Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Maarten

Speelt iemand eigenlijk nog de Sims 1?

Recommended Posts

Oke, dan ben je misschien een van de weinige die TS1 nooit gehad heeft, en ja TenF, ik herinner het me weer, dat van die zombies...

ik ze laatst allemaal weer geinstalleerd,

maar die balkjes, echt, dat ik die vroeger groen kon houden :o

[quote name='Daan' post='195214' date='17 Aug 2006, 08:07']ik ze laatst allemaal weer geinstalleerd,

maar die balkjes, echt, dat ik die vroeger groen kon houden :o[/quote]
Dat lukt mij altijd in het begin een beetje en dan gaat het bergafwaarts met m'n sim :P
Hopelijk zal het is een keer goed gaan ;)

als je the sims abracadabra hebt dan kan je je kind via een spreuk en dat soort draakje datje koopt volwassen worden

the sims 2is leuker maar kan nu ni meer er mee spelen omdat de pc kapot was en dat hem heb geinstalleerd en duwde op spelen stond er je hebt een geografische kaart nodig enzo ,maar had dat dus die de computer vermaakt heeft heeft zeker mijn geografische kaart maar is al een tijdje geleden en kan nu tog niet meer bellen zeker en wie weet dat ze er tog niets van weten ofzo,kan wel op mijn zus pc ermee maar mag ni van haar

Je kon door Sims Abracadabra ook op Internet zo'n soort spiegeltje downloaden, waarmee je je Baan op volledig kan doen en je Humeur en zulke dingen :P.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...