Jump to content

Photo
- - - - -

Spore Gameplay Video

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 robintjuhhh

robintjuhhh

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 693 posts

Posted 03 March 2006 - 07:33 PM

03/03: Op Simmedia.co.uk heb ik bij hun nieuwsberichten deze nieuwe video gevonden: Spore Gameplay Video. Je kan hem op google video bekijken. En je hoort Will Wright zelf sprek en iets uitleggen maar ik kan niet zo goed engels dus...

Ik heb er in ieder geval uit op kunnen maken: je begint in de zee! En als je gaat evoluren kan je alles kiezen. De video duurt iets meer dan een half uur (35:47). En als je in de "evolutieroom" zit kan je "dier" ook rondjes laten lopen!

Dus nu nog even verder bekijken.

Ik hoop dat hij nieuw is :-)

Edit: Je kan zelfs je eigen huisjes maken... Dus een padestoel naast je nieuwe huis, geen probleem! En ze kunnen een soort rare dans uit gaan voeren. :-) En een nieuw ruimteschipje? Ach ontwerp hem ook zelf!

#2 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 03 March 2006 - 07:56 PM

Volgens mij is hij niet echt nieuw, want een tijdje terug werd er in dit topic ook al gesproken over een presentatie.
Die duurde alleen een uur, maar ik denk dat in jouw filmpje alleen de gameplay elementen eruit zijn gehaald, zodat het nog maar een half uur duurt. :)

Ik heb dit filmpje trouwens gisteren ook voor de helft gezien. Het heeft in ieder geval een hoop duidelijk gemaakt, want eerst snapte ik echt totaal niet hoe het zat, maar nu al wel wat meer :P. Die editor is echt super gaaf.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#3 robintjuhhh

robintjuhhh

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 693 posts

Posted 03 March 2006 - 08:09 PM

Ja ik wist niet zeker, maar het is wel een mooi stukje als Will een planeetje opblaast! :-) :P

#4 Teun

Teun

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 774 posts

Posted 04 March 2006 - 09:16 AM

Deze is inderdaad niet nieuw :P

Wel zullen we waarschijnlijk op de GDC van dit jaar, die op 20 tot 24 maart wordt gehouden iets nieuws zien! :D
Vertaalmachine (Nieuwe url!)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users