Peter de Simmer 1 Report post Posted June 15, 2006 Ik kreeg een mail binnen van Zuiderpark Computers en daar stond The Sims 2 Glamour Stuff op de preoder... [url="http://zuiderpark-computers.nl/advanced_search_result.php?keywords=%5BPre-Order%5D"]http://zuiderpark-computers.nl/advanced_se...%5BPre-Order%5D[/url] Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 15, 2006 Klopt, er zijn inmiddels verschillende sites die Glamour Stuff als pre-order hebben. Bol.com heeft hem ook al . [size=1][offtopic]OMG, ze hebben daar Splinter Cell Double Agent voor maar €33,99 . Zijn hun nou zo goedkoop, of zijn die andere gewoon zo duur?[/size] Share this post Link to post Share on other sites
Kiki* 0 Report post Posted June 15, 2006 WAAAAAH sexy joh! edit: dat was dus NIET bedoeld over splintercell geval Share this post Link to post Share on other sites
Aernout 0 Report post Posted June 15, 2006 ja dat zag ik 2 weken geleden ook al op een site staan! maar toen hadden ze er foto's bij van de gewone sims 2 dus ik dacht dat het nep was ofzo Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 15, 2006 Ik heb ff een berichtje op de Zone gezet, omdat Bol.com hem ook al aanbied . Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted June 15, 2006 is die glamour stuff net zoiets als familie en kerst dinges? Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 15, 2006 Jups. Dus geen "echte" uitbreiding, maar zo'n accesoires pakket . Share this post Link to post Share on other sites
Suzan 2 Report post Posted June 15, 2006 Lijkt me wel leuk Met hele chique jurken, en van die boa's Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 15, 2006 Lol . Wat ik echt hoop, is dat ze daar dan wat dingen uit Super Star indoen. Wat ik echt graag terug wil zien zijn die modderbaden en die scuba tank . Share this post Link to post Share on other sites
Suzan 2 Report post Posted June 16, 2006 Jaaaa Superstar, favoriete uitbreiding! Ik vond dat zingen zo leuk, maar dan wil ik het zonder zo'n scherm waar ze op kijken, alleen een podium... Want dat is leuker voor foto's en films Share this post Link to post Share on other sites
Aernout 0 Report post Posted June 22, 2006 Ik denk niet dat ze zulke grote objecten erin gaan doen! volgens mij doen ze gewoon wat nieuwe kapsels, lippenstift en een paar kleren en een poster van een popster ofzo Share this post Link to post Share on other sites
Batumulia 0 Report post Posted June 22, 2006 ja ik denk het ook niet, ik denk wat nieuwe kapsels etc. Share this post Link to post Share on other sites
Suzanne239 1 Report post Posted June 26, 2006 [quote name='Aernout' post='188083' date='22 Jun 2006, 21:38']Ik denk niet dat ze zulke grote objecten erin gaan doen! volgens mij doen ze gewoon wat nieuwe kapsels, lippenstift en een paar kleren en een poster van een popster ofzo [/quote] En dat is dan €20,- Share this post Link to post Share on other sites
Suzan 2 Report post Posted June 27, 2006 Ze moeten een keer een nieuw tabblad doen met accesoires, dat er hetzelfde uitziet als het make-up tabblad in CAS! En dat je dan oorbellen, kettingen, ringen enz. kan kiezen... Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted June 27, 2006 Dat komt misschien nog wel in een uitbreiding. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 28, 2006 [quote name='Suzanne239' post='188568' date='26 Jun 2006, 15:23'][quote name='Aernout' post='188083' date='22 Jun 2006, 21:38'] Ik denk niet dat ze zulke grote objecten erin gaan doen! volgens mij doen ze gewoon wat nieuwe kapsels, lippenstift en een paar kleren en een poster van een popster ofzo [/quote] En dat is dan 20,- [/quote] €15 Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted July 26, 2006 acs heeft gelijk, want de vorige mini uitbreiding was ook €15,- en bij gewone expansions waren alle prijzen ook gelijk. excuses nog voor mijn kleine bump. Share this post Link to post Share on other sites
Patrick 0 Report post Posted August 28, 2006 Ik heb hem inmiddels maar zoveel verandering is er niet. Ik vindt die radio wl mooi . Share this post Link to post Share on other sites
Teun 0 Report post Posted August 28, 2006 Ik heb 'm gisteren gespeeld, echt een hele grappige familie gemaakt, 5 mensen, wil ik beginnne met het huis: valt m'n pc uit.. Blue screen of death Toch maar eens dat ding nakijken Share this post Link to post Share on other sites
bloemje 0 Report post Posted August 28, 2006 mja, ik heb hem ook, familie gemaakt, blijft die hangen ¬¬ nog maar eens ene keer proberen Share this post Link to post Share on other sites
Koelkastje 0 Report post Posted September 1, 2006 Ik heb Glamour Stuff geinstalleerd. Maar al mijn sims zijn hun herinneringen kwijt :S - Tis toch raar dat twee oudjes die al jaren getrouwd zijn opeens weer "eerste kus" optie hebben. - Mijn simskids hebben allemaal weer een 6.5 als cijfer op school. - Niemand zit ook meer op een particuliere school. - Mijn zwangere sim moest eerst weer "O jaa-en" om de zwangerschap verder te laten verlopen. Hebben hier meer mensen last van? Gelukkig weten ze nog net wie hun familieleden zijn. En de meeste herinneringen zijn niet heel erg interessant. Maar soms is het wel handig. Zo wilt mijn sim 100.000 verdienen, maar was ze net weer blij dat ze 5.000 kreeg. Terwijl ze voor Glamour Stuff al op 75.000 zat. Toch wel irri. Ze hebben wel allemaal hun baan en vaardigheden + kennissen onthouden. En als iemand het zelfde probleem heeft.. is het mogelijk de herinneringen weer terug te krijgen? (zal wel niet.. maar vraag het gewoon toch ) Share this post Link to post Share on other sites
Roos 0 Report post Posted September 1, 2006 ohh is ie al uit snel downlaoden Share this post Link to post Share on other sites
Starrats 0 Report post Posted September 1, 2006 ik heb (nog) geen problemen met glamour Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted September 1, 2006 Ik ook (nog) niet. Maar ik heb voor de zekerheid voor ik ging instaleren ook een backup gemaakt... Share this post Link to post Share on other sites
Koelkastje 0 Report post Posted September 1, 2006 [quote name='Peter de Simmer' post='197725' date='1 Sep 2006, 20:38']Ik ook (nog) niet. Maar ik heb voor de zekerheid voor ik ging instaleren ook een backup gemaakt...[/quote] Tja.. dat sla ik altijd over en hoop dat het goed gaat. Maar goed, herinneringen komen vanzelf wel weer. Jammere is wel dat ook alle inventaris uit hun 'rugzak' is verdwenen. Maar verder is het goed te spelen Share this post Link to post Share on other sites