Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
N.Frufo

Wist je dat? (voor nieuwtjes die je ondekt hebt)

Recommended Posts

[quote name='SIMSFAN3:D' post='258745' date='16 Dec 2008, 10:49'][quote name='ezzie' post='191378' date='16 Jul 2006, 16:29']coole dingen(hoewel ik bijna alles al wist :P)
ow ja:wist je dat je cora terugkan vinden als je boolprop gebruikt.
wist je dat dat stlom is:ze kennen elkaar niet eens echt/
wist je dat de andere opties met boolprop wel leuk zijn????
zo dat was het wel. :-P[/quote]
Echt waar?! kan dat, maar die boolprop cheat is toch niet goed? die mochten wij toch niet vinden, of wel? maar hoe doe je dat dan, cora terugkrijgen met die boolprop cheat? en kan dat ook zónder cheats?
[/quote]
eeh... sorry hoor, maar kan iemand mij helpen: kan je cora ook terugkrijgen zonder cheats? zonee, wat moet je precies doen met de boolprop cheat. kan iemand mij dat uitleggen, en mij niet doorsturen naar een engelse site ofzo(mag wel nederlands, maar mijn engels is niet al te best.)
PLZ?!

GR Simsfan3:D

[quote name='SIMSFAN3:D' post='259047' date='21 Dec 2008, 17:59'][quote name='SIMSFAN3:D' post='258745' date='16 Dec 2008, 10:49'][quote name='ezzie' post='191378' date='16 Jul 2006, 16:29']coole dingen(hoewel ik bijna alles al wist :P)
ow ja:wist je dat je cora terugkan vinden als je boolprop gebruikt.
wist je dat dat stlom is:ze kennen elkaar niet eens echt/
wist je dat de andere opties met boolprop wel leuk zijn????
zo dat was het wel. :-P[/quote]
Echt waar?! kan dat, maar die boolprop cheat is toch niet goed? die mochten wij toch niet vinden, of wel? maar hoe doe je dat dan, cora terugkrijgen met die boolprop cheat? en kan dat ook zónder cheats?
[/quote]
eeh... sorry hoor, maar kan iemand mij helpen: kan je cora ook terugkrijgen zonder cheats? zonee, wat moet je precies doen met de boolprop cheat. kan iemand mij dat uitleggen, en mij niet doorsturen naar een engelse site ofzo(mag wel nederlands, maar mijn engels is niet al te best.)
PLZ?!

[/quote]

Je berichtje staat verkeerd xD

Maar nee, Cora kan niet zonder cheats terug.

oke, ff in nl hoe je Cora terug krijgt:

1. Ctrl + Shift + C
2. boolprop TestingCheatsEnabledTrue
3. Shift + Klik op je sim
4. Spawn
5. Tombstone of L & D
6. Add Neighbour to family
7. Zoek naar Cora
8. Klik op Cora
9. Je hebt Cora!

De stukjes engels zijn omdat die steen engels is... xd

Ik dacht dat je Cora zonder cheats terug kon krijgen?

Iets met een geheim kavel.

In de buurt waar die familie's wonen, schijnt een 'verborgen kavel' te zijn, die er wel is, maar niet zichtbaar
of gewoon leeg?
Als je daarheen verhuist, kan Cora langs komen lopen. Dan moet je d'r aanspreken en kan je d'r daarna gewoon bellen enzo

Maar weet niet zeker
iemand anders?

en anders denk ik dat je dat op dit forum kan vinden
gewoon zoek-optie gebruiken

[quote name='TenF' post='259069' date='21 Dec 2008, 22:53']Ik dacht dat je Cora zonder cheats terug kon krijgen?

Iets met een geheim kavel.

In de buurt waar die familie's wonen, schijnt een 'verborgen kavel' te zijn, die er wel is, maar niet zichtbaar
of gewoon leeg?
Als je daarheen verhuist, kan Cora langs komen lopen. Dan moet je d'r aanspreken en kan je d'r daarna gewoon bellen enzo

Maar weet niet zeker
iemand anders?

en anders denk ik dat je dat op dit forum kan vinden
gewoon zoek-optie gebruiken[/quote]

Dat is de nep-Cora :ondeugend: :puppyeyes:

ok, bedankt!

NP, begin langzamerhand een sims 2 expert te worden :puppyeyes: :yahoo: .

Damn ik lees te veel :closedeyes: ... Ik verbied mezelf om nog te lezen! :mellow:

Maar oeh er ligt een té leuk boek op de plank. :ondeugend: :plagen:

Ik was toenstraks Sims aan het spelen, en toen ontdekte ik ook iets wat ik nog niet wist. :o

Een Sim van mij genaamd Amy, woont in een stacaravan in een trailerpark (Appartemensleven dus..). Toen ze eens ging kletsen met een mede trailerpark bewoner kreeg ik een pop-up rechtsboven in beeld. Daarin zei die vent dat hij bij een meubelbedrijf werkt, en mocht ik iets nodig hebben dan moest ik het maar zeggen, dan zou hij korting regelen.

Ik vroeg me even af hoe dat dan werkte, want bij de interacties stond niets nieuws. Maar later bleek dat alles in de koopmodus verlaagd is in prijs. :D Ik weet niet hoeveel er overal precies vanaf gaat, maar volgens mij krijg je overal 10% korting op..

Ik vond het wel een leuk extra iets van het spel. :D

Ik was toenstraks Sims aan het spelen, en toen ontdekte ik ook iets wat ik nog niet wist. :o

Een Sim van mij genaamd Amy, woont in een stacaravan in een trailerpark (Appartemensleven dus..). Toen ze eens ging kletsen met een mede trailerpark bewoner kreeg ik een pop-up rechtsboven in beeld. Daarin zei die vent dat hij bij een meubelbedrijf werkt, en mocht ik iets nodig hebben dan moest ik het maar zeggen, dan zou hij korting regelen.

Ik vroeg me even af hoe dat dan werkte, want bij de interacties stond niets nieuws. Maar later bleek dat alles in de koopmodus verlaagd is in prijs. :D Ik weet niet hoeveel er overal precies vanaf gaat, maar volgens mij krijg je overal 10% korting op..

Ik vond het wel een leuk extra iets van het spel. :D

oehh... LOL lijkt me leuk, alleen heb ik appartementsleven niet :xd:

Wat grappig, weer iets ontdekt wat ik nog niet wist.

Dezelfde Sim als hiervoor ging eens bellen met iemand die ze wel ooit had ontmoet op de chat ofzo, maar nog niet gesproken verder. Ze ging ermee bellen, en nu zegt ie in zo'n pop-up, dat hij mijn huurbaas al jaren kent, en eens met hem zou gaan praten om de huur te verlagen. :D

Ja da's leuk hè! Mijn sim (die ik eigenlijk had voorgesteld als iemand die heel ouderwets is en nog nooit van een gloeilamp gehoord heeft) kreeg op één dag twee 'prototypes' plasma-TV's aangeboden omdat ze zoveel inzicht had :P

En alweer een!

Ze was nu weer met iemand aan de telefoon die ze nog niet echt kende, en hij vroeg of ik feedback wilde geven over een product, want hij is productontwikkelaar. En ik kijk in de inventaris, en daar zat een nieuwe computer! :D

Wat grappig!

Ja da's leuk hè! Mijn sim (die ik eigenlijk had voorgesteld als iemand die heel ouderwets is en nog nooit van een gloeilamp gehoord heeft) kreeg op één dag twee 'prototypes' plasma-TV's aangeboden omdat ze zoveel inzicht had :P

Inderdaad, die vent zei "Je ziet er uit alsof je veel inzicht hebt" terwijl haar hele skill balk voor inzicht leeg is. XD

Van die dingen hebben ik ook gehad. Paar keer een baan en ook paar keer promotie. :D En sommige ook met blind dates, alleen meestal waren m'n simmies dan al getrouwd. xD Best dom maarja, wel coole manier om mensjes te ontmoeten. Verder weet ik niet wat precies is geweest. (Idd wel van huur verlaging.)

* Tieners kunnen zich schamen als zijn ouders publiekelijk lopen te vrijen of te zoenen.

* Als een sim een andere sim haat en die gaat doet, wijzen ze en lachen ze en jouwen ze tot overmaat van ramp ook nog eens uit.

* Snootysims heeft ook een keer gepost dat als je een luie sim hebt die niet uitgeslapen is, wakker maakt met de wekker, dat die heel kwaad wordt op de wekker (met gevolgen).

Er zijn nog zoveel dingen die je kunt ontdekken. Op Snootysims staan er echt heel erg veel. Ik had toen echt zoiets van: wow, dat dat kan! :)

Waar kan ik die dan precies vinden op SnootySims? Ik heb het er dacht ik wel ooit zien staan, maar ik kan het nu niet meer vinden...

Ik had trouwens gisteren ook nog, dat een Sim met wie ik aan het praten was, een baan aanbood, op de 3e trede van de sportcariere.

leuke dingen!! Appartementsleven heeft ook echt heel veel aangename verrassingen die het spel gewoon mooi afmaken

PLZ?!

Ik heb de megahood, en daar hebben ze een paar dingen gefixt. Zo is Wendy's ongeboren kind geen kopie meer van haar (omdat zijn vader nu WEL als zijn vader is aangegeven), en Christiaan etc kennen Cora, en Christiaan is getrouwd met haar en verliefd op haar. :)

http://www.modthesims2.com/download.php?t=301194

Die zat bij Gaan het Maken geloof ik. Zal wel met het 'vliegende dingen' object zijn gekomen ofzo...

Die zat bij Gaan het Maken geloof ik. Zal wel met het 'vliegende dingen' object zijn gekomen ofzo...

Het is iig geen object, ik kon het niet weghalen iig.. Na een tijdje zweefde het gewoon weg :P

Dat varken komt uit de uitbreiding voor huisdieren (GHM volgens mij zoals Wouter al zei). Vele mensen zeggen dat het een hint was voor de uitbreiding huisdieren.

Alleen duikt ie niet vaak op en kan het zo zijn dat je 'm pas voor het eerst ziet vele uitbreidingen later. Ik zag dat varken trouwens ook niet toen ik GHM had.

Ik zat ws toen niet lang genoeg in het buurtscherm om 'm te zien. Dan heb je lekker veel aan zo'n 'hint'. :-P

Nog iets: iedere sim heeft een duidelijke voorkeur voor een bepaald tv-kanaal. Bij het ene kanaal gaat het plezier veel sneller omhoog dan het andere, dit is voor iedereen verschillend.

En ik weet niet of dit een bug is of niet maar ik vind het wel irritant:

Sommige kinderen van dezelfde ouders zien er vaak precies hetzelfde uit als de broer/zus, het is gewoon een kloon maar dan hooguit in een ander geslacht. Beetje saai en ook niet goed voor de genetische variatie.. Hebben meer mensen hier last van?

En ik weet niet of dit een bug is of niet maar ik vind het wel irritant:

Sommige kinderen van dezelfde ouders zien er vaak precies hetzelfde uit als de broer/zus, het is gewoon een kloon maar dan hooguit in een ander geslacht. Beetje saai en ook niet goed voor de genetische variatie.. Hebben meer mensen hier last van?

Ja, dat heb ik ook :o

Zal wel deels komen door het kapsel, als die het meest op die van het geërfde heeft ofzo.

Bij de Sims 3 ook, als een kind het haar van zijn vader heeft, of van haar moeder, is ie meestal hetzelfde, want er zijn niet zo veel verschillende kapsels. Mijn sim kreeg een zoon, en toen die tiener werd (en hijzelf volwassen) zagen ze er precies hetzelfde uit. Echt vervelend, klik ik telkens op de verkeerde. :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...