Jump to content

Photo
- - - - -

Het grote "Ik heb Gaan het Maken al" topic

• Please log in to reply
98 replies to this topic

#21 broeker

broeker

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 01 March 2006 - 12:44 PM

Het klopt toch wel dat er maar 1 cd-rom bij zit? :? :|
Want bij SL en NL waren er 2 cd-rom's!

#22 bloemje

bloemje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 340 posts

Posted 01 March 2006 - 01:57 PM

Het klopt toch wel dat er maar 1 cd-rom bij zit? :? :|
Want bij SL en NL waren er 2 cd-rom's!

ik heb hem ook! kzit alleen nog op school :( er zit maar 1 cd bij :/ maar ik wil nu spelen ^-^ maar kan niet *stomme school* nog tot kwart voor 4 ¬¬

gekocht buj: Dynabyte Amersfoort 33 euro
Posted Image
Dit is blob, blob wil graag een filmster worden.

#23 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 01 March 2006 - 02:06 PM

Ik heb hem ook, gekocht voor € 34.95 bij Bart Smit IJsselstein. Ze boden ook nog die speciale downloads aan die voor de preorders waren voor € 2.00 dus die er ook maar bij gedaan. Want ze zeiden dat er niet genoeg preorders waren. :-) :D
Posted Image

#24 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 01 March 2006 - 02:07 PM

IK HEB HEM :yahoo:
Hahahahaaa. Posted Image

#25 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 01 March 2006 - 04:55 PM

Lullig :shock:
Ik kan NL niet eens meer installeren dus ik weet niet of Gaan het maken dan wel lukt :unsure: Ik weet trouwens niet eens zeker of ik hem wel ga kopen :P

EDIT: oh oeps dat "Lullig" was een reactie op het bericht van acs op de vorige pagina :P
Posted Image

#26 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 01 March 2006 - 05:12 PM

nou zoals jullie misschien hebben kunnen lezen... had ik een dvd versie geruild met n vriendin maar er zat geen boekje bij... dus geen serienummer dus ik kon ook gee ngaan het maken spelen. Nu was ik het net zo zat dus ben maar op n andere toer gegaan; ik heb serie nummers gezocht, en ja blabla dat is illegaal, maar ik heb hier een volkomen legale editie van desims, meerdere zelfs (stuk of 18??) en uit wanhoop en het niet hebben /ontbreken van boekje met serienummer heb ik dus mn toevlucht gezocht tot google. Ik heb al mn sims er ook afgegooid en heb zelfs geen downloads meer!! ik had er 4000....
maargoed, als ik maar thesims gaan het makne kan spelen, en die ga ik zo dus installeren muhahahaha

prrr

#27 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 01 March 2006 - 05:46 PM

Ik had eerder gemeld dat de downloads van mango en dergelijke niet zouden werken: Goed nieuws!
ze doen het wel! maar niet de eerste keer dat je het spel speelt!, ik denk dat je het spel gewoon even moet spelen en dan later weer opnieuw opstarten!

Zijn dat die downloads met die code, want ik kan nergens me code op internet invullen.
Posted Image

#28 bloemje

bloemje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 340 posts

Posted 01 March 2006 - 06:26 PM

jeej ^-^ kheb het al intensief een paar uurtjes gespeeld :) was heel leuk! ik ahd er minder van verwacht :D maar het is heel erg leuk!
Posted Image

#29 Panda

Panda

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 posts

Posted 01 March 2006 - 06:39 PM

Ik ben jaloers op jullie ^^
Ik moet nog wachten tot mijn verjaardag... Over twee maandjes!

#30 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 01 March 2006 - 07:51 PM

Betekend het als de Dynabyte in Amsterdam het uitbreidingspakket al verkoopt, de Dynabyte in Utrecht het uitbreidingspakket ook al verkoopt?! :?

Ik ben toevallig vandaag bij Dynabyte in Utrecht geweest en daar hadden ze 'm nog niet liggen. Maar wel in de Mediamarkt en de E-plaza in Utrecht.

#31 bloemje

bloemje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 340 posts

Posted 01 March 2006 - 09:14 PM

screenshot ^^ ->

*mijn planten/bloemenwinkel*

Posted Image

Posted Image

*mijn koffiebarcafé :P*

Posted Image

Posted Image
Posted Image

#32 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 01 March 2006 - 10:14 PM

Ik had 'm vandaag bij de Toys 'r' us zien liggen (voor 40,- :o), maar ja .. geen geld, dus ik zal nog even moeten wachten :(
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#33 jolovesyouall

jolovesyouall

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 955 posts

Posted 02 March 2006 - 05:09 AM

ik had m gisteren om 11.30 in huis, dankzij mijn kapster, die m gehaald had in hoorn. heeft ze voor mij ook maar meteen een meegenomen, de lieverd :-P

erg leuke uitbreiding, maar eigen zaken ben ik nog niet begonnen, eerst maar eens rustig aan starten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.......
Koekje derbij ????
wie het laatst lacht..... snapt de grap niet

Posted Image

#34 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 07:19 AM

mooie zaak bloemje :o het zal wel aan mij liggen maa rik snap iets niet. ik d8 gister voor ik n zaak kon beginnen dat ik eerst geld moest verdienen en vaardigheden moest verkrijgen, is dit ook zo of niet?

#35 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 02 March 2006 - 09:43 AM

Ik had hem gisteren ook, omdat ze dinsdag dicht waren door de carnaval. Maar goed, had hem dus gisteren en hij is leuk!

@Acs:

Als je een bedrijf aan huis begint kun je het zonder geld wel redden. Maar wil je het op een openbaarkavel, dan moet je eerst wat geld sparen.

Weet iemand of je een bedrijf ook kunt over plaatsen van thuis naar openbaarkavel?
Posted Image

#36 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 02 March 2006 - 09:58 AM

Ik had hem gisteren ook, omdat ze dinsdag dicht waren door de carnaval. Maar goed, had hem dus gisteren en hij is leuk!

@Acs:

Als je een bedrijf aan huis begint kun je het zonder geld wel redden. Maar wil je het op een openbaarkavel, dan moet je eerst wat geld sparen.

Weet iemand of je een bedrijf ook kunt over plaatsen van thuis naar openbaarkavel?

Er is nu het OFB FAQ topic waar je met al je vragen terecht kunt. Zo blijven de discussie topics een beetje overzichtelijk :).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#37 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 02 March 2006 - 11:28 AM

Ik had 'm gister al, maar had geen tijd om te zetten, want ik heb de hele tijd gespeeld :P
O__o

#38 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 11:41 AM

omg wat n irritant spel zeg :s
alles gaat veel te snel in het rood en ik sta uren achter de kassa en niemand koopt iets :s of nouja 1 keer in de 8 uur :s
echt volop irritant!
ik ga ff op zoek naar tips ofzo :o

#39 Teun

Teun

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 774 posts

Posted 02 March 2006 - 01:19 PM

Nog ongeveer een uur en dan heb ik m ook :P
Vertaalmachine (Nieuwe url!)

#40 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 02 March 2006 - 02:29 PM

K heb m, maar k kan m niet spelen...
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users