Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
N.Frufo

Wist je dat? (voor nieuwtjes die je ondekt hebt)

Recommended Posts

[b]Wist je dat[/b] [i]als jou nageslacht word meegenomen met de maatschappelijk werkster,dat je ze dan weer terug kunt krijgen [/i][b]''BEL DAN DE ADOPTIE!

ADOPTEER EEN KIND NU! :D[/b]

Mijn kinderen worden zo goed verzorgd etc. dat ze nooit meegenomen worden :P irritant, als ze elke dag thuiskomen met een 10 :roll:

Hmmm, 'k heb overigens nog nooit een kind geadopteerd, misschien ook wel 's leuk om te doen :P

Wist je dat...

* ...Sims op hun rug kunnen zwemmen?
* ...peuters wel eens om een flesje vechten?
* ...ik last heb van een bug waardoor veel spullen die buiten staan bij één punt bij het tuinhekje bediend worden? (1 huis)
* ...ik Resie in mijn spel heb zitten, die een dochter heeft die aan het studeren is?
* ...ik mezelf in mijn spel heb zitten, en ik getrouwd ben met Gravin Maaike Bos, en zelf ook een vampier ben?

[quote name='acsaczy']dan moet je echt geluk hebben en echt tien keer een kind adopteren voor je de goede hebt :o[/quote]

Nee, hoor! :o
Een keer werd mijn dochter weggehaald, omdat ze slechte cijfers had voor school, dat kwam doordat de bus nooit meer langs kwam. Toen maakte ik een nieuwe familie in de buurt aan die ik een kind liet adopteren; en ja hoor, het was die weggehaalde dochter!

[quote name='broeker'][quote name='Peter de Simmer']Wist je dat...

* ...Sims op hun rug kunnen zwemmen?[/quote]

Hoe doe je dat? :?[/quote]

Laat je sims in het zwembad zwemmen. Als ze een beetje in het midden zijn, klik dan op ze en kies "op rug drijven".

[quote name='acsaczy']hmmmm ik heb ook wel s gevallen waarbij dat niet meteen lukt  :?  
maar t lukte je dus niet met de eigen familie ofzo?[/quote]

Nee, want als je kind is meegenomen mag je nooit meer adopteren... :(

[quote name='BeachBoy'][quote name='broeker'][quote name='Peter de Simmer']Wist je dat...

* ...Sims op hun rug kunnen zwemmen?[/quote]

Hoe doe je dat? :?[/quote]

Laat je sims in het zwembad zwemmen. Als ze een beetje in het midden zijn, klik dan op ze en kies "op rug drijven".[/quote]

Hee dat wist ik niet!

[quote name='Frouwke'][quote name='acsaczy']hmmmm ik heb ook wel s gevallen waarbij dat niet meteen lukt  :?  
maar t lukte je dus niet met de eigen familie ofzo?[/quote]

Nee, want als je kind is meegenomen mag je nooit meer adopteren... :([/quote]

na een tijdje weer wel want ik had een keertje twe sims, en hun baby was opgehaalt. toen haden ze weer een kindje gekregen en toen dat stel bejaard was en het tweede kindje volwassen was, het dat stel hun eerste peuter weer geadopteerd!

Wisten jullie dat als één Sim aan het douchen is, en de andere zit op de WC (in dezelfde badkamer) en die op de WC trekt door, dat die Sim in de douche er dan uitspringt, omdat het water koud wordt :P. Je ziet dan ook echt stoom in de douche enzo.

huh echt nog nooit meegemaakt... en ik heb t al vaak zo gespeeld :o
nee bij mij douchen ze gewoon door :s
alleen ze doen vaak alsof ze van elkaars naaktheid schrikken, zelfs man en vrouw

en stoom in de douche is vrij normaal, dat krijg je als je douchet :P

[quote name='acsaczy']en stoom in de douche is vrij normaal, dat krijg je als je douchet :P[/quote]

Naja misschien is het alleen maar soms, maar laatst was een Sim aan het douchen, en een andere Sim trok door, en hij sprong helemaal kwaad, en gillend uit de douche. En toen probeerde ik het nog een keer, en toen deed hij het weer...

[quote name='BeachBoy']Wisten jullie dat als één Sim aan het douchen is, en de andere zit op de WC (in dezelfde badkamer) en die op de WC trekt door, dat die Sim in de douche er dan uitspringt, omdat het water koud wordt :P. Je ziet dan ook echt stoom in de douche enzo.[/quote]

Whahahahahaa echt :lol: ? Haha die optie is echt goed bedacht! :P

Ik heb ook een nieuwtje, zie daarvoor [url="http://forums.simparool.nl/viewtopic.php?p=170544#170544"]dit topic.[/url]

[quote name='BeachBoy']Wisten jullie dat als één Sim aan het douchen is, en de andere zit op de WC (in dezelfde badkamer) en die op de WC trekt door, dat die Sim in de douche er dan uitspringt, omdat het water koud wordt :P. Je ziet dan ook echt stoom in de douche enzo.[/quote]

Ik heb bewijsmateriaal gemaakt: [url="http://rapidshare.de/files/9475009/movie036.avi.html"]http://rapidshare.de/files/9475009/movie036.avi.html[/url] :)

[quote name='acsaczy']ooo ik weet t al; mijn sims trekken nooit door :D[/quote]

Nou, het zal lekker ruiken daar...

Bah :)

Op dat filmpje duurt het iets van 2 sec voordat je dat stoom ziet, want het is in het echt ook niet zo dat als je doorspoelt meteen het water uit de douche koud zou worden.

volgens mij weet iedereen deze al, maar als je op date gaat staat onderaan de meter de soort wens van degene waarmee je date, als je daarop drukt kun je zien welke angsten en verlangens de andere sim heeft

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...