Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Frouwke

1 april

Recommended Posts

Ok, gaat iemand domme grappen uithalen vandaag?
Heeft iemand een grap met jou uitgehaald?
Spill it!

Om 5 over 1 hier heeft een Engelsman een artikel op internet gezet, wat dus bij hem net 1 april is.
En dit kan een aantal Gorillaz fans van streek maken. xDD *vind dit geweldig*
Hehe. *heeft vage humor*

Ja, dat heb je als het half 3 is. :|

Ik keek net op de[url="http://www.modthesims2.com/index.php"]mod thesims[/url]? side en zag dat een en ander veranderd was!
Een 1 april grap? :-P :woei:
( het was mij gister nog niet opgevallen)

Veronica gaat vanavond Mission Impossible 3 uitzenden terwijl die nog in de bioscoop moet komen. Goh, hoe zou dat nou toch kunnen? :roll:

M'n pa had in m'n bed overal blikjes zalm verstopt. Die kerel z'n humor :P

Iemand enig idee om iets terug te doen ^^?

Mijn favo Harry Potter site (MuggleNet), hebben samen met een andere Harry Potter site (The Leaky Couldron) een "nieuwe" site gemaakt genaamd de [url="http://www.leakymug.com"]LeakyMug[/url].
Hun doen echt altijd hele grote grappen, vaak is het echt de hele site omgooien ofzo, en doen alsof het ineens een hele andere site is :P.

[quote name='Sjilki' post='182577' date='1 Apr 2006, 12:36']M'n pa had in m'n bed overal blikjes zalm verstopt. Die kerel z'n humor :P

Iemand enig idee om iets terug te doen ^^?[/quote]

Pfhahahaha :hysterisch: , moet je in de gordijnenrails op je ouders hun slaapkamer ofzo garnalen stoppen en dan de verwarming heel hoog zetten :twisted:

en net werdt ik in de zeik genomen,
stonden 3 kids voor mijn deur, ik doe open, en het meisje wat het woord deed zegt: dag mevrouw, U heeft kaarten besteld op www.kaarten.nl
ik zeg he? ik , echt niet, jawel zegt het meisje , U heeft kaarten besteld op www.kaarten.nl, het kind had ook nog keurig een of ander boekje in haar handen, leek net echt!! maar ondertussen voelde ik van schrik mijn bloed uit mijn gezicht wegtrekken, en het 1e wat ik dacht OMFG ze hebben fraude met mijn naam gepleegd op internet....... en net op het moment dat ik weer wat wilde zeggen....
wat denk je????
schieten ze vreselijk hard in de lach 1 APRRRRRRRIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLL die meiden lagen helemaal in een deuk van het lachen, terwijl ze zeiden, hahahahhaaha die was goed he? die doen we bij de volgende ook!

ik lag toen zelf ook helemaal in een deuk van het lachen, LOL vond het een hele goeie!

ja, idd :-P de 1 april grap van het jeugdjournaal is zoooooo dom :doh: .. En eefje geloofde het niet :-P .. Omg.. XD

ooh wat hebben ze dit jaar weer bedacht? :P

ik heb een geweldige grap met mijn hond uitgehaald joh! :P
Ze is een witte herder en ik zei zo: Je bent zwart!
En toen keek ze heel raar... "1 APRIL!!!!!" Haaaa ze dacht echt dat ze zwart was geworden! :hysterisch:

:roll:

Nou veel vrouwen die bij het jeugdjournaal werken zijn wel zwanger. Stond vandaag in het Volkskrant Magazine. Dus het klopt wel voor een deel :P

[quote name='Wouter' post='182624' date='1 Apr 2006, 20:32']Nou veel vrouwen die bij het jeugdjournaal werken zijn wel zwanger. Stond vandaag in het Volkskrant Magazine. Dus het klopt wel voor een deel :P[/quote]
ja dat wel ook die Brecht ofzo...

[quote][23:18:32] R&B (K)(L: Is dat een U april grap...offfff smaak ik
echt als een popcorn :S
[23:19:05] Frouwke : nee, da's een filmpje :P en hoe zou ik nou
kunnen weten hoe jij smaakt? XD
[23:19:39] R&B (K)(L: nou simpel..........1 APRIL!!!
[23:19:49] R&B (K)(L: Hahahahhaa.....:P
[23:19:51] Frouwke : er.. right
[23:20:12] R&B (K)(L: ;)[/quote]

En Remi probeerde het 3 keer bij mij gisteren:
[quote][20:30:15] R&B (K)(L: Heb je het gehoord :'(........nagativ is
doodgeschoten
[20:30:22] R&B (K)(L: Die rapper...ken je wel he
[20:30:22] Frouwke : 1 april
[20:30:23] Frouwke : XD
[20:30:39] R&B (K)(L: Shit.......
[20:30:42] R&B (K)(L: :P
[20:31:04] R&B (K)(L: Jij trapt er dus niet in :-(
[20:31:08] Frouwke : XD[/quote]

En hij had ook zijn naam veranderd in "de kantine is platgebrand :'(" :roll:

de ergste dag van het jaar is weer voorbij pfieuw

ik moest werken gister, ik he nog nooit zo vaak de zelfde "grap" gehoord van klanten als gister, hebben die mensen geen leven ofzo?

Haha, ik heb zaterdag geen enkele 1 april grap gehoord (of je moet meetellen dat m'n broertje van 7 de hele dag riep dat m'n veters los waren, al liep ik op sloffen :roll:)

[quote name='Peter de Simmer' post='182708' date='2 Apr 2006, 22:41']Neopets had mij voor de gek gehouden... :P[/quote]

wat was de grap van neopets dan?
@TenF Waha :D

Me vriendin had zown grap 1 keer bij mij gedaan en ben er ingetrapt ook nog.. Ik had een gat in me rechter broeksding.. En toen zei ze 'heaa Lis in je linker broeksding zit ook een gat'.. Ging ik kijken ook nog.. Pfooeee :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...