Jump to content

Photo

Wist je dat? (voor nieuwtjes die je ondekt hebt)

• Please log in to reply
174 replies to this topic

#21 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 19 December 2005 - 09:32 PM

Wisten jullie dat als één Sim aan het douchen is, en de andere zit op de WC (in dezelfde badkamer) en die op de WC trekt door, dat die Sim in de douche er dan uitspringt, omdat het water koud wordt :P. Je ziet dan ook echt stoom in de douche enzo.

Ik heb bewijsmateriaal gemaakt: http://rapidshare.de/files/9475009/movie036.avi.html :)
Posted Image Posted Image

#22 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 19 December 2005 - 10:19 PM

Waaaaahhh!!!
Hoe lulligggg :lol: :lol:!!!
Sweet little words made for silence, not talk.

#23 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 20 December 2005 - 11:58 AM

ooo ik weet t al; mijn sims trekken nooit door :D

#24 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 20 December 2005 - 03:12 PM

Nou, het zal lekker ruiken daar...

Bah :)

Op dat filmpje duurt het iets van 2 sec voordat je dat stoom ziet, want het is in het echt ook niet zo dat als je doorspoelt meteen het water uit de douche koud zou worden.

#25 mogway

mogway

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 21 December 2005 - 12:07 AM

volgens mij weet iedereen deze al, maar als je op date gaat staat onderaan de meter de soort wens van degene waarmee je date, als je daarop drukt kun je zien welke angsten en verlangens de andere sim heeft
Posted Image

DMS2C.com
Mogway's gezwam( laatste update 01-08-2007)

#26 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 21 December 2005 - 06:51 AM

Nou, het zal lekker ruiken daar...

Bah :)

Op dat filmpje duurt het iets van 2 sec voordat je dat stoom ziet, want het is in het echt ook niet zo dat als je doorspoelt meteen het water uit de douche koud zou worden.

als ik doorspoel in t echt dan word t water van mn douche niet koud hoor

#27 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 21 December 2005 - 12:19 PM

Inderdaad. De douche wordt toch alleen maar koud als je ergens anders om warm water vraagt? Lijkt me niet dat die sims hun wc met warm water doorspoelen :?

#28 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 21 December 2005 - 01:11 PM

nouja uit t filmpje van simsfan blijkt dat dan weer wel, maar in t echt werkt t zo niet. in t echt is t idd als je de kraan aanzet dat de douche dan koud word (echt zo vervelend, zeker vroeger bij mn ma als die ging afwassen en ik wilde douchen sta je ehct 5 minuten te wachten tot ze klaar is en ondertussen bibber je van de kou omdat je uit de douche bent gesprongen :P )

#29 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 21 December 2005 - 01:37 PM

Inderdaad. De douche wordt toch alleen maar koud als je ergens anders om warm water vraagt? Lijkt me niet dat die sims hun wc met warm water doorspoelen  :?

Tja ik weet niet, maar moet wel zeggen dat in de film Two Weeks Notice hetzelfde gebeurt. Daar trekt iemand in zo'n scene de WC door, en onder de douche wordt het koud :P. Dus misschien zit dat in de VS anders ;).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#30 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 21 December 2005 - 04:10 PM

Daar hebben ze vast warm water om de wc mee door te spoelen :lol:
Posted Image

#31 Scoub

Scoub

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 701 posts

Posted 21 December 2005 - 04:28 PM

Wisten jullie dat als één Sim aan het douchen is, en de andere zit op de WC (in dezelfde badkamer) en die op de WC trekt door, dat die Sim in de douche er dan uitspringt, omdat het water koud wordt :P. Je ziet dan ook echt stoom in de douche enzo.

Ik heb bewijsmateriaal gemaakt: http://rapidshare.de/files/9475009/movie036.avi.html :)

de reden waarom die simn daar bosos uit de douche stapt is omdat die andere sim het bad laat vollopen... en daar heb je heet water voor nodig...
en ze springt dus NIET uit de douche omdat het toilet doorgespoelt wordt... :wink:

#32 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 21 December 2005 - 04:31 PM

de reden waarom die simn daar bosos uit de douche stapt is omdat die andere sim het bad laat vollopen... en daar heb je heet water voor nodig...
en ze springt dus NIET uit de douche omdat het toilet doorgespoelt wordt... :wink:

Jawel het is wel door de WC, want toen hetzelfde bij mij gebeurde stond er in die badkamer geen bad ;). En was er ook niemand anders het bad aan het vollopen :).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#33 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 21 December 2005 - 05:22 PM

Inderdaad, het komt volgens mij wel door de WC.

Misschien lijkt het omdat het tegelijk met het bad is, maar als je de WC doorspoelt wordt het ook niet meteen koud... :)

#34 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 21 December 2005 - 09:42 PM

Inderdaad, het komt volgens mij wel door de WC.

Misschien lijkt het omdat het tegelijk met het bad is, maar als je de WC doorspoelt wordt het ook niet meteen koud...  :)

hier in huis wel :koud:
Posted Image

#35 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 22 December 2005 - 07:00 PM

whaha vet dat moet ik zien :lol:
Posted Image

#36 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 23 December 2005 - 10:04 PM

Als je onder de douche staat en iemand zet de warme kraan aan, dan wordt bij ons de douche heeeeeel koud :koud:

Als je onder de douche staat en iemand trekt de wc door (of koude kraan aan :tandenpoetsen:), wordt bij ons de douche gloeiend heet!!!
Vandaar ook de stoom in dat filmpje ;)
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#37 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 23 December 2005 - 10:41 PM

:o nou snap ik het! T koude water wordt dan allemaal weggezogen en dan verbrand je je :P Ik heb het trouwens zelf ook uitgeprobeerd vandaag, dat hele gordijn open en die sim helemaal boos, echt zo grappig :lol:
Hahahahaaa. Posted Image

#38 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 23 December 2005 - 10:47 PM

:o  nou snap ik het! T koude water wordt dan allemaal weggezogen en dan verbrand je je :P Ik heb het trouwens zelf ook uitgeprobeerd vandaag, echt zo ggrappig  :lol:

Ik heb 't (onbedoeld) ook uitgeprobeerd, maar ik vond 't niet zo grappig :| ;)
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#39 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 24 December 2005 - 05:14 PM

:P je sims kunnen blijkbaar ook een vierling krijgen :lol:
Hahahahaaa. Posted Image

#40 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 24 December 2005 - 10:45 PM

ik ben vandaag ergens achtergekomen!
ik keek net de film the santa clause uit 1994 (waarbij kerstman van t dak valt en vader van jongetje neemt rol van kerstman over en verandert er ook echt in)

nou in die film zag ik tzelfde als wat de kerstman in de sims doet :o

de kerstman in de sims legt een kado bij de kerstboom neer zonder dat die ingepakt is in mooi papier met strik/kado vorm.

en de kerstman in die film deed hetzelfde :o ik legde gelijk de link met desims :P

blijkbaar is t n soort van normaal dat de kerstman niks inpakt ofzo??

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users