Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Aernout

Nieuwe 'wezens'

Recommended Posts

Vampiers zaten ook in de Sims 1 Vickie Vampieris.
Maar als het dag was in Abracadabra smelt Vicky Vampieris niet als een suikerkklontje naar de verdoemenis?

In Sims 2 wel Daglicht was slecht zorg voor een hermetisch afgesloten kist zonder raaampjes!

-----------------------------

Weerwolven is leuk is leuk idee een weerwolf aaanschaffen en dan aaah ze hebben mij gebeten!

[quote name='Nina' post='198374' date='8 Sep 2006, 08:54']Waarom stoppen ze er dan slecht gemaakte weerwolven in? Ik kan ook wel zonder ze leven hoor![/quote]

Omdat ze het al druk genoeg hadden met het maken van de huisdieren zelf. Ze hebben niet eens tijd gehad om nieuwe kleren te maken!

[quote name='Wouter' post='198405' date='8 Sep 2006, 13:02'][quote name='Nina' post='198374' date='8 Sep 2006, 08:54']
Waarom stoppen ze er dan slecht gemaakte weerwolven in? Ik kan ook wel zonder ze leven hoor![/quote]

Omdat ze het al druk genoeg hadden met het maken van de huisdieren zelf. Ze hebben niet eens tijd gehad om nieuwe kleren te maken!
[/quote]

Ook al geen kleren? :o
Ze hadden beter kunnen doen dat een sim in een hond veranderde ofzo :-P die lijken tenminste nog echt.
Zal mij benieuwen of er dan ook opeens een maan is. (vast niet)

[quote name='Kipputjuh' post='198409' date='8 Sep 2006, 13:56'][quote name='Wouter' post='198405' date='8 Sep 2006, 13:02']
[quote name='Nina' post='198374' date='8 Sep 2006, 08:54']
Waarom stoppen ze er dan slecht gemaakte weerwolven in? Ik kan ook wel zonder ze leven hoor![/quote]

[/quote]

Ook al geen kleren? :o
Ze hadden beter kunnen doen dat een sim in een hond veranderde ofzo :-P die lijken tenminste nog echt.
Zal mij benieuwen of er dan ook opeens een maan is. (vast niet)
[/quote]

Pff geen nieuwe kleren en kapsels? Prutsers! Ik koop Pets niet meer :-(

En als ze geen goede weerwolven kunnen maken, laten ze ze er toch gewoon uit :P t is niet verplicht hoor.

[quote name='Wouter' post='198405' date='8 Sep 2006, 13:02'][quote name='Nina' post='198374' date='8 Sep 2006, 08:54']

[/quote]
Tja niet om het een of ander hoor, maar waarom dan een product rushen, om het snel op de markt te brengen? Waarom wachten ze niet gewoon nog een paar maanden en doen ze er een fatsoenlijk aantal kleren in :roll:?
Ik bedoel alle respect voor Maxis hoor, maar ja ik zou dan gewoon ff wat minder rushen enzo :P.

Tja dat moet je niet aan mij vragen. Toen ik het speelde in ieder geval waren er geen nieuwe kleren of kapsels voor alle leeftijdsgroepen. Maar of er in de tussentijd nog kleren zouden worden toegevoegd ben ik vergeten te vragen...

Weerwolven zijn idd erg cool, maar zou er niet de mogelijkheid zijn dat ze deze keer wat meer beesten er in doen? Ik zou dit zeer op prijs stellen.

Dan moet je de weerwolf leider zien te vinden, die komt snachts langs en heeft gloeiende ogen.
Je moet bevriend met m raken, veel spelen etc. en dan bijt hij je vanzelf.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...