Jean 0 Report post Posted July 18, 2006 Oke, dan ben je misschien een van de weinige die TS1 nooit gehad heeft, en ja TenF, ik herinner het me weer, dat van die zombies... Share this post Link to post Share on other sites
Super Sims Nerd 0 Report post Posted August 16, 2006 Ik speel het eigenlijk nooit, Niet omdat ik het niet leuk vind, maar De Sims 2 is qua 3D enz. toch wel veel leuker Share this post Link to post Share on other sites
Daan 2 Report post Posted August 17, 2006 ik ze laatst allemaal weer geinstalleerd, maar die balkjes, echt, dat ik die vroeger groen kon houden Share this post Link to post Share on other sites
Super Sims Nerd 0 Report post Posted August 17, 2006 [quote name='Daan' post='195214' date='17 Aug 2006, 08:07']ik ze laatst allemaal weer geinstalleerd, maar die balkjes, echt, dat ik die vroeger groen kon houden [/quote] Dat lukt mij altijd in het begin een beetje en dan gaat het bergafwaarts met m'n sim Hopelijk zal het is een keer goed gaan Share this post Link to post Share on other sites
hildegarde 0 Report post Posted September 3, 2006 als je the sims abracadabra hebt dan kan je je kind via een spreuk en dat soort draakje datje koopt volwassen worden the sims 2is leuker maar kan nu ni meer er mee spelen omdat de pc kapot was en dat hem heb geinstalleerd en duwde op spelen stond er je hebt een geografische kaart nodig enzo ,maar had dat dus die de computer vermaakt heeft heeft zeker mijn geografische kaart maar is al een tijdje geleden en kan nu tog niet meer bellen zeker en wie weet dat ze er tog niets van weten ofzo,kan wel op mijn zus pc ermee maar mag ni van haar Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted September 8, 2006 Je kon door Sims Abracadabra ook op Internet zo'n soort spiegeltje downloaden, waarmee je je Baan op volledig kan doen en je Humeur en zulke dingen . Share this post Link to post Share on other sites