Jump to content

Photo
* * * - - 3 votes

Computerproblemen topic

• Please log in to reply
873 replies to this topic

#861 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 20 January 2010 - 05:11 PM

Die heb ik niet. Ik heb 2 schijven, de gewone c-schijf en een d-schijf (is wel een partitie). Maar om op dit moment Windows opnieuw te installeren is helaas geen optie. Ik heb op het moment niet echt tijd om al die wachtwoorden en installeerprogramma's (bv van ziggo) na te gaan. Dan nog maar een poos je kapot ergeren, het is niet anders.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!

Heb trouwens nog 1 vraag: heb draadloos internet van Ziggo en het komt zo ong. 1x in de maand voor dat ik ineens het internet niet meer opkan, moet dan de modem en router uitzetten en aanzetten en daarna mijn computer opstarten voor ik weer internet heb. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

#862 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 20 January 2010 - 10:15 PM

Heb zelf ook Ziggo, het meest waarschijnlijke is dat je router niet zo goed overweg kan met je modem.
Aangezien het maar 1x per maand is zou ik me er niet zo druk over maken, als het je echt stoort moet je gewoon Ziggo bellen.
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#863 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 21 January 2010 - 06:22 PM

Nou, zo'n probleem vind ik het niet, wel lastig trouwens als je snel iets wilt opzoeken, maar goed, het is niet anders. Ik heb de router gelijktijdig met mijn modem van Ziggo gehad, dus dat zou ik wel raar vinden.

#864 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 22 January 2010 - 03:06 PM

Kreeg net een netwerkfout... een andere computer zou op mijn IP zitten.

Hoe kan dat? Ik heb naar ons thuisnetwerk zitten kijken op de routerwebsites, en er zijn maar 3 computers verbonden, mijn computer, mijn moeders laptop en mijn eigen laptop. :\ En op het moment is alleen mijn laptop aan. Wtf?
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#865 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 23 January 2010 - 10:11 PM

Dan zit óf iemand op je netwerk, óf je router is vaag aan het doen, óf gek genoeg staat een andere pc toch aan.
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#866 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 23 January 2010 - 10:18 PM

Als iemand op het netwerk zou zitten zou hun computer toch ook tussen de computers staan?
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#867 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 23 January 2010 - 10:46 PM

Dat kun je dus uitzetten, dus helaas kun je het daarmee niet controleren.
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#868 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 24 January 2010 - 11:55 AM

Kreeg net een netwerkfout... een andere computer zou op mijn IP zitten.

Hoe kan dat? Ik heb naar ons thuisnetwerk zitten kijken op de routerwebsites, en er zijn maar 3 computers verbonden, mijn computer, mijn moeders laptop en mijn eigen laptop. :\ En op het moment is alleen mijn laptop aan. Wtf?

Misschien is het je Wii? Die kan altijd verbinding hebben met het internet, ook als ie op standby staat...

#869 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 24 January 2010 - 01:43 PM

Hmm het kan wel ja, hij is verbonden via mijn computer... Moet ik even mijn IP op mijn Wii weer checken..

edit: oh wacht nee. :) Ik heb mijn Wii op onze andere router... Ik zit op de Speedtouch Thomson, mijn Wii zit aangesloten op Linksys Cisco.

Posted Image

#870 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 02 February 2010 - 08:28 PM

Weet iemand hoe je zo'n schoonmaak-programma of iets dergelijks draait voor je printer? Ik heb een 8 jaar oude printer overgenomen en die print nu alleen maar met witte strepen tussen de tekst door :P Dus ik denk dat er gewoon vuil in zit, hoewel de eerste dingen gewoon normaal werden geprint..
Posted Image

#871 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 17 February 2010 - 07:27 PM

Dubbelpost, want ik heb alweer een probleem :P

Iemand die allemaal technische dingen weet over illustrator?
Want ik heb een groot probleem met de kleurenweergave. Als ik een vlak vul met het meest oogverblindend felle blauw dat er is, krijg ik een hele doffe blauwgrijze kleur te zien. Dat is echt kut werken want ik ben ontwerpkaarten aan het maken die straks uitgeprint gaan worden, dus ik zit nu tegen een kaart aan te kijken die totaal niet lijkt op hetgeen wat er straks uit de plotter komt.. Ik werk in Photoshop 5 Default Spaces, CMYK; dat zijn de juiste instellingen voor de kleurweergave naar de printer.

En het gekke is dat hij de ene keer het wel doet en de andere keer niet, dus het ligt niet aan mn beeldscherm oid.

Iemand..?
Posted Image

#872 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 16 March 2010 - 06:03 PM

Heeft er hier iemand ervaring met een Time Capsule? Zo ja, klopt het dat ze snel kapot en kan je er muziek mee streamen naar je Xbox? En uiteraard hoe zijn de ervaringen?
Posted Image

#873 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 15 July 2010 - 06:31 PM

Iemand een flauw idee hoe je je drivers update? Snap er echt geen drol van :|:|

EDIT: laat maar, al gevonden :)

EDIT2: Iemand een flauw idee hoe je de sims zonder problemen kan installeren??? Dit is me serieus nog nooit in één keer gelukt
Posted Image

#874 Pypegypepaify

Pypegypepaify

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 22 May 2011 - 12:04 PM

Due to complaints about subject matter in the Off Topic section we have now divided this into two areas, one for discussion of sports other than the NFL, and one for entertainment.

Please keep your postings relevant to these two topics. If not postings will be removed immediately and sanctions taken against repeat offenders.

If people are continually unable to keep to the topics, Off-Topic areas will be abandoned entirely.

PLEASE NOTE: All previous Off-Topic posts that were not updated in the month of July have been deleted.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users