Jump to content

Photo

15/6: Tim Le Tourneau 24 Juni in Amsterdam

• Please log in to reply
402 replies to this topic

#41 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 05:40 PM

Dan kom ik Wouter misschien wel tegen :unsure: maar ehm ik heb er wel zin in natuurlijk alleen ben super zenuwachtig.

Sam nog bedankt voor je reactie. Ik kan misschien nogwel wat feitjes zetten als dat nodig is, maar zoveel dingen heb ik niet te vertellen hierover.

#42 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 05:42 PM

Volgens mij mogen alleen de grootste Sims website er naartoe hoor Sam, want bij de SNW topsites ben ik eens wat webmaster na gegaan en de kleinere sites dan de top 3 heeft geen enkele persoon (datik weet) bericht hierover gekregen.

#43 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 15 June 2005 - 05:42 PM

[b:a4b5e6a39a="Mark-Sims "] Dan kom ik Wouter misschien wel tegen :unsure: maar ehm ik heb er wel zin in natuurlijk alleen ben super zenuwachtig.

Sam nog bedankt voor je reactie. Ik kan misschien nogwel wat feitjes zetten als dat nodig is, maar zoveel dingen heb ik niet te vertellen hierover. [/quote]
We horen graag van je!

En als je een nieuwe lay-out heb, mag je hier gerust een paar topics over aanmaken ;)

#44 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 15 June 2005 - 05:44 PM

[b:62e0ea5a7f="Mark-Sims "] Volgens mij mogen alleen de grootste Sims website er naartoe hoor Sam, want bij de SNW topsites ben ik eens wat webmaster na gegaan en de kleinere sites dan de top 3 heeft geen enkele persoon (datik weet) bericht hierover gekregen. [/quote]
wolverine

#45 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 05:47 PM

Nou Sam ik ga niet me site hier promoten, ik doe normaal. Jullie zijn ookwel aardig merk ik wel :D

#46 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 15 June 2005 - 05:48 PM

Ik snap helemaal niks van jou :blink:

edit: gelieve niet te dubbelposten

#47 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 15 June 2005 - 05:48 PM

Mark Sims wil je geen Prive Emails van anderen hier op het forum zetten: deze zijn voor jou bedoeld en niet voor een groter publiek. Ik heb je post dan ook gedelete

Bovendien zijn we uitstekend op de hoogte van wat er speelt.

#48 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 05:49 PM

Oo had ik dan een mail adres geplaatst? :blink:

#49 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 15 June 2005 - 05:52 PM

Nee je hebt prive Emails van Anita van EA aan jou / aan SimPlanet hier neergezet. Ik hoop dat je dat niet doet met iedereen zijn Eamils.

En ik wil je beleefd vragen dat ook absoluut niet hier meer te doen.

En we gaan hier niet als op EA er weken over doorzeuren. Het is dat je dat weet.

#50 Marruk

Marruk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,355 posts

Posted 15 June 2005 - 05:53 PM

Wooh echt leuk dat simparool naar de conferentie mag! Veel succes/plezier daarzo ;)

Oeh en ik ga ook meedoen met die wedstrijd, zou er ook wel naartoe willen :) Mja, win nooit iets, en d'r mogen er maar 5 uit NL, en d'r zijn er zoveel die meedoen..
Posted Image

#51 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 15 June 2005 - 05:54 PM

Ik heb al een vraag verzonnen die ik ga inleveren op EA: iets met een oude dame en een handtasje :lol:

#52 *sterre*

*sterre*

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,082 posts

Posted 15 June 2005 - 05:54 PM

Ik zelf kan jammer genoeg niet.. :( midden in me pw week..

#53 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 05:56 PM

Oo sorry Hiki, ik meende mail adressen maar ok. Het is maar normale teksten waar niks mis mee is. Maar goed dat het is gedelete :D

#54 Marruk

Marruk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,355 posts

Posted 15 June 2005 - 05:56 PM

Ohja, het is volgende week :o Mja, dan heb ik het ook bet wel druk..

@Hiki: Mevrouw Oud? :lol:
Posted Image

#55 *sterre*

*sterre*

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,082 posts

Posted 15 June 2005 - 05:57 PM

Mevrouw Rimpeeeel :D

#56 ChEeTaH

ChEeTaH

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 15 June 2005 - 05:57 PM

Voor degene die wel gaan: ik zal er ook bij zijn :D

Overigens ligt het niet aan Maxis dat dit pas zo laat aangekondigd wordt. Dat is EA NL. Tim zelf wist namelijk al langer dat hij de 24e in Amsterdam zou zijn (sshhh, ik ook, niet verder vertellen :P). EA NL is altijd laat met het aankondigen van persconferenties enz (niet alleen de Sims, maar alle spellen, heb ik van anderen begrepen die ik bij eerdere conferenties heb ontmoet). Mahja, ze doen iig wat :) Toch altijd leuk.

Tot ziens (of niet) de 24e! :)

PS: Ik ben er voor de Urbz al eens geweest, en als het in hetzelfde zaaltje gehouden wordt, dan is het klein. Plek voor pak 'm beet 30 mensen in totaal, niet veel meer (grof gokje, kan er dus best wel ver naast zitten).

#57 Deborah

Deborah

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,580 posts

Posted 15 June 2005 - 05:58 PM

Ik ben er ook, en ik weet ook wat de speciale verrassing is.
Ik ga daar lekker niets over zeggen :P , behalve dat ik het onwijs gaaf vind... :hyper:

En we hebben een selectie gemaakt welke sites uitgenodigd zijn, en dat heeft absoluut niet alleen met grootte te maken.. :lol:
Posted Image

Dag lieve, lieve Dennis. Ik zal je nooit vergeten....

#58 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 15 June 2005 - 05:59 PM

Waarom denk je dat wij al meteen die screen van Tim hadden en die Tim sigs ;) er werd al lang over geOH'd

Goed dat je er ook weer bij bent ChEeTaH: vorige keer was je aan het snowboarden :lol:

===

deb komt Jantje Smit zingen :lol:

#59 Mark-Sims

Mark-Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 134 posts

Posted 15 June 2005 - 06:01 PM

K hoop dat het leuk wordt en dat er leuke informatie uitkomt. Maar we zien wel. Ik ben wel zenuwachtig als ik er uiteindelijk ben :lol:

#60 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 15 June 2005 - 06:01 PM

En we hebben een selectie gemaakt welke sites uitgenodigd zijn, en dat heeft absoluut niet alleen met grootte te maken.. <_<

Zoals ik al dacht...

Maareuh. In België is er helemaal nog geen melding over gedaan, ik heb nog geen persbericht gekregen van EA be in ieder geval :o

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users