Snoezie 0 Report post Posted June 9, 2005 zo'n lang dagboek kan ik noooooit volhouden stop nl. al bij 2-3-4 pagina's Share this post Link to post Share on other sites
ShadowKnight 0 Report post Posted June 9, 2005 en dan heeft ze er nog een topic bij van 3500 berichtjes over haar dagboek Share this post Link to post Share on other sites
Netta 0 Report post Posted June 9, 2005 Jemineetje.. Share this post Link to post Share on other sites
Frouwke 0 Report post Posted June 11, 2005 Mijn langste dagboek was van 10/11 pagina's. Share this post Link to post Share on other sites
N.Frufo 0 Report post Posted November 28, 2007 [quote name='Netta' post='143058' date='9 Jun 2005, 18:40']Jemineetje.. [/quote] Zeg dat wel! Een Dagboek dient ook te stoppen anders lezen de mensen het niet meer en word een dagboek wat een einde heeft beter gelezen! Met sims 1 NOSTALGIE!!! met sims 1 heb ik 2 dagboekjes gemaakt maar waar die nu zijn?Toen die tijd had ik dit account nog niet in 2003 ik wist niet een wat sims waren daarvoor! Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted December 1, 2007 hmm ik ben mijn dagboeken ook kwijt op t sims forum en ik had er een heleboel Share this post Link to post Share on other sites