Jump to content

Photo

Wist je dat? (voor nieuwtjes die je ondekt hebt)

• Please log in to reply
174 replies to this topic

#161 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 06 May 2009 - 09:37 AM

En alweer een!
Ze was nu weer met iemand aan de telefoon die ze nog niet echt kende, en hij vroeg of ik feedback wilde geven over een product, want hij is productontwikkelaar. En ik kijk in de inventaris, en daar zat een nieuwe computer! :D
Wat grappig!
Posted Image

#162 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 06 May 2009 - 10:10 AM

Ja da's leuk hè! Mijn sim (die ik eigenlijk had voorgesteld als iemand die heel ouderwets is en nog nooit van een gloeilamp gehoord heeft) kreeg op één dag twee 'prototypes' plasma-TV's aangeboden omdat ze zoveel inzicht had :P

Inderdaad, die vent zei "Je ziet er uit alsof je veel inzicht hebt" terwijl haar hele skill balk voor inzicht leeg is. XD
Posted Image

#163 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 06 May 2009 - 10:24 AM

Wow, dat zijn best leuke dingen die dan soort van "verborgen" zitten in het spel :D.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#164 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 06 May 2009 - 01:34 PM

Van die dingen hebben ik ook gehad. Paar keer een baan en ook paar keer promotie. :D En sommige ook met blind dates, alleen meestal waren m'n simmies dan al getrouwd. xD Best dom maarja, wel coole manier om mensjes te ontmoeten. Verder weet ik niet wat precies is geweest. (Idd wel van huur verlaging.)

#165 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 06 May 2009 - 03:49 PM

* Tieners kunnen zich schamen als zijn ouders publiekelijk lopen te vrijen of te zoenen.
* Als een sim een andere sim haat en die gaat doet, wijzen ze en lachen ze en jouwen ze tot overmaat van ramp ook nog eens uit.
* Snootysims heeft ook een keer gepost dat als je een luie sim hebt die niet uitgeslapen is, wakker maakt met de wekker, dat die heel kwaad wordt op de wekker (met gevolgen).

Er zijn nog zoveel dingen die je kunt ontdekken. Op Snootysims staan er echt heel erg veel. Ik had toen echt zoiets van: wow, dat dat kan! :)

#166 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 07 May 2009 - 08:30 AM

Waar kan ik die dan precies vinden op SnootySims? Ik heb het er dacht ik wel ooit zien staan, maar ik kan het nu niet meer vinden...

Ik had trouwens gisteren ook nog, dat een Sim met wie ik aan het praten was, een baan aanbood, op de 3e trede van de sportcariere.
Posted Image

#167 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 07 May 2009 - 10:07 AM

Ja het zit ook nogal verstopt onder 'Extras'. Je kunt die wist je dat pagina hier vinden:

http://www.snootysims.com/extrasindex.php?id=didyouknow

#168 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 07 May 2009 - 10:17 AM

leuke dingen!! Appartementsleven heeft ook echt heel veel aangename verrassingen die het spel gewoon mooi afmaken

#169 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 07 May 2009 - 02:45 PM

eeh... sorry hoor, maar kan iemand mij helpen: kan je cora ook terugkrijgen zonder cheats? zonee, wat moet je precies doen met de boolprop cheat. kan iemand mij dat uitleggen, en mij niet doorsturen naar een engelse site ofzo(mag wel nederlands, maar mijn engels is niet al te best.)
PLZ?!

GR Simsfan3:D

Ik heb de megahood, en daar hebben ze een paar dingen gefixt. Zo is Wendy's ongeboren kind geen kopie meer van haar (omdat zijn vader nu WEL als zijn vader is aangegeven), en Christiaan etc kennen Cora, en Christiaan is getrouwd met haar en verliefd op haar. :)

http://www.modthesim...ad.php?t=301194
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#170 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 19 July 2009 - 10:37 AM

Posted Image

Okeee.... Waarom zweeft er ineens een VARKEN door Droomzicht?? :shock:
Posted Image

#171 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 23 July 2009 - 02:54 AM

Die zat bij Gaan het Maken geloof ik. Zal wel met het 'vliegende dingen' object zijn gekomen ofzo...

#172 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 23 July 2009 - 10:32 AM

Die zat bij Gaan het Maken geloof ik. Zal wel met het 'vliegende dingen' object zijn gekomen ofzo...

Het is iig geen object, ik kon het niet weghalen iig.. Na een tijdje zweefde het gewoon weg :P
Posted Image

#173 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 23 July 2009 - 10:40 AM

Dat varken komt uit de uitbreiding voor huisdieren (GHM volgens mij zoals Wouter al zei). Vele mensen zeggen dat het een hint was voor de uitbreiding huisdieren.
Alleen duikt ie niet vaak op en kan het zo zijn dat je 'm pas voor het eerst ziet vele uitbreidingen later. Ik zag dat varken trouwens ook niet toen ik GHM had.
Ik zat ws toen niet lang genoeg in het buurtscherm om 'm te zien. Dan heb je lekker veel aan zo'n 'hint'. :-P

#174 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 31 July 2009 - 08:19 PM

Nog iets: iedere sim heeft een duidelijke voorkeur voor een bepaald tv-kanaal. Bij het ene kanaal gaat het plezier veel sneller omhoog dan het andere, dit is voor iedereen verschillend.

En ik weet niet of dit een bug is of niet maar ik vind het wel irritant:
Sommige kinderen van dezelfde ouders zien er vaak precies hetzelfde uit als de broer/zus, het is gewoon een kloon maar dan hooguit in een ander geslacht. Beetje saai en ook niet goed voor de genetische variatie.. Hebben meer mensen hier last van?
Posted Image

#175 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 01 October 2009 - 10:07 AM

En ik weet niet of dit een bug is of niet maar ik vind het wel irritant:
Sommige kinderen van dezelfde ouders zien er vaak precies hetzelfde uit als de broer/zus, het is gewoon een kloon maar dan hooguit in een ander geslacht. Beetje saai en ook niet goed voor de genetische variatie.. Hebben meer mensen hier last van?

Ja, dat heb ik ook :o
Zal wel deels komen door het kapsel, als die het meest op die van het geërfde heeft ofzo.
Bij de Sims 3 ook, als een kind het haar van zijn vader heeft, of van haar moeder, is ie meestal hetzelfde, want er zijn niet zo veel verschillende kapsels. Mijn sim kreeg een zoon, en toen die tiener werd (en hijzelf volwassen) zagen ze er precies hetzelfde uit. Echt vervelend, klik ik telkens op de verkeerde. :(
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users