Jump to content

Photo
- - - - -

Gaan het maken?

• This topic is locked This topic is locked
36 replies to this topic

#1 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 05 January 2006 - 08:05 AM

Ja, de Nederlandstalige naam is bekend: De Sims 2: Gaan het maken. Het klinkt me nogal Hollands in de oren.

Ach, het is gewoon een slechte naam.

#2 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 05 January 2006 - 10:01 AM

:| mee eens. Als ik nou niet wist wat het was zou ik of denken dat het een uitbreiding in het thema van hollywood/zang zou zijn of een uitbreiding waar je sims allemaal dingen zelf kunnen maken, lekker creatief dus. :| K vind het echt een slechte naam, zakenleven was nog beter :|
Hahahahaaa. Posted Image

#3 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 05 January 2006 - 10:26 AM

:|  mee eens. Als ik nou niet wist wat het was zou ik of denken dat het een uitbreiding in het thema van hollywood/zang zou zijn of een uitbreiding waar je sims allemaal dingen zelf kunnen maken, lekker creatief dus.  :|  K vind het echt een slechte naam, zakenleven was nog beter  :|

Uhm, dat gáán ze ook doen. :P
Ik vind het ook een slechte naam, een typisch geval van 'Ik blijf de Engelse naam aanhouden of ik noem het gewoon Zakenleven'
Posted Image

#4 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 05 January 2006 - 10:41 AM

mja, maar daar draait het niet om, het gaat erom dat je een goeie zaak op touw zet ;) En eigenlijk bedoelde ik dat ze betere schilderijen konden maken en meer ook, en bijv, dat ze allemaal beeldhouwerken, vazen en andere 'kunstzinnige' dingen konden maken ;) :P

edit: heeeeeeeee? Ik kon net m'n dubbelpost verwijderen en nu kan ik het laatste bericht in de lijst deleten :shock: :shock: :?
Hahahahaaa. Posted Image

#5 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 05 January 2006 - 01:36 PM

Achja, op SP doen we een protestactie, de naam van dit forum blijft gewoon Open for Business :D

#6 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 09 January 2006 - 02:10 PM

Argh, wat een verschrikkelijke naam...
Ik had 'Zakenleven' leuk gevonden, het is ook Studentenleven en Nachtleven... Dan past 'Gaan het maken' niet in het rijtje :|
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#7 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 09 January 2006 - 02:23 PM

Nou ja ik ben wel blij dat ze het "leven" rijtje hebben doorbroken. Anders kregen we straks ook nog Dierenleven, Vakantieleven en Supersterrenleven. Nee dank je :P.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#8 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 09 January 2006 - 02:26 PM

Nou ja ik ben wel blij dat ze het "leven" rijtje hebben doorbroken. Anders kregen we straks ook nog Dierenleven, Vakantieleven en Supersterrenleven. Nee dank je :P.

en boerderijleven, feestleven, magieleven. :biggrin:
Posted Image

#9 Krieltje

Krieltje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,739 posts

Posted 09 January 2006 - 03:03 PM

Zielig voor de dode sims :P

Nee, ik vind dat deze naam helemaal niet bij het uitbreidingspakket past :|

#10 broeker

broeker

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 09 January 2006 - 03:32 PM

Ja, er zijn nog heel wat leuke andere namen.

#11 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 09 January 2006 - 06:47 PM

Als ze het consquent konden vol houden was het wel leuk geweest, maar goed.
Gaan het maken is echt dom. :P
Posted Image

#12 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 09 January 2006 - 06:56 PM

Tja bij EA hebben ze nu denk ik ook door dat het dom is, want ze hadden laatst een poll met de vraag wat we nu van de naam vonden :P.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#13 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 09 January 2006 - 07:00 PM

ahja, je kijkt één keer naar t doosje waar dan "De Sims Gaan het maken" opstaat, en je noemt het hoe je zelf wil daarna... :)
Posted Image

#14 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 09 January 2006 - 07:13 PM

Ja, typisch geval van 'Engelse naam aanhouden' :P
Posted Image

#15 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 09 January 2006 - 07:30 PM

Het is daarom dat we straks exclusief bij SP een downloadbare vervanging aanbieden voor het hoesje in je cd-doosje :D In plaats van 'Gaan het maken!' zullen we een selectie van leukere, originelere en meer gedurfde namen op het hoesje photoshoppen en uploaden zodat je ze zelf kunt uitprinten en vervangen 8)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#16 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 09 January 2006 - 09:21 PM

Op de werkvloer en Loonslaven! :biggrin:
Posted Image

#17 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 09 January 2006 - 10:12 PM

Een paar voorbeeldjes :D

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#18 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 10 January 2006 - 07:09 AM

lol :D

#19 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 10 January 2006 - 12:41 PM

loonslaven blijft toch de beste :lol:
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#20 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 10 January 2006 - 02:48 PM

Moet je doen: wedden dat ze dan massaal gedownload worden? :P
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users