Jump to content

Photo

7/6: Nachtleven: Informatie uit het US-Forum

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 07 June 2005 - 07:05 PM

Van de Duitse Simszone.

Vertaling Ninika

Het Informatie-gat na de E3 was niet zo groot als de vorige keer, maar waarneembaar. Alles begint nu echter weer zijn gewone gangetje te gaan en Maxis laat weer van zich horen.
Zo ook op de officiële BBS op TheSims2.com, waar ontwikkelaar Hunter Howe in de afgelopen dagen enige informatie over de komende De Sims 2-uitbreiding Nachtleven gaf, die wij voor jullie samengesteld en vertaald hebben.
In het origineel vinden jullie ze in deze, deze, deze, deze en deze post.

Hij verzekerde, dat ook Tieners kunnen daten en noemde naast de parfum twee andere "bijzonderheden" van Sims, die bij dates helpen of storen kunnen: rode haren en brillen.
Deze factoren worden in de Sim-Maak Modus uitgekozen en zullen zich in het spel met een nieuwe apiratie-beloning (voor de nieuwe aspiratie van 'feestbeest') laten veranderen. De compatibiliteit tussen Sims, waarbij ook hun sterrenbeeld, persoonlijkheid en werk meetelt, zal bij hoge relatiesscores een wezenlijk kleinere betekenis hebben, zo dat de reeds gekoppelde Sims ook na de Nachtleven-installatie nog van elkaar houden.

Verder legt Hunter Howe uit, hoe het bouwen van garages en opritten werkt: opritten bestaan uit verbindingsstukken, die direkt aan de straat kunnen worden gelegd en naar believen kunnen worden verlengd. Een eigen auto slaat dan bij de verbinding af en rijdt over de hele oprit.
Worden er om een deel van de oprit muren met een speciale (autmatische) deur gebouwd, dan is de constructie een garage, die ook in direkte verbinding met het huis kan staan.

Nog een aanwijzing betrekt zich op de zichtbaarheid van de buurt: Omdat iedere computer een bepaald aantal aan kan, kan je het aantal lots wat je wilt zien zelf bepalen en vastleggen of je andere huizen/gebouwen uit de buurt wilt zien.

#2 Marruk

Marruk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,355 posts

Posted 07 June 2005 - 07:07 PM

jeej :thumbsup:
een nieuwe carriere-object, dan komt er dus ook een nieuwe baan?
Posted Image

#3 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 June 2005 - 07:14 PM

Cool die garages lijken me echt leuk :P.

Maar wat ik me nu nog steeds afvraag; zit het "tijd probleem" er nog steeds in? Dus dat ik om 8 uur in de ochtend naar de stad ga, en om 8 uur in de avond helemaal moe terugkom, maar het thuis nog steeds 8 uur in de ochtend is. Dat vind ik echt zo vervelend, want dan ben je in de ochtend helemaal moe en is je Sim helemaal uit zijn slaap ritme :(.
Dus dat moeten ze echt veranderen vind ik.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#4 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 June 2005 - 07:17 PM

Dat "tijdprobleem" zal niets aan gedaan worden. Om de simpele reden, dat je andere Sims op het lot achter kan laten. Het zou een beetje raar zijn, als voor hen ineens een hele dag voorbij is gegaan, zonder dat ze iets hebben kunnen doen. Denk eens aan de problemen die dat zou opleveren voor kinderen die de schoolbus gemist hebben, volwassenen die niet op het werk zijn verschenen, enzovoorts!
Ik snap wel wat je bedoelt, het is inderdaad wel enigzins vervelend dat zo het ritme van je Sim toch danig in de war geschopt wordt, maar het zou echt nog 100x zo irritant zijn als het geregeld zou worden zoals jij voorstelt!
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#5 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 June 2005 - 07:19 PM

Dat "tijdprobleem" zal niets aan gedaan worden. Om de simpele reden, dat je andere Sims op het lot achter kan laten. Het zou een beetje raar zijn, als voor hen ineens een hele dag voorbij is gegaan, zonder dat ze iets hebben kunnen doen. Denk eens aan de problemen die dat zou opleveren voor kinderen die de schoolbus gemist hebben, volwassenen die niet op het werk zijn verschenen, enzovoorts!
Ik snap wel wat je bedoelt, het is inderdaad wel enigzins vervelend dat zo het ritme van je Sim toch danig in de war geschopt wordt, maar het zou echt nog 100x zo irritant zijn als het geregeld zou worden zoals jij voorstelt!

Hmm, ja daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar het lijkt me dat het op een of andere manier wel op te lossen moet zijn :).
Posted Image

#6 Jamesdebiel1

Jamesdebiel1

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 07 June 2005 - 07:20 PM

Hopelijk is die buurt niet zo lelijk zoals je naar de sims gaat :(

Blijkbaar dus wel :(
Posted Image

#7 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 07 June 2005 - 07:20 PM

Hopelijk is die buurt niet zo lelijk zoals je naar de sims gaat :(

Blijkbaar dus wel :(

Uh? :blink:

#8 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 07 June 2005 - 07:26 PM

Over dat carriere object dat snap ik ook niet zo goed. Er zouden geen nieuwe carrieres bijkomen maar misschien is het geen carriere object maar een ander soort beliningsobject.

Zowiezo moet de BBS daar maar weer eens een chat organsieren dus als een Maxoid dit leest .... :)

#9 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 June 2005 - 08:50 PM

Er moeten meer van die dingen komen die je met punten koopt. Die er nu zijn die zijn saai...
Posted Image Posted Image

#10 fabtep

fabtep

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 07 June 2005 - 09:27 PM

Hi all (and sorry that I have to write in english)!

I have to admit I don't get every bit of the translation or of your conversation, but there's one thing I got: This reward object thing is a little translation problem, though Ninika didn't do anything wrong. "Laufbahn" indeed means "career" in german but it also has a wider meaning that is very hard to exlain and can hardly be found even in dictionarys. However, "Laufbahn" in its wider meaning was chosen as the german word for the aspirations in The Sims 2 (though it's not an accurate translation), so the new object is indeed an aspiration reward object.

If you can read my post that's probably because you understand english - check back the original posts by Hunter Howe then ;)

Greetings, Fabian / fabtep

(author of the news item @ SimsZone.de)

#11 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 June 2005 - 09:44 PM

Voor de niet-engels sprekende mensen onder ons: Fabian van de Duitse SimsZone heeft even uitgelegd hoe het met dat 'carrière' object zit: er komt dus géén nieuw carrière-object (en dus ook geen nieuwe carrière), maar het gaat om een apiratie-beloning (voor de nieuwe aspiratie van 'feestbeest').
Het is 'verkeerd' vertaald, omdat in de duitse Sims 2 versie ervoor gekozen is om de aspiratie 'Laufbahn' te noemen, wat wij eigenlijk alleen als 'loopbaan' (en dus als carrière) kennen.

Thanks fabtep, for the explanation!
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#12 fabtep

fabtep

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 07 June 2005 - 09:53 PM

My pleasure :)

#13 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 June 2005 - 09:54 PM

Thanks for expaining Fabian.

And what i want to say to you: I love SimsZone ;)

(and Fabian, why are this screens not working: CLICK :( ? )

#14 fabtep

fabtep

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 07 June 2005 - 10:15 PM

Thanks a lot for your commendation :)

About the screens: uh, they're old. To be more precise: They were part of the SimsZone long before I was ;)
But I'll forward your question - Maybe we've still got them somewhere, maybe they're lost :/

Greetings, Fabian

#15 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 June 2005 - 10:26 PM

[quote]
I hope so. Because i can't find that Artworks and "Konzeptzeichnungen" :( . ;)

EDIT: Found them! In the little picture i saw that they come from Gamespot, and yes they work!! Here are they if you want them: [url="http://www.gamespot.com/pc/strategy/simshotdateexpansionpack/screenindex.html?page=7"]CLICK[/url] ;)

#16 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 08 June 2005 - 06:59 AM

:lol: he fabian :rolleyes: :welkom:

++++++++++

1e post tekst aangepast van 'carriere' object naar 'aspiratie' object. :)

#17 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 08 June 2005 - 07:34 AM

Yow Fabian. Cool that you're here now :lol:. And thanks for clearing up this matter.

Maar wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een Aspiratie object? Wat voor aspiratieobjecten zijn er nu dan, dan weet ik wat het precies is :unsure:?
Posted Image

#18 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 08 June 2005 - 08:10 AM

Breinmelk, Levenselixer, dat petje om te studeren, de slurper (mijn favoriete) etc.

Denk die.

#19 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 08 June 2005 - 10:12 AM

Die ja. :lol:
Posted Image

#20 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 08 June 2005 - 11:27 AM

Oh... Dat zijn ook nog leuke objecten...

Thanks Fabian ;)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users