Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
ezzie

sorry

Recommended Posts

zoals jullie waarschijnlijk niet weten, ben ik zo'n 4 of 5 dagen geleden lid geworden.
maar ik loop(zit dan :P )steeds te bumpen. Daarom kreeg ik in zo'n 2/3 dagen al m,n laatste waarschuwing(is toch een record :P)daar schrok ik van,dus zeg ik nhu:sorry, voor al die 'bumps' of hoe het ook heet.
ik wil dat ik minder 'bump maar ik wil vragen of jullie kunnen helpen want ik ben zo kort lid dus ik zit ook op oude topics te snuffelen.

zo ik begin op nieuw:hoi ik ben Esther Kuijper van elf, en mijn hobby is niet bumpen. :-).
maar wordt mijn excusses anvaard of wordt ik verbannen, want ik wou al lang heel graag lid zijhn maar nu heb ik al m,n laatste waarschuwing.

Esther Kuijper.

Je excuses zijn meer dan aanvaard :P
Mensen permanent bannen doen we hier zo maar niet hoor :o Die laatste waarschuwing was meer in de zin van nog één keer en je waarschuwingsbalkje gaat met 20% omhoog. Dan zou je bijvoorbeeld een ban van 24 uur of zo kunnen krijgen, maar dat is nu dus nergens meer voor nodig :D
Ons motto is altijd nog 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd', dus nogmaals excuses aanvaard en alsnog welkom ;)

Inderdaad, ja, maar op die manier bedoelde ze het denk ik niet. :P
Welkom hier! Oude topics snuffelen kan, maar je moet gewoon even na gaan of je reactie van belang is als het topic al wat ouder is. :)

Dit maakt niet uit hoor ezzie, ik heb dit ook eens meegemaakt, en ik weet dat hun zo goedhartig zijn dat ze wel jou welkom kunnen heten, dit deden ze immers ook bij mij! Veel plezier verder op het Forum en de Site, en nog een behouden vaart!

Edit: Weet dit als geen ander! :P :P

Meestal kan ik het nu dan ook wel laten om oude topics weer te bumpen, ik bump nu wanneer ik vindt dat dat ECHT nodig is en wanneer mijn 'stem' ook echt nodig lijkt te wezen.. en anders lees ik alleen de topic en doe ik er verder niets mee..

Ik kan me ook heel goed indenken dat je perongeluk oude topics gaat bumpen als je pas nieuw bent.
Iedereen is nieuw geweest, de ene later als de andere, maar je bent nieuwsgierig en dan ga je terug lezen, en dan denk je vaak gewoon niet aan de datum dat het is geplaatst. :)

dank jullie mensen, en ik let niet op de datum inderdaad en hoe komen jullie erbij omdoor te denken, ben bloedserieus(waarom [b]bloed[/b]serieus?mag ik een pleister?op internet?)

okee ik stop maar en verzend gewoon :D

[quote name='ezzie' post='192101' date='21 Jul 2006, 13:31']dank jullie mensen, en ik let niet op de datum inderdaad en hoe komen jullie erbij omdoor te denken, ben bloedserieus(waarom [b]bloed[/b]serieus?mag ik een pleister?op internet?)

okee ik stop maar en verzend gewoon :D[/quote]
Nee precies, je wilt het ook eigenlijk niet weten :P

[quote name='ezzie' post='192101' date='21 Jul 2006, 13:31']dank jullie mensen, en ik let niet op de datum inderdaad[/quote] Wanneer je van plan bent een minder nuttige post te plaatsen (bijv. iets als "Ik ben het er mee eens!" en verder niets), dan is het handig om toch even naar de datum te kijken van de laatste post (de datum staat altijd bovenaan een bericht, dus dat is makkelijk na te gaan!). Wanneer je een zinnige post wilt plaatsen (bijv. als je Animal Crossing: Wild World -een spel voor de Nintendo DS- hebt en dit wil laten weten en je ervaringen ermee wilt delen, dat je dan in het "Animal Crossing: Wild World" topic een post maakt, terwijl de laatste post op dit moment 2 maanden oud is) dan is dat uiteraard geen enkel probleem!

Oude topics doorlezen is natuurlijk geen enkel probleem. Als we niet zouden willen dat mensen die topics nog lezen, dan zouden we ze allang verwijderd hebben. Je moet gewoon een beetje opletten, of het nog zinnig is om een bepaalde reactie te plaatsen :)

niet alleen gewone leden, iedereen, maar 't is niet leuk als iemand onzinnige reacties geeft e.d, maar dat doe je niet meer

kunnen sommige hier
ook even voor zichzelf praten..
ik heb niet om een woordvoerder gevraagt :roll:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...