Hiki 0 Report post Posted June 8, 2005 [quote][b]Geen feestje in Singles [/b]- Get the Party Started De opvolger van de game 'Singles', 'Singles 2 Triple Trouble', ligt nog niet zo heel lang in de winkels. Na de release van het tweede deel werd echter het uitkomen van een uitbreidingsset voor het eerste deel onzeker. Na enig contact met Deep Silver is er echter meer duidelijk. Geen feestje, Singles - Get the Party Started is niet meer. Echter blijft er één vraag bij sommige gamers hangen, dat is waarom de uitbreidingsset niet meer zal verschijnen. Deep Silver was nogal zuinig met details, redenen zijn dus onbekend. Singles kwam een klein jaar terug op de markt. De game zou destijds de strijd aanmoeten met EA's The Sims 2. The Sims 2 verscheen echter wat later, van een concurrentiestrijd was geen sprake. Het grote verschil met de Sims-serie was het uitblijven van censuur. De game kreeg daardoor ook gelijk een 18+-rating.[/quote] Bron: [url="http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=2403"]pc Games Special[/url]. De originele bron van dit bericht is [url="http://www.3dgamers.com/"]3D Gamers[/url] die inmiddels hun 'Singles 2 Triple Trouble' pagina's offline hebben gehaald. Tja concureren met Sims 2 .... geen beginnen aan .... Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 8, 2005 Mooi zo, want het was toch een super slap aftreksel van de sims! Share this post Link to post Share on other sites
Hiki 0 Report post Posted June 8, 2005 Singles homepage vergeten: [url="http://www.singles-the-game.com/"]klik hier[/url] Share this post Link to post Share on other sites
mogway 0 Report post Posted June 8, 2005 lol ze proberen allemaal de sims na te maken en het lukt ze helemaal niet om mensen te overtuigen om die spellen te kopen Go Sims Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted June 8, 2005 Ik zag gister op de gammo homepage een filmpje van The Singles 2 Triple Trouble, het zag er toch best mooi uit. Al zou het spel uitkomen het maakt geen kans om de succeshit van De Sims te verbreken, dat is haast onmogelijk. Share this post Link to post Share on other sites
Sam 0 Report post Posted June 8, 2005 Een game met seks in... Zeg nu zelf? Wie is zo hopeloos? Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 8, 2005 [quote name='Sam ']Een game met seks in... Zeg nu zelf? Wie is zo hopeloos?[/quote] Ja inderdaad, en als je dan ook nog een beetje iets kon zien, maar zelfs dat kan niet. Alles in gecensureerd. Dus alles wat je dan over houd is een slap aftreksel van De Sims. Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted June 8, 2005 Dan zou "Playboy: The Mansion" ook gecanceled moeten worden... al-hoe-wel dat spel toch suckt Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 8, 2005 [quote name='Simsfan88 ']Dan zou "Playboy: The Mansion" ook gecanceled moeten worden... al-hoe-wel dat spel toch suckt[/quote] Dat kan al niet meer gecanceled worden, want dat spel is al klaar en in de winkel . Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted June 8, 2005 [quote=BeachBoy ] [quote] Dat kan al niet meer gecanceled worden, want dat spel is al klaar en in de winkel . [/quote] Weet ik. Oke, "uit de schappen gehaald" dan maar . Net of ze elk spel cancellen waar naakt of seks in voor komt, dan kan je de Sims 2 haast ook cancellen . Maar idd is The Singles zeg maar erger Share this post Link to post Share on other sites
Marruk 0 Report post Posted June 8, 2005 het wordt gewoon gecanceld omdat het een raar dom spel is Share this post Link to post Share on other sites
Sam 0 Report post Posted June 8, 2005 [quote name='Simsfan88 ']Dan zou "Playboy: The Mansion" ook gecanceled moeten worden... al-hoe-wel dat spel toch suckt[/quote] Dat is ook geen spel met seks in, want ik heb gelezen dat het vierkante borsten zijn Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted June 8, 2005 leuk... maar ik vind het niet erg hoor, Singles lijkt me toch dom Share this post Link to post Share on other sites
Starrats 0 Report post Posted June 8, 2005 :hyper: The Sims Rulezzzzzzzzzz :hyper: singles is stom <_< Share this post Link to post Share on other sites
Hiki 0 Report post Posted June 8, 2005 [quote name='Sam ']Dat is ook geen spel met seks in, want ik heb gelezen dat het vierkante borsten zijn [/quote] Hebben de Sims toch ook als je de censorblocks niet weghaalt :rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
Marruk 0 Report post Posted June 8, 2005 nee, dan hebben ze geen tepels Share this post Link to post Share on other sites
Sam 0 Report post Posted June 8, 2005 Lol Maar van een game als playboy zou je wel sjieke tetten mogen verwachten Share this post Link to post Share on other sites
Inwe 0 Report post Posted June 15, 2005 [quote name='Sam ']Lol Maar van een game als playboy zou je wel sjieke tetten mogen verwachten [/quote] Wat een benaming: sjieke tetten Share this post Link to post Share on other sites
N.Frufo 0 Report post Posted November 27, 2007 Gelukkig een feestje mag maar gedraag u in plaats van losbarsten als een wilden stier op weg naar de slachting! Ik wacht op een Sims 2 met een echt doel want nog alleen in Sims 2 Gaan het maken vindbaar was! Share this post Link to post Share on other sites