Jump to content

Photo
- - - - -

Gaan het Maken FAQ Topic

• Please log in to reply
114 replies to this topic

#21 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 03 March 2006 - 08:38 AM

maare, patrick, moet je dan een sportauto in je inventaris doen, die op je openbare kavel op een display zetten, er af halen en dan kun je auto's kopen?
Hahahahaaa. Posted Image

#22 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 03 March 2006 - 10:08 AM

Heb je moeite met je eigen bedrijf op poten te krijgen? Dan kun je deze 6 staps tutorial volgen, die Maxis heeft gemaakt.
Hij is alleen wel in het Engels.

Tutorial
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#23 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 03 March 2006 - 03:26 PM

Die deuren op slot doen voor klanten enzo wil niet echt lukken bij mij. Klanten gaan rustig in het sims huis helemaal naar de bovenverdieping om te plassen... :( Bovendien gaat iedereen die iets gekocht heeft via het huis van de privé sims weer naar buiten... Niet echt de bedoeling lijkt me?! :? Wat gaat er fout?

PS Ik vraag me af hoe je in godsnaam met een heel gezin een bedrijf kan runnen, zonder cheats, haha, gewoon onmogelijk, volgens mij. Het is of kids of bedrijf.

#24 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 03 March 2006 - 03:31 PM

Ff een vraagje. Weet iemand hoe het winkelcentrum in het Nederlands heet? In het Amerikaans heet het volgens mij Bluewater Village, maar hoe heet het dan in het Nederlands :)?
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#25 Roos

Roos

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,282 posts

Posted 03 March 2006 - 03:47 PM

wat een kut spel hij valt de hele tijd uit...

#26 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 03 March 2006 - 04:33 PM

Ff een vraagje. Weet iemand hoe het winkelcentrum in het Nederlands heet? In het Amerikaans heet het volgens mij Bluewater Village, maar hoe heet het dan in het Nederlands :)?

Iets met minicentrum dacht ik. :?

Ik ging toenstraks opzoek naar iemand die een Servo verkocht, maar niemand had die. Of toch wel en heb ik er overheen gekeken? Heb toen zelf maar die robotwerkbank gekocht en nu kan de bloemenmevrouw beter robots bouwen dan bloemen schikken. :P
Posted Image

#27 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 03 March 2006 - 04:44 PM

Blauwwater

#28 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 03 March 2006 - 07:05 PM

Volgens mij bedoeld BB die ene winkel.
Posted Image

#29 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 03 March 2006 - 07:17 PM

Weet iemand al een oplossing voor het autoprobleem :? hier een plaatje:

Posted Image

Je moet rechtsboven in wel op dat slotje klikken, dan doet die het. :-)
Posted Image

#30 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 03 March 2006 - 08:06 PM

Welk slotje?!?!?!? :?
O__o

#31 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 03 March 2006 - 08:18 PM

Als je een winkel hebt kun je objecten markeren zodat mensen ze kunnen kopen. In dat menu om objecten voor verkoop te zetten zit ook een knop met een slot. Dat bedoelt ie denk ik.

#32 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 03 March 2006 - 08:33 PM

Jaa :D
Posted Image

#33 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 03 March 2006 - 10:15 PM

oja, dat je kunt zien wat er te koop is. trouwens, het hoogste level dat je winkel kan behalen is level 10, maar ik vind het wel heel erg vreemd dat er 25 extraatjes zijn en dat je er maar 10 kan kopen :-(
Hahahahaaa. Posted Image

#34 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 03 March 2006 - 10:57 PM

Hmm, is dat niet gekoppeld aan het aantal sterren dat je krijgt? Niet het niveau.

Oh ja, ik heb trouwens het auto platform gevonden. Je kunt het alleen kopen als je winkel op een openbaar kavel staat en dus niet thuis. Hij staat bij Tafels > Toonbanken. Of bij de 'kamer' categoriëen: Winkel > Tafels.

Daar kun je dan een auto op zetten doormiddel van dat slotje bij het winkelmenu.

#35 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 March 2006 - 09:49 AM

oja, dat je kunt zien wat er te koop is. trouwens, het hoogste level dat je winkel kan behalen is level 10, maar ik vind het wel heel erg vreemd dat er 25 extraatjes zijn en dat je er maar 10 kan kopen :-(

Hmm, is dat niet gekoppeld aan het aantal sterren dat je krijgt? Niet het niveau.

Als je X aantal sterren haalt gaat je winkel een niveau hoger en krijg je een punt om een extra te kopen. Ik had een winkel van niveau 10 en die kon nog steeds sterren halen, dus ik vraag me af of dat het hoogste niveau is.
En die extra's kan anders toch wel kloppen. Als je een nieuwe winkel begint ga je verder op je oude extra's, dat was tenminste bij mij het geval. :)
Posted Image

#36 *sterre*

*sterre*

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,082 posts

Posted 04 March 2006 - 12:35 PM

ik snap dr niks van :P

#37 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 04 March 2006 - 02:35 PM

Zeg, hoe lang duurt het eigenlijk voordat die idioten eindelijk doorhebben hoe een kassa werkt? :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#38 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 March 2006 - 02:44 PM

Zeg, hoe lang duurt het eigenlijk voordat die idioten eindelijk doorhebben hoe een kassa werkt? :P

Eeuwig. :P
Posted Image

#39 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 04 March 2006 - 02:48 PM

Als je X aantal sterren haalt gaat je winkel een niveau hoger en krijg je een punt om een extra te kopen. Ik had een winkel van niveau 10 en die kon nog steeds sterren halen, dus ik vraag me af of dat het hoogste niveau is.
En die extra's kan anders toch wel kloppen. Als je een nieuwe winkel begint ga je verder op je oude extra's, dat was tenminste bij mij het geval. :)

Of je tot niveau 10 kan gaan, of nog hoger, dat weet ik niet .. maar het klopt wel van die nieuwe winkel inderdaad. Als je een 2e winkel begint, moet je daar ook weer gewoon bij niveau 0 beginnen en kan je zodoende voor die winkel ook weer sterren verdienen. Daarmee kan je dan dus in elk geval weer punten krijgen voor die extra's, want het totaal blijft daarvan namelijk wel gelijk, dat is afhankelijk van de persoon, niet van de winkel. (Hmm .. volgens mij klinkt het heel vaag zo ... :? )
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#40 {Tointjah}

{Tointjah}

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 984 posts

Posted 04 March 2006 - 03:53 PM

Ik kan 3 dingen niet vinden:
- De kledingrekken om natuurlijk kleding te kunnen verkopen in je winkel.
- Een of ander podium die je blijkbaar bij het oprichten van een restaurant nodig hebt.
- En de Immer Metarfeuse ofzo oftewel de kapperstoel enz.

Kan iemand me alsjublieft helpen?? :-| :? :-( :-(

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users