Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
N.Frufo

Sims 3

Recommended Posts

Snootysims heeft daar ook een nieuwsbericht over gemaakt. Hij zegt dat hetzelfde gebeurde met Sims 2, maar dat het toen nog een paar jaar duurde voordat de sims 2 pas echt aangekondigd werd.

jup, ik zie wel hoor, ik weet niet wat ik er van moet denken :) t komt vast wel, maar dat duurt nog ffies denk k

Vooralsnog is het een gerucht.
Er zijn nog geen echte bewijzen dat het ook zo is.
Mocht het wel zo zijn, dan vind ik dat een goede zet van EA.

Ja inderdaad, dat zou een stuk beter zijn dan ieder half jaar er een uitbreiding uitpoepen. Als ze gewoon nu OFB uitbrengen, en daarna de Sims 3, dan zou dat echt veel beter zijn, dan nog een paar jaar met een dan inmiddels achterhaalde engine te werken.

Maarja, dat is vast wishfull thinking :roll:.

Ik denk dat die geruchten niet kloppen, EA kennend. Ze willen bijna elk spel wat uit te melken valt uitmelken omdat het veel goedkoper is dan een nieuwe te ontwikkelen. En aangezien ze al 3 uitbreidingen hebben en een 4e op komst is, lijkt dit ook bij dit spel weer te gebeuren.

Hmm .. er worden in dat artikel wel *heel* voorbarige conclusies getrokken: "goh, er is bekend geworden dat wat mensen ermee aan de slag zijn gegaan, DUS zal het ook al wel rond de Kerst in de winkels liggen!"
Maar zo werkt het natuurlijk niet. Het ontwikkelen van een nieuw spel duurt enige jaren. Met de Sims 2 is men ook al begonnen dat te ontwikkelen, toen koud de eerste uitbreiding(en) voor de Sims 1 in de schappen lag(en). Het ontwikkelen van een uitbreiding zijn die lui al ruim een half jaar - jaar mee bezig, en dan gaat het 'alleen maar' om toevoegingen op een bestaande engine. Als je iets compleet nieuws gaat maken, doe je dat dus wel in een maand of 10 ineens?? Dacht het niet...
Nee, ga er maar gewoon van uit, dat de geplande 7 uitbreidingen er gaan komen (in maart de 3e, daarna dus nog 4 te gaan, dus de laatste zou zo rond maart '08 uit moeten komen) en dat daarna 'pas' de Sims 3 uitgebracht gaat worden.

Is dit een bericht voor in Offtopic? Volgens mij niet naar wij dachten 8)

[quote name='Sabine']O kut, ik heb net ook een topic geopend hierover.. in het The Sims & Overige Sims games forum  :roll:[/quote]

Dat is anders wel waar het thuishoort.

[quote name='N.Frufo']:lol: HAHAHAHA nou sluit dat Topic dan maar!

Ik was 1ste Lid Sabine![/quote]

Zeg vriendschap, Sabine heeft tenminste opgelet. Als het niet zo was dat er meer mensen gereageerd hadden hier dan was de jouwe dicht gegooid :)

Het komt sowieso niet met Kerst uit denk ik, er is niet eens iets over bekend.. Maar het zou best kunnen dat ze er al mee bezig zijn :)

..Maar ik ben nog lang niet uitgekeken op De Sims 2 :o

Ja, natuurlijk zijn ze bezig aan een 3e versie van De Sims... Maar het eerste jaar moeten we niet verwachten dat we hier iets van gaan horen. Pas als alle uitbreidingen gemaakt zijn voor DS2, kunnen ze de mensen warm maken voor DS3.

Het zou stom zijn promotie te maken voor het derde deel van De Sims, als je nog bezig bent aan het tweede deel. Dan zullen mensen waarschijnlijk wachten om nieuwe uitbreidingen te kopen...

[quote name='JVtje']Hmm .. er worden in dat artikel wel *heel* voorbarige conclusies getrokken: "goh, er is bekend geworden dat wat mensen ermee aan de slag zijn gegaan, DUS zal het ook al wel rond de Kerst in de winkels liggen!"
Maar zo werkt het natuurlijk niet. Het ontwikkelen van een nieuw spel duurt enige jaren. Met de Sims 2 is men ook al begonnen dat te ontwikkelen, toen koud de eerste uitbreiding(en) voor de Sims 1 in de schappen lag(en). Het ontwikkelen van een uitbreiding zijn die lui al ruim een half jaar - jaar mee bezig, en dan gaat het 'alleen maar' om toevoegingen op een bestaande engine. Als je iets compleet nieuws gaat maken, doe je dat dus wel in een maand of 10 ineens?? Dacht het niet...  
Nee, ga er maar gewoon van uit, dat de geplande 7 uitbreidingen er gaan komen (in maart de 3e, daarna dus nog 4 te gaan, dus de laatste zou zo rond maart '08 uit moeten komen) en dat daarna 'pas' de Sims 3 uitgebracht gaat worden.[/quote]
Helemaal mee eens :ja: Ik geloof best dat het waar is dat er al bedrijven/mensen zijn benaderd om aan Sims 3 te werken, maar dat betekent niet dat het al eind dit jaar in de winkel ligt :roll:

[quote name='Sam']Het zou stom zijn promotie te maken voor het derde deel van De Sims, als je nog bezig bent aan het tweede deel. Dan zullen mensen waarschijnlijk wachten om nieuwe uitbreidingen te kopen...[/quote]

Uh, zijn we De Sims: Abracadabra niet vergeten?

Deze uitbreiding werd aangekondigd nadat De Sims 2 tijdens de E3 van 2003 werd aangekondigd.

[quote name='Wouter'][quote name='Sam']Het zou stom zijn promotie te maken voor het derde deel van De Sims, als je nog bezig bent aan het tweede deel. Dan zullen mensen waarschijnlijk wachten om nieuwe uitbreidingen te kopen...[/quote]

Uh, zijn we De Sims: Abracadabra niet vergeten?

Deze uitbreiding werd aangekondigd nadat De Sims 2 tijdens de E3 van 2003 werd aangekondigd.[/quote]

Ja inderdaad, daarom heb ik die nooit gekocht, omdat de Sims 2 er toch al aankwam :P.

Ik denk dat ik niet de enige ben die vindt dat er voor de Sims 1 net iets teveel uitbreidingen gemaakt waren. Zo'n beetje vanaf Beestenboel ben ik de tel kwijt geraakt en alles wat daarna gekomen is had volgens mij eigenlijk ook alleen maar als doel om nog wat laatste centen uit de hele franchise te wringen. Ik bedoel kom op, Abracadabra was gewoon echt flauwe kul :P
Bovendien is het moeilijk om nog heel enthousiast te worden over de zoveelste uitbreiding als er op hetzelfde moment iets gloednieuws zoals de Sims 2 voor de deur staat.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...