Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
acsaczy

ik zag laatst in de winkel

Recommended Posts

in de freerecord shop geloof ik...
een spel dat heette..

streets of simcity...

iemand zin om hier wat meer uit leg over te geven? is het een leuk spel?

Op IGN krijgt het spel een nogal lage beoordeling, dat is te begrijpen want als het goed is ziet het spel er zo uit: [url="http://www.jias.jp/simcity/sos/sos_02b.jpg"]klik voor foto.[/url]

Het is zo te ziens een nogal oud spel waar je gewoon wat rond kan rijden denk ik :).

[quote name='acsaczy ']en bovendien kun je in simcity rush hour ook rondrijden EN vliegen in de stad :D[/quote]
Ook zelf besturen? Wist ik niet :).

In San Andreas lekker veel meer, ook lopen en varen :P .

[quote]Ook zelf besturen? Wist ik niet :).

In San Andreas lekker veel meer, ook lopen en varen :P .[/quote]
oke ontopic :P

nu je t zegt, ff zoeken wanneer mohaa european assault op de pc uitkomt, mn vriend is 6 juli jarig en die wil ik m graag geven :o (en mezelf hihi) :lol:

[quote name='Simsfan88 ']In San Andreas lekker veel meer, ook lopen en varen :P .[/quote]
:P. Soort van racespel door SimCity dacht ik. Je kan een demo downloaden op [url="http://www.gamespot.com/pc/driving/streetsofsimcity/index.html?q=streets+of+simcity"]GameSpot[/url], maar dat moet je wel ff registreren :).

[quote name='acsaczy ']nu je t zegt, ff zoeken wanneer mohaa european assault op de pc uitkomt, mn vriend is 6 juli jarig en die wil ik m graag geven :o (en mezelf hihi) :lol:[/quote]
Dat zal niet lukken, want MOH European Assault zal alleen op de consoles (X-box, PS2 en GC) worden gereleased.

tis idd een soort simcity racespel...
je kon dan je SimCity 2000 mappen in SOS plaatsen en dan met autootjes racen door de straten van Simcit2000 (SC2k niet vereist)

ik had dat spel, maar er is echt niks aan... er zijn maar heel weinig straten en het is allemaal maar hartstikke onduidelijk!!! :rolleyes:

[quote name='Hello2125 ']Ja en daarom schamen ze zich nog steeds rot bij Maxis over dat spel :P[/quote]
Als iemand er over begint gaan ze ineens vragen of je koffie wilt en duwen een De Sims 2 DVD versie in je handen. :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...