Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Familiepret Accessoires discussie

Recommended Posts

ohja hmm ik kan hem gaan downloaden... maar ik speel nooooit meer de sims..

(ik voel me te oud) (A)

[quote name='Roos' post='183284' date='15 Apr 2006, 11:22']ik heb hem al voor 1.7%[/quote]
Zozo dat doe je goed :P
ik voor 100% 8)

[PS:Het is wel grappig die nieuwe, maar hoe vaak gebruik je het nouw?]

Ik heb 'm besteld bij dynabyte, maar ben vergeten m'n telefoonnummer te geven, dus ze kunnen me niet bellen :P en ik heb hun nog niet gebeld, dus ik weet nog niks :lol: maar ik kan nu toch geen sims doen, want onze computer is veel te traag :roll: dus 'k ga toch wachten op m'n eigen comp (die ik nog steeds niet besteld heb :P)

ikke 2 euro, Ik heb hem toen meteen geinstalleerd, en toen ik een sim wou maken, ging de achtergrond van maak-een-sim rood knipperen, kheb backup willen maken, en toen ik er even niet was heeft mn zusje het weggeklikt. Ik denk dus dat hij klaar is, en pleur het spel eraf..AL MIJN DOWNLOADS, SIMS EN ERFGOED LEGACY WEG! :x :(

Ik ga hem niet kopen, ik vind het al veel geld voor een paar objecten, en ik vind de meesten ook nog eens lelijk :|

ik ga m ooit kopen als ik genoeg geld heb om het me te kunnen permitteren, normaal sta ik te springen om n pakket (bij kerst kreeg je er tenminste nog NPC's bij) maar deze kan wel wachten :)

lol, ik heb juist het kerstpakket niet :P daar kwamen ook al veel dingen van op internet, dus had geen zin om het nog te kopen :P

[quote name='Suzie14' post='183722' date='23 Apr 2006, 11:39']Misschien koop ik hem later, over een half jaar ofzo, als hij wordt afgeprijsd :whistling:[/quote]

Lol, nou ja om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij dan al is afgeprijst, omdat de Sims Studentenleven ook nog gewoon 30 euro kost. En dat is al wel langer dan een jaar geleden dat die uitkwam.

Als je wil wachten tot een spel van de sims is afgeprijst, zit je wel aan 3 of 4 jaar vast denk ik...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...