Jump to content

Photo
- - - - -

Gaan het Maken FAQ Topic

• Please log in to reply
114 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 02 March 2006 - 09:57 AM

Nu veel mensen Gaan het Maken al hebben komen er ook steeds meer vragen over het spel. En om andere topics even overzichtelijk te houden, is er dit topic.

In dit topic kun je je vragen kwijt met betrekking tot GHM. Het mag vanalles zijn, over hoe je een bepaalde winkel opent, waar een bepaalt object zit, enz.

Dit topic is wel alleen bedoelt voor vragen. Ga hier dus niet verder discussiëren over andere dingen, daarvoor is het discussietopic.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#2 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 10:39 AM

STRATEGY GUIDE

wel in t engels

#3 Seymer

Seymer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 02 March 2006 - 11:20 AM

Posted Image

Waar is dat autoshowding te vinden :? :? Ik vind hem nerges :o
Bezoek mijn site ook eenz: www.Down4Sims.com :biggrin:!!

#4 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 02 March 2006 - 12:06 PM

Ik kon hem ook niet vinden maar ik heb hem inmiddels wel. Als je op dat kassatje klikt in de koopkatalogus daar staat hij bij displays.
Posted Image

#5 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 12:23 PM

kassa? :o

#6 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 02 March 2006 - 01:11 PM

ik denk bij verzamelingen en dan zaken ofzo? :?
Hahahahaaa. Posted Image

#7 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 02 March 2006 - 01:54 PM

Ik denk dat je die alleen kunt kopen op een openbaar kavel.

Ik heb trouwens ook al een paar bugs gevonden denk ik. Toen ik probeerde een restaurant te openen en personeel aannam, kon ik ze een taak geven via het restaurant 'podium'. Dat ging prima, en ze werden ook toegewezen als serveerster enz. Maar ze voeren helemaal niets uit. Ze gedragen zich als klanten die in het restaurant willen eten door de menukaart te lezen. En als hun verkoopmeter niet vol zit lopen ze gewoon naar huis.

Hetzelfde geldt voor een sim die ik aannam om salonmedewerker te worden. Hij zat te hele tijd in het bubbelbad, en hij heeft niet eens een management menu waarin ik hem kan ontslaan.

#8 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 02 March 2006 - 05:48 PM

:-o die autodisplays kun je wel kopen op openbare kavels, maar de auto's niet :|
Hahahahaaa. Posted Image

#9 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 02 March 2006 - 05:55 PM

Dat is een bug, je moet eerst een sport auto erop zetten maar niet kopen dus alleen maar neersettenn en dan weghalen. Dan kunnen de andere auto`s er ook op. Ik heb ook een vraag: Hoe kun je als manager werkloos zijn?
Posted Image

#10 Seymer

Seymer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 02 March 2006 - 08:28 PM

Dat is een bug, je moet eerst een sport auto erop zetten maar niet kopen dus alleen maar neersettenn en dan weghalen. Dan kunnen de andere auto`s er ook op. Ik heb ook een vraag: Hoe kun je als manager werkloos zijn?

Bij mij kan ik helemaal geen auto's erop zetten het icoontje drvan is doorzichtig en onklikbaar! :(

Nog een bug: Die nieuwe bank is bij mij heel donker maar als sims er op gaan zitten of springen word die normale lichte kleur?!?!?! heel weird

Ook doen AL me object/hack downloads het niet meer (ze staan er niet eens meer!) wel me make-up/haar/kleding doen het wel heb al me download map eens leeg gemaakt en weer opnieuw drin geknalt maar nix helpt :(

Weer lekker slordig van Maxis... net als met Nightlife (karaoke gedoe)

#11 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 02 March 2006 - 08:46 PM

Ik heb het spel tot 5x toe opnieuw moeten opstarten... en nu doen mijn downloads het niet. Alle downloads die ik al heb geplaatst zijn nog wel gewoon zoals ze moeten zijn (niet oplichtend blauw ofzo), maar ik kan geen nieuwe meer plaatsen :( Ik heb het schilderij nodig, want ik heb momenteel helemaal geen volwassen sims in de buurt en daar wil ik graag mee beginnen.
Vraag dus: hoe krijg ik mijn downloads op een goede manier weer terug???

#12 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 02 March 2006 - 09:09 PM

Ik had ook een bug. Ik had een openbaar kavel verkocht, heb ik opeens me levensverlangen ofzo gehaald. Nu voor altijd platina. :? . Maar weet iemand hoe je veel klanten krijgt, en zitten bij die downloadcode maar 2 downloads?
Posted Image

#13 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 09:27 PM

Ik had ook een bug. Ik had een openbaar kavel verkocht, heb ik opeens me levensverlangen ofzo gehaald. Nu voor altijd platina. :? . Maar weet iemand hoe je veel klanten krijgt, en zitten bij die downloadcode maar 2 downloads?

ik weet niet hoe je veel klanten krijgt maar in het boekje staat als tip dat er meer klanten zijn als je je vestigt in de buurt van andere winkels (denk aan de stad en blauwwater)

#14 Seymer

Seymer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 02 March 2006 - 09:28 PM

WONDER BOVEN WONDER :jezus: doen me downloads het opeens weer WEL! :disco: YEEEAAA :yahoo: YESS :woei:
:wave::wave::wave:

Ik klikte bij opstarten (Downloads inschakelen of niet scherm) op een paar downloads EN toen waren ze er!!?? :thumbsup:

#15 LittleStar

LittleStar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 131 posts

Posted 02 March 2006 - 09:35 PM

Over die downloads: Gedownloade objecten kunnen schade aanrichten omdat ze niet geprogrammeerd zijn om verkocht te worden. Dat vind ik ook zo stom..

#16 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 02 March 2006 - 09:36 PM

Mijn downloads doen het ook weer!!

Ik meteen een winkel beginnen... Komt de eerste de beste klant er aan, pakt ie mijn VUILNISBAK en rekent af bij de kassa! :(
Nu moet ik verhuizen! :-o :x Bug? of hoort dat zo????

#17 LittleStar

LittleStar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 131 posts

Posted 02 March 2006 - 09:38 PM

Wow..Weird..
Der zijn wel VEEL bugs bij GHM..

#18 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 02 March 2006 - 10:00 PM

Als je die kubussen hebt om spullen uit te stallen en die opstapeld, kun je de bovenste die er staan niet aanklikken om heel het vak weer aan te vullen. :? Ook kan ik niet altijd spullen erin zetten, maar daar heb ik niet veel last van gehad.

Over de downloads, ik heb alleen de officiele, en die deden het eerst ook niet, maar erna ineens wel, en toen was ik bezig met een nieuwe winkel te maken en had ik paaskonijnen en valentijnbeertjes in de rekken gezet en wilde ik er eentje op het speelplekje, kon ik ze ineens niet meer kopen en ook niet met het pipetje.

Maar weet iemand of je een bedrijf ook kunt over plaatsen van thuis naar openbaarkavel?
Posted Image

#19 Seymer

Seymer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 02 March 2006 - 10:19 PM

Weet iemand al een oplossing voor het autoprobleem :? hier een plaatje:

Posted Image

#20 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 March 2006 - 10:30 PM

ik hoef niet te vragen of je NL hebt :P

ehm kijk anders eens in die onderste map daarin zit een mapje met alle dingen die je in NL kunt kopen, misschien dat ie daar wel bijzit :s
maar ik denk dat het n bug is :o

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users