Jump to content

Photo

Nachtleven vragen!

• This topic is locked This topic is locked
49 replies to this topic

#41 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 12 December 2005 - 04:58 PM

misschien moet je ze daar plaatsen dmv je sim en dan zonder je sim erheen gaan-via de buurt, en ze daar een plekje geven-opslaan- en dan terug naar de buurt en je sim?

Ja zoiets dacht ik ook, misschien moet je het op een of andere manier opslaan...

Of als dat niet lukt, en ze staan aan de kant van de weg, dan ga je (zonder Sim) daarheen, en zet je ze daarneer waar je wilt, met Boolprop :).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#42 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 12 December 2005 - 07:28 PM

Maar weet iemand of zo een kerkhof zowiezo werkt?

Als ik mijn Sim er grafstenen neer heb laten zetten en hij gaat weer naar huis en ik ga er daarnaar via de buurt naartoe dan zie ik helemaal geen grafstenen daar staan .... dus verplaatsen kan zowiezo niet. :?

En om nu elke keer weer grafstenen neer te zetten (dus die Sim er naar toe laten gaan) het lijkt me niet dat dat zo gemaakt is door de mensen van Maxis.

Of moet ik op de 2e Patch voor Nachtleven wachten? :cry:

Snap niet dat (zoals op Woon Lots) grafstenen gewoon blijven staan waar ze geplaatst zijn ...

#43 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 12 December 2005 - 08:08 PM

Ik heb er ook last van, had met cheat geprobeerd maar nee, ze springen steeds terug naar voor aan de straat. :cry:
Posted Image

#44 Edwin

Edwin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,675 posts

Posted 12 December 2005 - 10:45 PM

hey ik qweet niet zo goed hoe je hier een vraag moet stellen dus dan doe ik het maar op deze manier: Mijn vraag is hoe moet je opritten maken om auto's op te plaatsen? hoop op reactie. kussjes van nessie :shock:

Je moet zorgen dat er geen bomen, muren en dat soort spul er staat en dat de grond vlak is (oftewel overal dezelfde hoogte)
Over het algemeen kun je die oprit enkel links van het huis plaatsen en moet het 2 hokjes van de kant af. Wil je een garage bouwen, dan moet je 3 hokjes van de kant af en zo'n extra stuk erachter plakken. Vervolgens muurtje erom heen bouwen, dakje erop, garagedeur erin en een gewone deur en je hebt een garage.

11-02-2006 Trance Energy, Jaarbeurs, Utrecht
11-3-2006 Intuition Winter Event, Asta, Den Haag

#45 Aernout

Aernout

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 14,633 posts

Posted 13 December 2005 - 03:14 PM

..maar je kan ook een verlengstuk neerzetten met moveobjects on, dan de auto erop zetten en als ze wegrijden dan verdwijnt de auto gewoon ipv dat je hem weg ziet rijden :D

#46 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 13 December 2005 - 05:10 PM

:D doe ik ook altijd
Hahahahaaa. Posted Image

#47 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 13 December 2005 - 06:50 PM

Dat had ik eerder moeten weten... Had namelijk een huis waar ik een auto wilde maar er was niet genoeg plek om dat hele stuk erbij te zetten. Nu ligt er al een zwembad. :P
Posted Image

#48 nerekol

nerekol

Member

• Members
  • PipPip
  • 20 posts

Posted 03 January 2006 - 07:59 PM

ik had een date met een vampier :P

gekocht bij de koppelende sigeunerin

#49 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 28 May 2008 - 03:58 PM

Stel hier korte vraagjes aan andere

Mijn vraagjes zijn?

1 Hoe word je vamier?

2. Kun je ook een relatie krijgen met Mevrouw Rimpel?

1.Ja,met de Boolprop code.Shift op jezelf en klik op Meer.. 3x er stata ergens "Make a vampire" klik erop en je word een vampier

2.Nee,Is onmogelijk!Ik kan zelfs gene grap met der doen!

#50 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 28 May 2008 - 03:59 PM

ik had een date met een vampier :P

gekocht bij de koppelende sigeunerin

Zo cool!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users