Jump to content

Photo
- - - - -

Zitten jullie hier op te wachten?

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#1 Sam

Sam

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,745 posts

Posted 08 January 2006 - 12:51 PM

Zitten jullie eigenlijk op deze uitbreiding te wachten of niet?

Ik heb gemengde gevoelens. Het lijkt me niet echt zooo leuk, maar ik zou het eerder kopen voor de liften enzo :P

#2 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 08 January 2006 - 01:15 PM

ja ik zit erop te wachten bij studentenleven had ik zoiets van mja blehh bahh, bij nachtleven ietsje minder, en hierbij heb ik zoiets van "jaaa leuk"
maaar ik denk dat de sims wel beperkt zijn in hun kunnen, kwa winkels enzo

#3 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 08 January 2006 - 01:46 PM

:) nou, opzich wel ja, maar natuurlijk is het niet m'n droomuitbreiding :P
Hahahahaaa. Posted Image

#4 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 08 January 2006 - 02:44 PM

Eerst was ik er helemaal niet enthousiast over, maar nu wel meer omdat we nu beelden ervan hebben enzo. :lol:
Posted Image

#5 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 08 January 2006 - 02:57 PM

Elke uitbreiding MOET ik gewoon hebben, dus ja :lol:
Sweet little words made for silence, not talk.

#6 Aernout

Aernout

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 14,633 posts

Posted 08 January 2006 - 04:05 PM

deze lijkt me idd leuker dan nachtleven (hmm maar daar hadden ze wel weer auto's :P )

oh ik hoop wel dat de volgende ep iets wordt met dingen die ze thuis kunnen doen...

#7 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 08 January 2006 - 04:50 PM

ik hoop dat de volgende uitbreiding of huisdieren wordt of iets met vakantie :D
omg weten jullie nog de op vakntie in thesims1, dat was zo leuk, die liedjes ook enzo :D schat zoeken :o

#8 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 08 January 2006 - 04:53 PM

In het begin had ik zoiets van gatver :droog: :oops: maar nu met al die nieuwe kinderspeeltjes vind ik het wel leuk :oops:
Posted Image

#9 Aernout

Aernout

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 14,633 posts

Posted 08 January 2006 - 05:19 PM

ik hoop dat de volgende uitbreiding of huisdieren wordt of iets met vakantie :D
omg weten jullie nog de op vakntie in thesims1, dat was zo leuk, die liedjes ook enzo :D schat zoeken :o

ik weet nog dat ik die met mn broertje en zusje ging installeren :P helemaal blij met al die nieuwe pilaren enzo :D

*gaat sims 1 eens installeren*

#10 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 08 January 2006 - 05:48 PM

Ik heb het al eens eerder gezegd, deze uitbreiding heeft ongelofelijk veel potentieel, maar ik betwijfel het of ze er echt alles uit gaan halen wat erin zit. Het zal natuurlijk weer ontzettend Amerikaans zijn, kijk alleen maar naar die limonadeverkopertjes en zo.

Als nou blijkt dat je straks echt veel en uitgebreide mogelijkheden hebt om een eigen zaakje te beginnen en ze er wat dingen omheen gebouwd hebben zodat het iets meer is dan een virtuele versie van een kind van 8 die winkeltje speelt, dan zijn ze op de goeie weg. Het zou helemaal perfect zijn als je dan ook nog wat meer mogelijkheden zou hebben naast alleen het beginnen van een winkel waar het eigenlijk alleen maar neerkomt op: je moet iets maken en daarna verkopen. Want dan kan ik ook roepen dat je tientallen mogelijkheden hebt om een eigen zaakje te beginnen door iedere keer een ander dinges te verkopen, maar het blijft op hetzelfde 'maken --> verkopen' principe neerkomen.

Maar goed, ik weet natuurlijk van niks, dit is gewoon wat ik vanuit mijn gebruikelijke sceptische kijk op gamesproducenten denk. Wouter zal het volgende week wel horen van Tim :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#11 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 09 January 2006 - 02:14 PM

Mwah, ik zit er wel op te wachten, maar ik had een leukere uitbreiding gehoopt... Ik zou graag pretparken en uitgebreide, tropische zwembaden willen maken :lol: Het 'Attractieleven' :P
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#12 broeker

broeker

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 09 January 2006 - 03:35 PM

Ik ben er wel iets enthousiaster over geworden, maar het lijkt me nog steeds niet echt een leuke uitbreiding. :|

#13 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 09 January 2006 - 08:07 PM

hmmm ik weet niet, mss vind ik dit nog saaier dan SL, kweet niet wrom :|
Posted Image

#14 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 10 January 2006 - 09:52 AM

Hmm naja ik denk dat ik meer screens en info nodig heb om te kunnen (ver)oordelen:P.

Ik HOOP echt dat ze nu een orginele naam ervoor bedenken ipv iets met ...leven. Ik ga echt gillen als ze er 'bedrijfsleven' of iets dergelijks ervan maken :twisted:
Posted Image

#15 mogway

mogway

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 10 January 2006 - 10:49 AM

Hmm naja ik denk dat ik meer screens en info nodig heb om te kunnen (ver)oordelen:P.  

Ik HOOP echt dat ze nu een orginele naam ervoor bedenken ipv iets met ...leven. Ik ga echt gillen als ze er 'bedrijfsleven' of iets dergelijks ervan maken :twisted:

euuh de naam is al bekend een paar daagjes : The Sims 2 gaan het maken ;)
Posted Image

DMS2C.com
Mogway's gezwam( laatste update 01-08-2007)

#16 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 10 January 2006 - 02:46 PM

Hmm ik loop ECHT achter :lol:

Denk dat ik Zone maar eens vaker ga checken :oops:
Posted Image

#17 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 13 January 2006 - 08:35 PM

euuh de naam is al bekend een paar daagjes : The Sims 2 gaan het maken ;)

Domme naam... Ik had zakenleven nou wel erg leuk gevonden! Dat past bij 'Studentenleven' en 'Nachtleven'. 'Gaan het maken' past er niet bij... Echt, geen leuke naam...
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#18 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 13 January 2006 - 08:43 PM

Ik denk dat ik na het zien van de review screens van Acs en Wouter er toch wel meer zin in heb gekregen, aangezien ik nu allerlei coole nieuwe objecten heb gezien.
Ik zou dit uitbreidings pakket nu eigenlijk best wel alleen maar kopen voor de nieuwe kleren en objecten enzo, en die zakendingen is een leuk extratje :P
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#19 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 13 January 2006 - 09:31 PM

IK ga hem zeker kopen! alleen vrees ik dat mijn computer zo onderhand te "sloom" word, en geld voor een nieuwe gaat ook een tijdje duren...
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#20 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 14 January 2006 - 07:11 PM

IK ga hem zeker kopen! alleen vrees ik dat mijn computer zo onderhand te "sloom" word, en geld voor een nieuwe gaat ook een tijdje duren...

Bij ons ook al. Hij kan het ondertussen eigenlijk niet meer aan, en is dus echt vreselijk langzaam :(
Maar m'n vader had het pas over een nieuwe computer kopen... :)
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users