Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Kudos: nieuwe Sim achtige game

Recommended Posts

Er zijn in het verleden zat games geweest die hoopten om het succes van de Sims (2) te kunnen evenaren. Denk hierbij aan Singles, en het nóg slechtere vervolg, Playboy the Mansion, en waarschijnlijk zat andere games met een wazige naam ofzo :P.

Een knakker van Lionhead (onder andere bekend van Black & White, Fable en de Movies) kwam op het idee om ook een Sim game te maken. Echter maak je hier geen Simmetje, pleur je hem in een huisje, en ga je lekker erop los leven. Nee je maakt een Simmetje, geeft hem wat vrieden, eigenschappen, en een baan. Vervolgens kun je je karakter vanalles laten worden in een turn-based principe wat in andere games helemaal niet kan.
Zo kan je je karakter laten uitgroeien tot bijvoorbeeld een alcoholverslaafde of iets dergelijks.

Of deze game een succes wordt is te betwijfelen, en dan kijk ik alleen al naar de über crappy website :P. Maar ik kwam dit nieuws tegen, en vond het toch wel ff geinig om te melden, omdat het toch in een zeker mate met Sims games te maken heeft :P. Overigens kun je van het spel een kleine demo downloaden.

Voor meer info, en de demo ga je naar [url="http://www.kudosgame.com/"]deze site[/url].

Hmm, het lijkt een beetje op zo'n voetbal manager spel, waarbij je eigenlijk alleen een boel zit de prutsen met knopjes en metertjes om een zo'n hoog mogelijke score te halen...

de poppetjes lijken zo ontzettend veel op die sterren in de movies :|

Lijkt me vrij saai ;D
Ik ga nu de demo downloaden

eigenlijk is het best leuk :D
maar ik krijg ze maar niet alcohol verslaafd
en ze zijn alleen maar depressief :(

Het lijkt me wel leuk, maar ik vind het wel ontzettend na-ge-aapt, van DeSims, want ook al is niet alles het zelfde, het PRINCIPE is het zelfde, poppetjes maken en dan daar mee een leven opbouwen, dus een overall cijfer: 6,5....

5 voor creativiteit
7 gameplay..

Nou, robintjuhhh, ik heb hem bewerkt:)

Nogmaals: ik had net een ongeplande dubbelpost gemaakt zonder er erg in te hebben, en toen de post die ik dubbel gedaan had, verwijderd.
Vandaar dat ik mijn latere bericht ge-edit heb 8).
En niet om je gefrustreerd te maken: Maar dingen als ik snap het niet hierzo, zijn denk ik beter in de PM gedeeltes van de site, maarja hij staat er nu toch in :P

Edit: Want dat weet ik als geen ander :)

Ziet er wel lol uit ;)
Vind het alleen wel een beetje zielig dat het wordt nageaapt van De Sims 2 :(
Ben nu demo aan het downloaden. ;)

PS: Het staat nu 3-0 voor Nederland-Ierland ;)
PS2: Ik raad het je af om het spel te downloaden ;), Er is weinig te doen ;)

[quote name='Dogna' post='195195' date='16 Aug 2006, 22:25']Aah okee kzal t niet downen :P
en voor voetbal kan je beter naar het off-topic forum ;)[/quote]
Zal ik volgende keer op letten ;) enne wat dat spel betreft.
Het is zo'n spel wat je speelt in 1 zo'n scherm waar dan een ''Going-Sleep'' staat enz.
Of dat je lessen kan volgen, die binnen een seconde zijn afgelopen. -.-'

[quote name='Marijke' post='195376' date='18 Aug 2006, 13:59']Ik had de demo gedownload en meteen weer verwijdert... Saai spel![/quote]
Wat je zegt ;)
Ik zeg het nog een keer, Het Is Af Te Raden Het Spel Te downloaden! ;)

Net ff geprobeerd.
1: Je kan heel kort spelen
2: Die mensen en het spel zijn lelijk :P
3: Als je bijvoorbeeld kiest 'Go Jogging' zie je ze niet eens joggen
4: Je kan maar 2 dingen op 1 dag doen, en joggen duurt dan de hele dag
5: Het is saaaaai :-|

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...