Jump to content

Photo

relatie vraagstuk, in universiteit.

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Anikan2

Anikan2

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 40 posts

Posted 07 July 2005 - 06:49 PM

ik zit met een bizar vraagstuk. :huh:

ik heb student en 2 vrouwelijke studenten ,genoemt jan,fem,melissa.
jan zit in het 3jaar ,en fem en melissa in het 2jaar.

nu jan en fem zijn verloofd,dus willen later trouwen.
gezien jan eerder afstudeerd dan fem ,zit ik met de vraag wat er met fem gebeurt
als jan afstudeerd ,en zal jan fem nog kunnen ontmoeten,gezien zij nog studente is.
indien ik met fem zou verder spelen ,zal fem nog jan kunt ontmoeten als jan als is afgestudeerd ???.

graag zou ik daar een antwoord op willen.

bedankt al op voorhand.:)

met vriendelijke groeten ,anikan2.:)

#2 mogway

mogway

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 07 July 2005 - 07:06 PM

zodra jan is afgestudeerd laat je hem gewoon een huisje betrekken in de gewone buurt, als fem een eigen sim van je is speel je gewoon met haar door totdat ze is afgestudeerd en dan kan je haar naar het zelfde huisjes laten verhuizen waar jan woont. zolang fem nog studeerd kan je jan gewoon uitnodigen op de universiteit maar dan moet hij wel in de gewone buurt wonen en een telefoon hebben
Posted Image

DMS2C.com
Mogway's gezwam( laatste update 01-08-2007)

#3 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 July 2005 - 07:35 PM

Als Jan is afgestudeerd kun je hem ook gewoon even in de gewone buurt in het simsdepot laten zitten. Als Fem dat is afgestudeerd kun je Jan een huis laten betrekken en zo weer een relatie opbouwen... Volgens mij :lol:

P.S. Zou je voortaan hoofdletters willen gebruiken, want dat leest iets fijner :). En je hoeft niet zo'n net taaltje te hebben, wij zijn geen lid van de koninklijke familie :P ;).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#4 jolovesyouall

jolovesyouall

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 955 posts

Posted 07 July 2005 - 08:00 PM

Als Jan is afgestudeerd kun je hem ook gewoon even in de gewone buurt in het simsdepot laten zitten. Als Fem dat is afgestudeerd kun je Jan een huis laten betrekken en zo weer een relatie opbouwen... Volgens mij :lol:

P.S. Zou je voortaan hoofdletters willen gebruiken, want dat leest iets fijner :). En je hoeft niet zo'n net taaltje te hebben, wij zijn geen lid van de koninklijke familie :P ;).

:lol: ja hoor, we zijn geen lid van de koninklijke familie en daarom hoeft Anikan2 niet zo'n net taaltje te hebben , maar je vraagt wel om hoofdletters te gebruiken ? :lol: :lol:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.......
Koekje derbij ????
wie het laatst lacht..... snapt de grap niet

Posted Image

#5 Anikan2

Anikan2

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 40 posts

Posted 08 July 2005 - 11:05 AM

Dank je voor jullie tips hé :)
Ik had zover niet gedacht.

Ben wel blij dat contact kan blijven bestaan tussen jan en fem.

Hoe is het zover kunnen komen.
Wel ik had zowel fem,melissa en jan in verschillend studentenhuizen laten wonen in het begin,en met jan voorgespeeld.
zo in hoop dat ze elkaar zouden ontmoeten op openbare plaatsen.
Maar is niet gebeurd in het eerste jaar.
met fem en melissa had ik niet verdergespeeld.

toen heb ik ze alle drie weer naar depot verplaats en ze alle drie in één studentenhuis geplaats.

Vreemd was dat jan zijn 2de jaar kon beginnen en fem en melissa een jaar achterstonden.
Nog vreemder was dat fem en melissa ondertussen vrienden waren geworden zonder ermee te spelen.

Ondertussen zijn Jan en Fem verloofden geworden.

Nogmaals bedank voor de tips hé ;)

#6 jolovesyouall

jolovesyouall

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 955 posts

Posted 08 July 2005 - 01:19 PM

Anikan2 , even gewoon uit nieuwsschierigheid, kom jij uit nederland ? zo nee , dan vind ik dat het echt knap is zoals je het allemaal omschrijft. menig nederlander doet het je niet na.

of ben je iemand die in het buitenland woont en een vertaalmachine gebruikt om hier op het forum deel te nemen aan alle leuke dingen ? ook dan vind ik het knap dat je de moeite neemt om het op deze manier te doen.

zo dit vroeg ik me gewoon even af.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.......
Koekje derbij ????
wie het laatst lacht..... snapt de grap niet

Posted Image

#7 unliniBar

unliniBar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 98 posts

Posted 15 June 2011 - 08:06 PM

за ред. а.ф. мельник - державне управлння
игра симулятор охоты ключи nod32 2.5 лучшие песни под гитару crysis wars 2008/rus/eng электрооборудование автомобилей ваз, виртуальный тюнинг двигателей ворд 2003 торент игру gta 4 java игры 176х220 грудастые красотки 18 / busty beauties.
установочный файл flash player?
christmas / 2009 / dvdr
лукашик в.и. - сборник задач по физике для 7-9 классов
охотничьи самоловы и самоловный промысел
avast 4.7 professional
мини игра постройка 3
microsoft office word торрент
acdsee 12 rus crack
коды к игре сталкер
nod32 4 x64
crack для wanted
лицензионный номер для promt 9
x для windows 7
прогород 1.2.002 обновление карт.
barbie игра торрент и маруся 80, 81, 82, 83, 84, 85 серия и игра на пк трансформеры и crack office 2010 plus и смешарики калейдоскоп игр 3?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users