Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
N.Frufo

Wist je dat? (voor nieuwtjes die je ondekt hebt)

Recommended Posts

[quote name='LittleStar' post='180855' date='5 Mar 2006, 15:42']is al geweest :P[/quote]

Ooh oke lol. Dan weet je het nu 2 keer :P.

[quote name='BeachBoy' post='180856' date='5 Mar 2006, 15:46'][quote name='LittleStar' post='180855' date='5 Mar 2006, 15:42']
is al geweest :P[/quote]

Ooh oke lol. Dan weet je het nu 2 keer :P.
[/quote]

Lol :P

Er 4 liedjes van sims 1 in GHM zitten?
Als je in C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2 Gaan het Maken\TSData\Res\Sound Shopping kopieërt en in een andere map veranderd van [file].package naar [file].mp3 dan kan je dat ja beluisteren en dan zitten er 4 simliedjes van sims 1 in :|

wist je dat... alle kinderen van Menno Landgraaf (die steenrijke sim uit Blauw Water, die ook in erop uit zat, en nu ook in sims2 zit, ) alleen maar zeer lelijke kinderen produceert? maakt niet uit hoe mooi zijn vrouw is of hoe lelijk, de kinderen zien er niet uit!

[url="http://bbs.thesims2.ea.com/community/bbs/messages.php?threadID=69ee45d307f016bb5f532a68a79257bc&directoryID=103&startRow=26&openItemID=item.103,root.1,item.43,item.41,item.23"]bbs EA.com[/url]

Wist je dat als je de shift toets ingedrukt houd voor ongeveer 30 sec. en je tegelijk je cdspeler dichtdoet, De Sims 2 niet automatisch opstart. :-)

wist je dat dat voor elke cd(rom) geldt? het ingedrukt houden van de shift toets, onderdrukt namelijk de autorun, dat is niet specifiek iets voor de sims :P

[quote name='jolovesyouall' post='181536' date='13 Mar 2006, 15:48']wist je dat... alle kinderen van Menno Landgraaf (die steenrijke sim uit Blauw Water, die ook in erop uit zat, en nu ook in sims2 zit, ) alleen maar zeer lelijke kinderen produceert? maakt niet uit hoe mooi zijn vrouw is of hoe lelijk, de kinderen zien er niet uit!

[url="http://bbs.thesims2.ea.com/community/bbs/messages.php?threadID=69ee45d307f016bb5f532a68a79257bc&directoryID=103&startRow=26&openItemID=item.103,root.1,item.43,item.41,item.23"]bbs EA.com[/url][/quote]

hmmm t enige lelijke aan mijn kind zijn r wenkbrauwen, ik heb haar nog niet als tiener gezien maar ze is egt n heel leuk kind. [img]http://thesims2.ea.com/sims2_exchange/story/62/76462/snapshot_7112ecf9_b1186403.jpg[/img]
ik heb al sinds mn laatste update geen sims meer gesopeeld dus :P ik zal t vanmiddag eens doen :)

[quote name='Patrick' post='181542' date='13 Mar 2006, 18:55']Wist je dat als je de shift toets ingedrukt houd voor ongeveer 30 sec. en je tegelijk je cdspeler dichtdoet, De Sims 2 niet automatisch opstart. :-)[/quote]

tanx voor die tip!!!!

daar heb je volgens mij ook een cheat voor, dat komt dan bovenin het scherm te staan... maar dat kan je veranderen, die voorkeur :P (gelukkig maar, alle kinderen in mijn spel zijn als peuter en kind homoseksueel :P heb ik niks op tegen, maar d'r moeten toch af en toe ook hetero's tussen zitten ;))

Wist je dat...

- Alles wat je in het voorfilmpje ziet ook echt kan?
- Een Servo (Zo'n robot) ook een vampier kunnen worden?
- Dat Servo's op hol kunnen slaan, en kapot kunnen gaan?

[quote name='TenF' post='181901' date='20 Mar 2006, 00:32']daar heb je volgens mij ook een cheat voor, dat komt dan bovenin het scherm te staan... maar dat kan je veranderen, die voorkeur :P (gelukkig maar, alle kinderen in mijn spel zijn als peuter en kind homoseksueel :P heb ik niks op tegen, maar d'r moeten toch af en toe ook hetero's tussen zitten ;))[/quote]

Mijn sims zijn eigenlijk altijd hetero of bi :P maar hoe kan je die voorkeur dan veranderen? :-o

[quote name='Jolijn' post='182218' date='26 Mar 2006, 20:25'][quote name='TenF' post='181901' date='20 Mar 2006, 00:32']
daar heb je volgens mij ook een cheat voor, dat komt dan bovenin het scherm te staan... maar dat kan je veranderen, die voorkeur :P (gelukkig maar, alle kinderen in mijn spel zijn als peuter en kind homoseksueel :P heb ik niks op tegen, maar d'r moeten toch af en toe ook hetero's tussen zitten ;) )[/quote]

Mijn sims zijn eigenlijk altijd hetero of bi :P maar hoe kan je die voorkeur dan veranderen? :-o [/quote]
Als je sim hetero is, en je wil dat hij/zij homo is, dan moet je die sim gewoon veel "romantische interacties" met een sim van hetzelfde geslacht laten hebben, dan verandert de voorkeur (langzaam!)

Als je je pc start in [url="http://support.microsoft.com/kb/331796/nl"]Clean Boot[/url] loopt het spel een stuk sneller. :D

[quote name='Jolijn' post='182218' date='26 Mar 2006, 20:18'][quote name='TenF' post='181901' date='20 Mar 2006, 00:32']
daar heb je volgens mij ook een cheat voor, dat komt dan bovenin het scherm te staan... maar dat kan je veranderen, die voorkeur :P (gelukkig maar, alle kinderen in mijn spel zijn als peuter en kind homoseksueel :P heb ik niks op tegen, maar d'r moeten toch af en toe ook hetero's tussen zitten ;))[/quote]

Mijn sims zijn eigenlijk altijd hetero of bi :P maar hoe kan je die voorkeur dan veranderen? :-o
[/quote]

Ik wist niet dat die dingen voorkeuren hadden :shock: Ik laat ze altijd maar gewoon trouwen met degene die ik het leukst vind :P

[quote name='Suzanne239' post='183037' date='9 Apr 2006, 12:29'][quote name='Jolijn' post='182218' date='26 Mar 2006, 20:18']
[quote name='TenF' post='181901' date='20 Mar 2006, 00:32']
daar heb je volgens mij ook een cheat voor, dat komt dan bovenin het scherm te staan... maar dat kan je veranderen, die voorkeur :P (gelukkig maar, alle kinderen in mijn spel zijn als peuter en kind homoseksueel :P heb ik niks op tegen, maar d'r moeten toch af en toe ook hetero's tussen zitten ;))[/quote]

[/quote]

Ik wist niet dat die dingen voorkeuren hadden :shock: Ik laat ze altijd maar gewoon trouwen met degene die ik het leukst vind :P
[/quote]
:-P Ik ook, als een sim een lelijke (maar dan bedoel ik ook oerlelijke) sim leuk vind, 'verbied' ik m'n sim zegmaar met die lelijke om te gaan :-)

lijkt me leuk eens een kind te maken met de 'gaan het maken' kapsels en met de 'nachtleven' kapsels misschien komt er dan wel een leuk kind uit? Want dan heb ik namelijk meteen de nieuwe opties uitgeprobeerd, nog niet eens gedaan :unsure:. In elk geval nog niet de nieuwe kapsels voor kinderen gezien uit Nachtleven en Gaan het Maken.., lijkt me eigenlijk logisch, heb ze beide pas een weekje :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...