Jump to content

Photo
* * * * - 14 votes

Slowchat topic

• Please log in to reply
16778 replies to this topic

#41 Lisette

Lisette

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,866 posts

Posted 10 July 2006 - 08:46 PM

Vaders zijn soms zó irritant.. :P

Vader: Is die film niet een beetje te eng voor je
Ik: Hoe oud denk je wel niet dat ik ben?!
Vader: Vind je moeder het goed
Ik: Tuurlijk, waarom niet?!
Vader: Ik neem hem wel op voor je, kan je hem overdags bij me kijken
Ik: Je doet je best maar
Vader: Jij bent 14 en die film is voor ouder dan 18
Ik: Oh dus je weet wel hoe oud ik ben!
Vader: Ik neem hem voor je op, er zitten enge ruimte monsters in
Ik: Ik schrik toch ook niet van jou?! Maargoed, neem maar op. Dan kan ik NOG EEN KEERTJE zien bij jou

En dat op msn! :-P Ik lig hier dubbel ouwe :D Maar hij meent het toch niet, hij weet dat ik die film ooit wel gezien heb.. :)

#42 Kiki*

Kiki*

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,193 posts

Posted 10 July 2006 - 09:15 PM

ze hebben hier bij de albert heijn xl geen Vogue :|

of ik heb weer eens een keer niet goed gekeken :P

#43 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 10 July 2006 - 09:22 PM

Vaders zijn soms zó irritant.. :P

Vader: Is die film niet een beetje te eng voor je
Ik: Hoe oud denk je wel niet dat ik ben?!
Vader: Vind je moeder het goed
Ik: Tuurlijk, waarom niet?!
Vader: Ik neem hem wel op voor je, kan je hem overdags bij me kijken
Ik: Je doet je best maar
Vader: Jij bent 14 en die film is voor ouder dan 18
Ik: Oh dus je weet wel hoe oud ik ben!
Vader: Ik neem hem voor je op, er zitten enge ruimte monsters in
Ik: Ik schrik toch ook niet van jou?! Maargoed, neem maar op. Dan kan ik NOG EEN KEERTJE zien bij jou

En dat op msn! :-P Ik lig hier dubbel ouwe :D Maar hij meent het toch niet, hij weet dat ik die film ooit wel gezien heb.. :)

jees dat zijn nog es gesprekken :P

ik wil Pringles!
Posted Image

#44 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 10 July 2006 - 09:32 PM

Mijn hand doet pijhijn! :(
Posted Image

#45 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 10 July 2006 - 09:38 PM

Waar blijft Friends nou? Het had er een paar minuten geleden al moeten zijn :P. Nu is er alleen maar een of andere saaie serie op van een paar bellende dombo's :|.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#46 M@rj@

M@rj@

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,049 posts

Posted 10 July 2006 - 09:46 PM

k ben kwaad :-) :glare:
Posted Image

#47 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 10 July 2006 - 09:50 PM

en waarom ben je kwaad als ik het vragen mag? :)
Posted Image

#48 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 10 July 2006 - 10:12 PM

(Jozza in Pimptopic) http://index.php?act=findpost&pid=190531

(TenF @ 10 Jul 2006, 00:33) http://index.php?act=findpost&pid=190531
"het forum team hoeft geen verantwoording af te leggen aan de leden" betekent nog niet dat jullie alles met dit forum kunnen doen wat je wilt, zonder dat de leden er inspraak in zullen willen hebben...

Toch wel. Vergeleken met heel veel internetfora is het hier nog heel gemoedelijk, hoor. Een internetforum is zelden of nooit een democratie, zo zit dit hele gebeuren nou eenmaal niet in elkaar. De meeste fora komen veel dichter in de buurt bij 'goedaardige dictaturen'.

Dat je op een internetforum geen democratie hebt, betekent nog niet dat je ongestraft alles zal kunnen doen :roll: en al helemaal niet als je ze eerst vrij veel vrijheid enzo gaf... ;)

Oeh, ik heb een enormpe pimp trouwens :D
k heb vrienden die net zo gek zijn van spelletjes als ik :blij: heb vandaag de hele dag spelletjes zitten doen, net als vrijdag :blij:
En als we naar Terschelling gaan, gaan we gewoon een week lang spelletjes doen :P Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :blij:
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#49 M@rj@

M@rj@

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,049 posts

Posted 10 July 2006 - 10:50 PM

en waarom ben je kwaad als ik het vragen mag? :)

omdat mn moeder me nog steeds negeert ^_^ en ik kan er niet tegen dat iemand me negeert zelf niet als dat mislukte geval dat door moet gaan voor een mens het doet :glare:
Posted Image

#50 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 10 July 2006 - 11:33 PM

Iiiiiiiiihhhhhhh nog ongeveer 11 uur slapen, dan is Daphne hier, en dan gaan we foto's ophalen :D
Sweet little words made for silence, not talk.

#51 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 10 July 2006 - 11:54 PM

ik heb koppijn.. verveel me en ben moe.
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#52 Patrick

Patrick

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 989 posts

Posted 11 July 2006 - 08:04 AM

Zometeen op vakantie :-) :-) 8) . Tot over een week :zwaaien:
Posted Image

#53 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 11 July 2006 - 08:51 AM

ik ga 26 juli een dagje heen en weer vliegen naar Londen :puppyeyes:

#54 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 July 2006 - 09:34 AM

Dat je op een internetforum geen democratie hebt, betekent nog niet dat je ongestraft alles zal kunnen doen :roll: en al helemaal niet als je ze eerst vrij veel vrijheid enzo gaf... ;)

Alleen al het feit dat ik de forumsoftware en het domein betaald heb betekent dat ik kan doen en laten wat ik wil :)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#55 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 11 July 2006 - 09:37 AM

Alleen al het feit dat ik de forumsoftware en het domein betaald heb betekent dat ik kan doen en laten wat ik wil :)

Zucht, dan leg ik er maar de nadruk op... ;)
Tuurlijk kan jij alles doen wat je wilt, je kan dit hele forum omgooien naar een Pro-Lenin/Stalin/Communistisch forum als je wilt, en alle info over de sims weghalen. Maar dat zullen de leden niet leuk vinden, en die blijven dan gewoon weg. En dan zit jij met een leeg forum ;) (of is dat geen straf? :P)

Oeh, ik ga morgen naar Spelerij/Uitvinderij :D
Posted Image

#56 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 July 2006 - 09:49 AM

Yay, 10 punten voor het compleet uit z'n verband rukken van wat ik bedoelde. Dat is een absurd voorbeeld. Ik heb het over het basisprincipe van ieder forum: degene die betaalt is de baas. Maar dat wil niet zeggen dat je niet reëel moet blijven. Natuurlijk ga je geen supergrote veranderingen doorvoeren zonder eerst te overleggen met de rest.

Maar wat ik wel ongestraft kan doen is een kleine logistieke wijziging aanbrengen in een OFFTOPIC forum, iets wat helemaal niks te maken heeft met de kern van deze site. Dus hou nou maar op met de rebel uit te hangen :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#57 rramirezz

rramirezz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 11 July 2006 - 10:44 AM

Shit! net de bekeuring binnen gekregen voor het fietsen in het Drouwener bos ....50 euro!!!
"Ko de bos wachter" en "oom pokke agent" :politie: bedankt!!1 ....(not) :x :stoel:

#58 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 11 July 2006 - 10:55 AM

ik ga 26 juli een dagje heen en weer vliegen naar Londen :puppyeyes:

ahja dat is maar een uurtje vliegen en door het tijdverschil kom je daar op dezelfde tijd aan als je vertrokken bent eigenlijk :P
Posted Image

#59 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 11 July 2006 - 10:58 AM

Yay, 10 punten voor het compleet uit z'n verband rukken van wat ik bedoelde. Dat is een absurd voorbeeld. Ik heb het over het basisprincipe van ieder forum: degene die betaalt is de baas. Maar dat wil niet zeggen dat je niet reëel moet blijven. Natuurlijk ga je geen supergrote veranderingen doorvoeren zonder eerst te overleggen met de rest.

Maar wat ik wel ongestraft kan doen is een kleine logistieke wijziging aanbrengen in een OFFTOPIC forum, iets wat helemaal niks te maken heeft met de kern van deze site. Dus hou nou maar op met de rebel uit te hangen :P

Hehe, ok :onschuldig: :bloem:
Posted Image

#60 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 July 2006 - 11:13 AM

Mja zoals Sterre in het camping topic al zei, ik ben een gemenerik 8)
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users