Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Familiepret Accessoires discussie

Recommended Posts

Inderdaad. Zie ook de [url="http://spzone.simparool.nl"]Zone[/url], voor de bug fixes. Wel raar dat ze maar 2 bugs patchen, terwijl er toch duidelijk meer waren :unsure:.

ja vond ik ook een beetje vreemd, ze hebben duidelijk niet op de BBS gekeken? misschien moeten we ze er even naar laten kijken? stuur die link van de BBS op naar EA Maxis, dan kunnen ze zien hoeveel bugs er zijn....

Misschien waren die andere dingen vooral individuele bugs... Bij een echte uitbreiding zijn ook altijd dingetjes die maar één of twee mensen ofzo hebben, dan gaan ze daar geen tijd in stoppen...

Ik zie net dat hij bij de [url="http://www12.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=276724&subcat=pc"]CD Wow[/url] "maar" 10 euro kost :P.
Dus mensen die hem nog niet hebben, en die hem wel willen kunnen hem misschien daar bestellen ;).

[quote name='Batumulia' post='183864' date='26 Apr 2006, 17:41']lol en dan moeten ze zeker 5 euro verzend kosten betalen muhahaha[/quote]

"EUR 9.99 incl. gratis bezorging!"

Bij CD Wow is verzending altijd gratis ;).

[quote name='Batumulia' post='183890' date='27 Apr 2006, 07:47'];) dat weet ik ook wel het was gewoon een mogelik scenario :P ;)[/quote]

Ooh ja lol :P. Tja het had wel gekund, dan denk je goedkoop uit te zijn, maar dan betaal je 5 euro verzending :lol:.

'k Ga 'm morgen eindelijk halen :) als ik de Dynabyte iig kan vinden... volgens mij zijn ze naar verderop in de Nachtegaalstraat verhuisd ofzo, want ze zeiden dat ze daar nog wel zitten, maar ik zag ze niet :o

:| heb ik eindelijk familiepret, heb ik het geinstalleerd, staan m'n simshuizen vol met blauwe dingen die eerst downloads waren; haar en alles werkt nog wel.. Weet iemand wat ik kan doen? De patch heb ik er al overheen gegooid.. :-(

Jaaaa! Ik heb hem tóch maar gekocht, omdat ik gewoon als diehard-fan alle uitbreidingen wil hebben :D Hij's best leuk, maar alsnog duur... Daarom heb ik hem samen met m'n zusje gekocht, ieder 7,50 :-P

[quote name='BeachBoy' post='181841' date='18 Mar 2006, 20:51'][quote name='acsaczy' post='181840' date='18 Mar 2006, 19:56']
ik vind dat ze het wel lekker weten uit te melken zeg >:( bah..[/quote]

Ja ben ik het helemaal mee eens. Het zou me niks verbazen als ze iedere maand of iedere 2 maanden met zo'n pakket zouden komen.

Terwijl ik [url="http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=1116440&id=1193318"]hier[/url] lees dat EA niet meer wil gaan uitmelken. Nou daar merk ik tot nu toe niet héél veel van :roll:.
[/quote]
idd , want er komt ook al weer een zogenaamde sims2 glamour stuff, is btw een topic van echt vage gasten daar :-P
Edit:"ja ik weet dat EA voor uitmelken staat, die gasten zijn daar wereldberoemd mee geworden....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...