Jump to content

Photo

SimCity 4 Deluxe opstartprobleem

• This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 10 October 2005 - 02:11 PM

Ik heb ff een vraagje. Ik heb dus SimCity 4 Deluxe (origineel), maar bij het opstarten heb ik een klein probleem. Ik heb er namelijk 2 cd's bij, CD1 en CD2 (goh :roll:). Normaal gezien gebruik je allebei bij het installeren, en kan CD2 daarna de kast in, omdat je CD1 nodig hebt bij het spelen. Dat dacht ik dus ook, dus ik installeer het spel, en dan start hij automatisch op. Ik sluit hem weer af, haal de CD2 eruit, en stop CD1 erin. Krijg ik een splash (zo'n opstartschermpje) en dan klik ik op "spelen". Maar dan krijg ik de melding dat ik de originele CD erin moet doen. Maar die zit erin.

Dan probeer ik CD2. Daar krijg ik geen opstartscherm, maar als ik op het logo op mijn desktop druk start hij wel op, en doet het dan gewoon...

Nu was dus mijn vraag of dit normaal is? Heeft iemand anders ook SC4 Deluxe, en zo ja met welke CD speel je het, en start je op? Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat hielp niet :(.

Hopelijk kan iemand helpen :).

#2 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 10 October 2005 - 03:22 PM

Ik heb hem ook en ik speel met Cd 2 en dan moet ik hem zelf opstarten, ik krijg ook dat scherm bij cd 1. Dus gewoon spelen met Cd 2 :)
Posted Image

#3 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 10 October 2005 - 04:22 PM

Bij SC4 kun je gewoon spelen met CD 1 en CD 2. Als ie het niet doet met CD 1 dan speel je gewoon voortaan met CD 2. :)

#4 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 13 July 2006 - 06:36 PM

Beachboy,
Kan je misschien net als bij DS2, je cd niet opsturen naar de makers van het spel, je weet wel dat je dan geld bijlevert..
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users