maken 4: Huizen bouwen[/quote] Ongeveer hetzelfde lijstje. 1: Het spelen, families en alles 2: Verhalen/plaatjes maken 3: Filmpjes maken 4: Huizen bouwen/inrichten Share this post Link to post Share on other sites
ezzie 0 Report post Posted August 30, 2008 ik vond de familie groentje altijd leuk xD ik weet niet meer waarom, ik probeerde bij hun altijd hun baby tot kind te krijgen X3 wat me maar 4 keer in alle tijd is gelukt xD (maar ik was nog best jong toen ik de sims 1 speelde) ow, ik wist de code's nooit meer xD en toen had ik nooit genoeg geld om bij te bouwen (als ze een kind hadden) xD Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted August 30, 2008 Leuk weetje over de Groentjes: De moeder in de familie Blut in Droomzicht is de dochter van de Groentjes. Dacht ik tenminste, het kan ook bij een andere familie zijn Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted August 30, 2008 Was dat niet moeder Plezant? Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted August 30, 2008 ik heb het gecheckt en het is inderdaad de familie Blut. Alleen is mijn spel in het Engels en heten ze daar Broke, en de Groentjes heten Bob en Betty Newbie. Share this post Link to post Share on other sites
ezzie 0 Report post Posted August 31, 2008 ow plezant zit toch ook in de sims 1 en de sims 2..??? net als de bekende familie van de kerkhof Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted August 31, 2008 Ja de familie Plezant zat ook in Sims 1, geloof ik, maar ik neem aan dat het in De Sims 2 weer een volgende generatie is, want ze lijken er niet op enzo. En bovendien moeten ze ouder zijn. En in Sims 1 was de vader van die familie niet roodharig enzo. En de kids waren een jongen en een meisje. Ik vind trouwens de connecties in Sims 2 sowieos wel interessant en leuk gedaan. Zo kwam ik er ook achter dat Vincent Vrijevogel uit Sims 1 ook ergens in een stamboom stond. (Bij Nina en Dina geloof ik) Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted September 7, 2008 Die zoon uit de eerste familie plezant is de vader van de plezantjes in de Sims 2 Share this post Link to post Share on other sites
Herdervriend 0 Report post Posted January 18, 2009 Weet niet of ik nog mag reageren. Maar heb de sims al een tijd niet meer gespeeld. Wel heb ik een DS versie spel gekoht, appartamentsdieren, maar die stelt teleur. Mijn favoriete Sims = Simcity 4/Sims 2. Dit omdat ik kan bouwen! En dat vind ik het belangrijks. Der zijn cheats waardoor ik ongelimiteerd geen gezeik van geld kan krijgen:D Dus kan ik bouwen tot in de details:D Share this post Link to post Share on other sites
N.Frufo 0 Report post Posted November 17, 2009 Het kan ook voor het eigen huisje goed zijn! Share this post Link to post Share on other sites